Vervelende automobilisten

richard3

Die hard MF'er
9 okt 2006
558
3
nijmegen
moet het toch ff kwijt :r

gister ochtend op de motor naar school, was klote weer maja je moet iets. het was maar een kleinstukje dus geen leer aangetrokken :o wel een extra broek meegenomen ( je weet maar nooit wie weet gaat het regenen) het had tenslote heel de ochtend al geregend.

kom bij een kruising aan waar ik rechtsaf moet, ( 2baans) waar er een diepe plas ligt 2 rijstroken breed. een meter of 6 lang.
ik trek stevig op bij het stoplicht voor de kruising en rij daarna langzaam door de plas. komt er zo'n halve gek vol gas langs me heen ( rechterbaan) en remt zo dat ie precies naast mij door de plas rijdt :( :( :( je raad het al ik was van boven tot onder doorweekt B| :/ :N

meneer in de auto zit zich kostelijk te amuseren :( na hem er nog eens opgewezen te hebben dat ik echt door en door nat ben en em gebaar waar dat nu voor nodig is schatert meneer het helemaal uit van het lachen.
nog maar een poging gedaan om meneer om uitleg te vragen want het was duidelijk dat hij het expres deed. meneer ging nog harder lachen

koste meneer uiteindelijk dus zun spiegel })
ik had nooit gedacht dat ik dat ooit zou doen... maar et heeft maar een jaar geduurd
vervolgens zat meneer -O- ;( :(
en reed ik vervolgens :W :N :N :/ door naar school


wie heeft er ook zulke dingen meegemaakt en hoe heb je dat vervolgens opgelost?
 
fuck hem, stukje menselijk afval... spiegel aftrappen, auto krassen en doorrijden. kanker mongool...
 
Rij ik vanmorgen in de auto naar school, het was klote weer dus ik ga maar niet met de motor...
naja ik zie een motorrijder met een mf-sticker!
dus ik rijd er snel heen en als ik naast hem kom te rijden rem ik wat af om hem wijs te maken dat ie gespot is

ik typ zo gespot en ben helemaal blij dat ik iemand gespot heb, hij maakt 1 of ander gebaar dat hij helemaal nat is door de regen dus ik lachen

ramt ie ineens m'n spiegel er af
-O-
 
mwah, om daarvoor meteen de spiegel eraf te trappen...

ik vond het wel een leuk geintje van die koekblikker.

(ik doe overigens hetzelfde als ik fietsers of voetgangers zie :+)
 
haha dikke humor.... (van de automobilist) _O-

en ja, dan heb je kans op een kapotte spiegel... eigen risico met die geintjes :P
 
Rij ik vanmorgen in de auto naar school, het was klote weer dus ik ga maar niet met de motor...
naja ik zie een motorrijder met een mf-sticker!
dus ik rijd er snel heen en als ik naast hem kom te rijden rem ik wat af om hem wijs te maken dat ie gespot is

ik typ zo gespot en ben helemaal blij dat ik iemand gespot heb, hij maakt 1 of ander gebaar dat hij helemaal nat is door de regen dus ik lachen

ramt ie ineens m'n spiegel er af
-O-


_O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
mwah, om daarvoor meteen de spiegel eraf te trappen...

ik vond het wel een leuk geintje van die koekblikker.

(ik doe overigens hetzelfde als ik fietsers of voetgangers zie :+)
:^

toepasselijke link
 
moet het toch ff kwijt :r

gister ochtend op de motor naar school, was klote weer maja je moet iets. het was maar een kleinstukje dus geen leer aangetrokken :o wel een extra broek meegenomen ( je weet maar nooit wie weet gaat het regenen) het had tenslote heel de ochtend al geregend.

kom bij een kruising aan waar ik rechtsaf moet, ( 2baans) waar er een diepe plas ligt 2 rijstroken breed. een meter of 6 lang.
ik trek stevig op bij het stoplicht voor de kruising en rij daarna langzaam door de plas. komt er zo'n halve gek vol gas langs me heen ( rechterbaan) en remt zo dat ie precies naast mij door de plas rijdt :( :( :( je raad het al ik was van boven tot onder doorweekt B| :/ :N

meneer in de auto zit zich kostelijk te amuseren :( na hem er nog eens opgewezen te hebben dat ik echt door en door nat ben en em gebaar waar dat nu voor nodig is schatert meneer het helemaal uit van het lachen.
nog maar een poging gedaan om meneer om uitleg te vragen want het was duidelijk dat hij het expres deed. meneer ging nog harder lachen

koste meneer uiteindelijk dus zun spiegel })
ik had nooit gedacht dat ik dat ooit zou doen... maar et heeft maar een jaar geduurd
vervolgens zat meneer -O- ;( :(
en reed ik vervolgens :W :N :N :/ door naar school


wie heeft er ook zulke dingen meegemaakt en hoe heb je dat vervolgens opgelost?
Ik was al aan het hopen dat je achter hem aan gereden was, maar dit is minstens zo goed. Wat denkt die mongool wel niet
 
Rij ik vanmorgen in de auto naar school, het was klote weer dus ik ga maar niet met de motor...
naja ik zie een motorrijder met een mf-sticker!
dus ik rijd er snel heen en als ik naast hem kom te rijden rem ik wat af om hem wijs te maken dat ie gespot is

ik typ zo gespot en ben helemaal blij dat ik iemand gespot heb, hij maakt 1 of ander gebaar dat hij helemaal nat is door de regen dus ik lachen

ramt ie ineens m'n spiegel er af
-O-


ahhaha te droog :P


maar ff ontopic: wel gerechtigheid idd, Good job soldier!
 
beetje overtrokken reactie een spiegel een tikkie geven . Door de plas rijden is ook een beetje zielig, maar wel grappig. Het is eigenlijk van beide niet echt aardig te noemen.....
 
Als iemand expres van die geintjes uithaalt, terecht.
Ook een keer gedaan toen zo'n dwaas me expres afsneed.

Mensen die het grappig vinden.
Wil jullie wel eens zien als je expres zeiknat wordt gereden.
 
Laatst bewerkt:
moet het toch ff kwijt :r

gister ochtend op de motor naar school, was klote weer maja je moet iets. het was maar een kleinstukje dus geen leer aangetrokken :o wel een extra broek meegenomen ( je weet maar nooit wie weet gaat het regenen) het had tenslote heel de ochtend al geregend.

kom bij een kruising aan waar ik rechtsaf moet, ( 2baans) waar er een diepe plas ligt 2 rijstroken breed. een meter of 6 lang.
ik trek stevig op bij het stoplicht voor de kruising en rij daarna langzaam door de plas. komt er zo'n halve gek vol gas langs me heen ( rechterbaan) en remt zo dat ie precies naast mij door de plas rijdt :( :( :( je raad het al ik was van boven tot onder doorweekt B| :/ :N

meneer in de auto zit zich kostelijk te amuseren :( na hem er nog eens opgewezen te hebben dat ik echt door en door nat ben en em gebaar waar dat nu voor nodig is schatert meneer het helemaal uit van het lachen.
nog maar een poging gedaan om meneer om uitleg te vragen want het was duidelijk dat hij het expres deed. meneer ging nog harder lachen

koste meneer uiteindelijk dus zun spiegel })
ik had nooit gedacht dat ik dat ooit zou doen... maar et heeft maar een jaar geduurd
vervolgens zat meneer -O- ;( :(
en reed ik vervolgens :W :N :N :/ door naar school


wie heeft er ook zulke dingen meegemaakt en hoe heb je dat vervolgens opgelost?


Mare, niet bang voor een aangifte van vernieling/ aangezien hij vast ej kenteken heb kunnen lezen?
 
:Z Je hebt altijd wel kans dat er plassen liggen en dat je zo nat wordt ipv van de regen. Het blijft een grap en als je niet tegen een grap kan en dan maar iemands spiegel er af ramt is niet meer dan zielig.

Je had beter je been op zijn motorkap kunnen leggen om te laten drogen.
 
hoe kun je bewijzen dat hij dat gedaan heeft? als ik jouw kenteken heb, kan ik niet zomaar naar de politie zeggen dat jij mijn spiegels kapot hebt getrapt :)

@Jellesnietes: een grap is een grap als beide partijen lachen. ik denk niet dat TS het zo grappig vond :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan