Vervelende automobilisten

Beetje overtrokken reactie om eigendom van die persoon te slopen. Had je beter bij een verkeerslicht ff met 'm gaan praten, dat is stoerder. En wat als die vent een rode waas voor z'n ogen krijgt en jou vervolgens met z'n auto probeert te pletten? Wat heb je dan gewonnen?
En wie weet was het niet eens z'n bedoeling. probeerde ie nog te remmen om niet nog harder door die plas te raggen zodat ook je oren vol water hadden gestaan.

Je interpreteert de reacties van de ander zoals je dat zelf wilt he.

Binnenkort wordt er weer eentje neergeschoten door een automobilist zoals een paar jaar terug.

Zo iets gaat niet om stoer doen. Zo iets gaat om treiteren. Als iemand jouw dusdaning expres irriteert en geen gehoor geeft op het moment dat je hem duidelijk wilt maken dat je er niet van gediend ben, maar vervolgens jou nog erger gaat irriteren, wat doe je dan?

Kusje geven? :W

Ik vind het maar triest als je zo over je heen laat zeiken. :Y
 
Laatst bewerkt:
Zo iets gaat niet om stoer doen. Zo iets gaat om treiteren. Als iemand jouw dusdaning expres irriteert en geen gehoor geeft op het moment dat je hem duidelijk wilt maken dat je er niet van gediend ben, maar vervolgens jou nog erger gaat irriteren, wat doe je dan?

Kusje geven? :W
Ruitje inslaan en ventje uit de auto trekken is ook een optie natuurlijk...
Spiegeltje kon er ook niks aan doen he....
 
Ja wellicht misschien gelijk een mes in ze rug steken. Ook een optie. :z
 
Laatst bewerkt:
Zo iets gaat niet om stoer doen. Zo iets gaat om treiteren. Als iemand jouw dusdaning expres irriteert en geen gehoor geeft op het moment dat je hem duidelijk wilt maken dat je er niet van gediend ben, maar vervolgens jou nog erger gaat irriteren, wat doe je dan?

Kusje geven? :W

Ik vind het maar triest als je zo over je heen laat zeiken. :Y

Over je heen laten lopen is treurig, maar als je dan toch stoer wil doen, haal die vent dan ff uit zn auto voor een goed "gesprek". Maar een spiegel er af trappen en dan weg/doorrijden dat vind ik nou triest.
 
Nogmaals,

zo iets gaat niet om stoer doen, maar om frustraties. Waarom denkt men dat het stoer is als je zo iets doet?? Vinden jullie het stiekem stoer ofzo??

En mijn ervaring is dat koekblikkers niet stoppen voor een gesprek. Die rijden er net zo laf vandoor.
En als die stopt loopt het uit op matten en dat hebben jullie daar weer commentaar op....
 
Laatst bewerkt:
Nogmaals,

zo iets gaat niet om stoer doen, maar om frustraties.

En mijn ervaring is dat koekblikkers niet stoppen om een gesprek. Die rijden er net zo laf vandoor. Zijn nog nooit gestopt bij mij. Helm heb ik nog nooit afgehad in zo'n situatie dus geschrokken van mijn knappe kop konden ze niet zijn.

:+
 
Ik kan mij de reactie van TS heel goed voorstellen. Het gaat hier niet om een geintje (2 partijen kunnen lachen, desnoods 1 als een boer met kiespijn) maar om een kuttige treiteractie. Wie zaait zal oogsten, zeg ik dan.

Het mooist was natuurlijk geweest om met je kletsnatte pak in zijn schone (hopelijk met lichte stof beklede interieur) te gaan zitten en dan een uitermate beschaafd gesprek te beginnen over respect in het verkeer en de onderliggende gedachte van dit asociale treiterige gedrag. Meja, als zo'n automobilist bijv. ook nog eens zijn deuren op slot heeft, kun je je alleen nog maar op de buitenkant afreageren.
 
Nogmaals,

zo iets gaat niet om stoer doen, maar om frustraties. Waarom denkt men dat het stoer is als je zo iets doet?? Vinden jullie het stiekem stoer ofzo??

En mijn ervaring is dat koekblikkers niet stoppen voor een gesprek. Die rijden er net zo laf vandoor.
En als die stopt loopt het uit op matten en dat hebben jullie daar weer commentaar op....

Gaat ook niet om stoer doen, gaat erom dat bewust een ander nat rijden een lage aktie is, maar wmb als ractie daarop een spiegel slopen en doorrijden ook. Maar dat is persoonlijk. Ik spreek zo iemand liever aan, en als hij niet direct stopt ben ik best bereid een stukkie achter hem aan te rijden tot dat hij wel moet stoppen.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan mij de reactie van TS heel goed voorstellen. Het gaat hier niet om een geintje (2 partijen kunnen lachen, desnoods 1 als een boer met kiespijn) maar om een kuttige treiteractie. Wie zaait zal oogsten, zeg ik dan.

Het mooist was natuurlijk geweest om met je kletsnatte pak in zijn schone (hopelijk met lichte stof beklede interieur) te gaan zitten en dan een uitermate beschaafd gesprek te beginnen over respect in het verkeer en de onderliggende gedachte van dit asociale treiterige gedrag. Meja, als zo'n automobilist bijv. ook nog eens zijn deuren op slot heeft, kun je je alleen nog maar op de buitenkant afreageren.

_O- _O- :}
 
Gaat ook niet om stoer doen, gaat erom dat bewust een ander nat rijden een lage aktie is, maar wmb als ractie daarop een spiegel slopen ook en doorrijden ook. Maar dat is persoonlijk. Ik spreek zo iemand liever aan, en als hij niet direct stopt ben ik best bereid een stukkie achter hem aan te rijden tot dat hij wel moet stoppen.

Ik denk dat dit heel makkelijk praten is op het moment dat je niet zwaar gefrustreerd en gestrest op je motor zit. :Y

En niet te vergeten.... zeiknat.


Ik denk dat je op zo'n moment niet nadenkt, diegene gewoon het liefst met ze kop over het asfalt schraapt, wat niet kan, en de spiegel is dan het meest voor hand liggend.

Achteraf had je inderdaad beter zus en zo kunnen doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat dit heel makkelijk praten is op het moment dat je niet zwaar gefrustreerd en gestrest op je motor zit. :Y

En niet te vergeten.... zeiknat.

maar dat is een keuze, of gelijk je frustraties botvieren op zn spiegel, of je even inhouden, ondanks je woede, en kijken of hij stopt. We zitten niet allemaal hetzelfde in elkaar, en ik ben gewoon niet zo van die 'directe vergeldingsacties', that's all.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat dit heel makkelijk praten is op het moment dat je niet zwaar gefrustreerd en gestrest op je motor zit. :Y

En niet te vergeten.... zeiknat.


Ik denk dat je op zo'n moment niet nadenkt, diegene gewoon het liefst met ze kop over het asfalt schraapt, wat niet kan, en de spiegel is dan het meest voor hand liggend.

Achteraf had je inderdaad beter zus en zo kunnen doen.
Van andermans spullen heb je af te blijven.
Kan me best voorstellen dat je het niet leuk vindt. (Hoewel ik de humor er best van in kan zien)
En kan dus ook prima begrijpen dat TS niet bepaald happy was. Maar om dan maar een spiegel er af te trappen.... Ik weet het niet... gaat me eigenlijk net te ver.
Gewoon duimpje op steken, vriendelijk danken voor de douche.
Bekijk het positief, je hoeft tenminste weer een jaar niet onder de douche :)
Maar afgezien daarvan, welke motorrijder draagt met al die regenbuien van de laatste dagen nog water doorlatend spul :?
Ik stap sowieso al niet op de motor zonder motorpak. Al is het nog zo'n klein stukkie.
 
Laatst bewerkt:
Van andermans spullen heb je af te blijven.
Kan me best voorstellen dat je het niet leuk vindt. (Hoewel ik de humor er best van in kan zien)
En kan dus ook prima begrijpen dat TS niet bepaald happy was. Maar om dan maar een spiegel er af te trappen.... Ik weet het niet... gaat me eigenlijk net te ver.
Gewoon duimpje op steken, vriendelijk danken voor de douche.
Bekijk het positief, je hoeft tenminste weer een jaar niet onder de douche :)
Maar afgezien daarvan, welke motorrijder draagt met al die regenbuien van de laatste dagen nog water doorlatend spul :?
Ik stap sowieso al niet op de motor zonder motorpak. Al is het nog zo'n klein stukkie.

Je moet inderdaad niet aan andermans spullen komen. Een ander moet jou echter ook niet expres dwarsliggen.
Zo kunnen we blijven door gaan. :)

Ik houd het hier voor gezien. Het is nu namelijk een welles/nietes strijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan