Vervelen ?

Het eerste weekend van Michael van der Mark op de superbike, en deze race zelfs nog even op kop.
Troy Bayliss die inviel voor Guiliano.

 
Een van de beste classics aller tijden!

Correct!!!

P4231135.jpg


(jammer van dat #93 _O- )
 
Kort door de bocht:

Stratencircuit door de bossen, zero uitloop. De aarden wal die je ziet was er toen niet. Regenachtige dag, Joey besluit om net voor de start een andere voorband te steken... Komt ten val en klapt tegen de (dubbele boom).



Mijn maat en ik hebben een (rood) metalen VFR plaat op de boom geschroefd in 2016.
large.IMG_9624.JPG.54e18a49da9fded725087b09a8301c35.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kort door de bocht:

Stratencircuit door de bossen, zero uitloop. De aarden wal die je ziet was er toen niet. Reganachtige dag, Joey besluit om net voor de start een andere voorband te steken... Komt ten val en klapt tegen de (dubbele boom).



Mijn maat en ik hebben een (rood) metalen VFR plaat op de boom geschroefd in 2016.
Bekijk bijlage 1603582
Bizar!
Je ziet nog steeds aan die boom de schade van de het ongeluk.
Geen vastloper o.i.d. geweest?
Of was het "gewoon" een crash?
Het is voor mijn tijd, vandaar al deze vragen.
Ik kwam na het kijken van je filmpje deze nog tegen;
 
Bizar!
Je ziet nog steeds aan die boom de schade van de het ongeluk.
Geen vastloper o.i.d. geweest?
Of was het "gewoon" een crash?
Het is voor mijn tijd, vandaar al deze vragen.
Ik kwam na het kijken van je filmpje deze nog tegen;
Heb even gezocht want er was volgens mij meer aan de hand, ooit documentaire gezien over de Dunlop familie.

Overigens snap ik het vfr plaatje aan de boom niet ?
 
Joey racete ook VFR750's


Hier haalt ie met zijn familie zijn MBE op bij de queen...


1615190355751.png
 
Laatst bewerkt:
Heb even gezocht want er was volgens mij meer aan de hand, ooit documentaire gezien over de Dunlop familie.

Overigens snap ik het vfr plaatje aan de boom niet ?

Dat was zijn broer......


Zoek maar naar deze film

 
Kort door de bocht:

Stratencircuit door de bossen, zero uitloop. De aarden wal die je ziet was er toen niet. Reganachtige dag, Joey besluit om net voor de start een andere voorband te steken... Komt ten val en klapt tegen de (dubbele boom).



Mijn maat en ik hebben een (rood) metalen VFR plaat op de boom geschroefd in 2016.
Bekijk bijlage 1603582
Zo te zien laten ze hier dergelijke eerbetoon gelukkig gewoon hangen.

In ons landje is dat wel anders, waar SBB bijvoorbeeld het (door de familie) geïmproviseerde gedenkteken langs het mountainbikeparcours van Schoorl voor de "in het harnas" gestorven Gerrie Knetemann lomp verwijderde. Gelukkig is er nu wel een plaquette gekomen op het Kopje van Bloemendaal.
 
Zo te zien laten ze hier dergelijke eerbetoon gelukkig gewoon hangen.

In ons landje is dat wel anders, waar SBB bijvoorbeeld het (door de familie) geïmproviseerde gedenkteken langs het mountainbikeparcours van Schoorl voor de "in het harnas" gestorven Gerrie Knetemann lomp verwijderde. Gelukkig is er nu wel een plaquette gekomen op het Kopje van Bloemendaal.
Helaas kwam ik vandaag deze tegen;
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan