Vervanguitlaat niet weg te krijgen

ToonVD

MF'er
26 mrt 2007
181
0
Aalst (Oost-Vlaanderen)
Ik heb dus een fireblade 04 met doma vervanguitlaat.

De demper is reeds verwijdert maar het stuk pijp tussen de demper en de orginele lijn krijg ik niet vanonder de moto, en het lijk me weinig waarschijnlijk dat het volledige subframe er af zou moeten.

Na een meer dan een uur zoeken geef ik het op.
Probleem is dat de pijp van tot den demper veel langer is dan het orgineel, en ik het er dus niet van onder krijg.
Ik zal morgen doma eens proberen contacteren, maar misschien ziet iemand hier een oplossing.

DSC06389.jpg


DSC06388.jpg


DSC06387.jpg


3.jpg


zoals jullie zien is dit een volledig stuk

1.jpg

Foto voor de duidelijkheid, die spanner is gewoon naar boven geschoven, normaal zit hij dus vanonder

2.jpg


De pijp zelf zit los, maar ik kom dus tegen het subframe als ik ze beweeg, ik kan het stuk geen 2-3 cm naar boven doen, nog vanonder het subframe draaien en dan naar omhoog schuiven.
 
En als je je uitlaat ook losmaakt aan je cilinder kant + kuip weghalen. kan je hem dan niet eronderuit krijgen?

En voor het geval je hem toch niet ga bewaren/verkopen, dan pak je de haakse slijper ;)
 
En als je je uitlaat ook losmaakt aan je cilinder kant + kuip weghalen. kan je hem dan niet eronderuit krijgen?

En voor het geval je hem toch niet ga bewaren/verkopen, dan pak je de haakse slijper ;)

Dan is het subframe afhalen gemakkelijker, toch eens kijken of niemand nog een stuk in rvs kan maken zodat ik in de toekomst gemakkelijker kan wisselen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan