vervelende automobilist(Hufter)

richard3

Die hard MF'er
9 okt 2006
558
3
nijmegen
nou, een dag na de gebeurtenis maar moet het toch van me afschrijven.
gister met een maat lekker een rondje rijden, komen bij een stoplicht aan en ik besluit tussen de 2 rijstroken naar voor te rijden ( kwam niet ver)
na 1 auto werd ik klem gereden de auto die rechts van mij stond had zijn neus tegen de motor/been/hand aangezet. en schreeuwde dat ik maar achteraan had moeten sluiten. hierop natuurlijk een aardige woordenwisseling geweest, echter zonder schelden enz.
hierna trok ik mijn hand los(zat klem tussen uiteinde van het stuur en de auto) het stoplicht sprong op groen en ik trok rustig op, in de hoop dat de bestuurder ergens zou stoppen om hier toch nog even over te praten. meneer hield ineens verdacht veel afstand, vriend van mij reed nog achter de man. (had het voorval ook gezien)

vriend komt naast mij rijden en vraagt of ik aangifte wou doen, in onze ooghoeken zien we de bestuurder ineens een parkeerplaats opschieten. wij rijden dus achter hem aan.. rustig ineens trapt meneer vol op de rem... vriend roept heel hard Door Rijden !!
ik kijk hem vraagend aan :? en kijk vervolgens nogmaals naar de man/auto. hij was uitgestapt en had een steigerpijp/stuk buis in zijn hand.. en liep op mij af..
zwaaiend met die pijp. gelijk vol gas er vandoor. en aangifte gedaan op het politie bureau..
meneer heeft zich daar een uur later gemeld. wat ik van de agent hoorde zat meneer daar nog wel een nachtje.. en had heel wat uit teleggen enz..

helaas toen ik mijn hand los trok, heb ik mijn pink uit de kom getrokken |( |(
niks gemerkt tot op het politie bureau..
zit nu in een spalkje thuis.. en het is nog maar de vraag of ik zondag aanwezig kan zijn bij de MFMM :( :(

heb het nu iig ff van me afgeschreven. tis nog een aardig verhaal geworden..
 
Zwaar klote. Hoop dat je pink snel hersteld.
Verbaasd me altijd dat mensen in het verkeer altijd zo ongelooflijk agressief kunnen worden.
Wat me nog meer verbaasd is dat hij zich heeft gemeld op het bureau.
Heeft hij nog iets van z'n excuses aangeboden achteraf?
 
Dat is echt kloten voorje, dat zulke mensen bestaan.
Word je spraakloos van......

Beterschap met je pinkie, haha
Kon beter een topic maken koekblikken: vriend of vijand.....lol
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad..woede om zulke kleine dingen. Ik kan me soms ook wel ergeren aan andere weggebruikers, die door hun voertuig voordelen hebben (scooters die bij drukte volgas over het fietspad verder gaan etc)

Wel 1 ding..die stijgerbuis is niet goed te praten..maar als er 2 motorrijders in vol pak/vizier dicht opeens achter je aankomen om uitleg (op welke manier dan ook) te halen, kan ik me voorstellen dat je je NIET erg op je gemak voelt.
 
Laatst bewerkt:
We kunnen tegenwoordig allemaal wel aan de bulletcam. En dan niet om mooie ritjes te filmen maar als bewijslast tegen al die inteeltmalloten op de weg tegenwoordig! Sterkte met je vinger trouwens
 
Inderdaad..woede om zulke kleine dingen. Ik kan me soms ook wel ergeren aan andere weggebruikers, die door hun voertuig voordelen hebben (scooters die bij drukte volgas over het fietspad verder gaan etc)

Wel 1 ding..die stijgerbuis is niet goed te praten..maar als er 2 motorrijders in vol pak/vizier dicht opeens achter je aankomen om uitleg (op welke manier dan ook) te halen, kan ik me voorstellen dat je je NIET erg op je gemak voelt.


ik kan me ook voorstellen dat je dan niet erg opgemak bent... maja tis wel logisch dat iemand je wel wilt spreken als je hem vast zet.
maar idd ik zou dan niet op mijn gemak zijn.
 
Het wordt steeds gekker in deze maatschappij.
Iedereen heeft een schietlontje en blijkbaar is er geen ruimte meer voor begrip en rustig samen leven.

blegh :r

Succes met je herstel.
 
Ik wil niet lullig doen, maar... Je kan toch geen aangifte doen omdat hij de auto tegen jou aanzet? En je hebt je pink zelf uit de kom getrokken.

Ik zou het je wel gunnen, omdat het nergens op slaat. En ik ook geen auto tegen mij aan wil hebben op die manier.
 
Laatst bewerkt:
Wat een idioot dat ie met een steigerpijp op je af kwam..

In ieder geval beterschap met je pink, en als ik jou was zou ik proberen flink wat smartengeld los te peuteren :P
 
Ik wil niet lullig doen, maar... Je kan toch geen aangifte doen omdat hij de auto tegen jou aanzet? En je hebt je pink zelf uit de kom getrokken.

Ik zou het je wel gunnen, omdat het nerges op slaat. En ik ook geen auto tegen mij aan wil hebben op die manier.
tuurlijk kan je daar aangifte voor doen.. en dat van die ijzeren staaf kan je volgens mij gooien op poging tot mishandeling. als ik mij niet vergis. (?)
 
Ik wil niet lullig doen, maar... Je kan toch geen aangifte doen omdat hij de auto tegen jou aanzet? En je hebt je pink zelf uit de kom getrokken.

Als iemand met een steigerpijp op je af komt mag je dat toch wel ervaren als een bedreiging. Hier is een aangifte dus wel op zijn plaats.

En als die auto hem niet had klem gereden was er niks aan de hand geweest met zijn pink..
 
artikeltje 5 misschien?? hij is ten slotte een opzettelijke handeling geweest en ik kan me niet indenken dat er een rechter is die dit niet gevaarlijk vind.
iets van bedreiging of poging tot mishandeling zou dit zijn volgens mij.
en als je het omdraaid, jij zat in de auto en 2 motor rijders komen achter je aan... wat kun je met 2 motoren tegen een auto beginnen, is een klein gewichts verschil. en om nou met een staaf uit te stappen om de lui eens even van me af te slaan?? lijkt me geen goed idee, met die staaf is alle vorm van zelfverdediging van zijn kant verdwenen.
 
Niks artikel 5. Dit is duidelijk geen artikel 5. En hij had niet gedreigdt. Hij sprak hem enkel aan. (Ik heb het nu over voordat hij die pijp gepakt had)
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk kan je het ook gewoon zien als een aanrijding met letsel (pink), met daarop volgend een meningsverschil uitlopend in een bedreiging.

Maar wie is er dan schuld bij de aanrijding ?
 
Laatst bewerkt:
Die vent wilde je gewoon pijpen man!

nee, raar verhaal, hoop dat zoiets mij nooit overkomt, rare situaties...
 
Oh ik ben een beetje aan het slapen. Ik heb het denk ik verkeerd gelezen :| Als hij hem gewoon tegen zijn been aan heeft gezet. Maar dat lijkt mij een beetje moeilijk om hem precies tegen het been aan te zetten en hem niet omduwen.

Dan kun je wel aangifte doen. Maar soms gaan ze lullig doen over getuigen als hij het ontkent.
 
Laatst bewerkt:
:o

:')

hoewel de gebeurtenissen in Apeldoorn ernstig genoeg zijn kan ik (op een wat zwartgallige manier wellicht) toch wel de humor van die opmerking inzien.


Toegegeven, toen wist ik nog niet veel van het voorval. Maar het is natuurlijk wel erg wat daar gebeurt is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan