vervelende schooters


Heb een zomer een brommertje gehad die heb ik toen maar 3x gecrashed en daarna werd ze in beslag genomen door de politie vervolgens ben ik maar Pizza koerier geworden....... maar wat ik toen uit gehaald heb..... tja, je bent dan jong.

Als er nu zo'n scootertje naast me staat te gassen ben ik best bereid hem tot vloeibare poep te rijden }) Gewoon even voor de lol ;) Vond ik vroeger ook mooi als ze dat voor mij deden.
 
Snap alleen niet dat ze sommige van die randdebielen op scooters laten rijden, 0,25 Kw is voor sommigen al te veel. En ongelooflijk dom dat die sjonnies kunnen zijn.

Het allerergste vind ik dat als je ergens rustig moet rijden vanwege de flitspalen, 50 km/h ofzo dat die gasten op hun scootertjes je rechts op het fiets/brommerpad met 80 voorbij suizen.

Bij mij in de buurt is laatst en ventje met zo'n scooter tussen een moeder met haar kind, die allebei op de fiets waren, doorgereden. Kind vloog door de lucht, die dus verwondingen aan het hoofd e.d. had. Die gast even gestopt achterom gekeken en toen doorgereden. Ik had het niet moeten zien, vooral niet als ik op mijn Soes was geweest. Ik had die gozer echt in elkaar gebeukt en zijn grasmaaier erbij. :(
 
Snap alleen niet dat ze sommige van die randdebielen op scooters laten rijden, 0,25 Kw is voor sommigen al te veel. En ongelooflijk dom dat die sjonnies kunnen zijn.

Het allerergste vind ik dat als je ergens rustig moet rijden vanwege de flitspalen, 50 km/h ofzo dat die gasten op hun scootertjes je rechts op het fiets/brommerpad met 80 voorbij suizen.

Bij mij in de buurt is laatst en ventje met zo'n scooter tussen een moeder met haar kind, die allebei op de fiets waren, doorgereden. Kind vloog door de lucht, die dus verwondingen aan het hoofd e.d. had. Die gast even gestopt achterom gekeken en toen doorgereden. Ik had het niet moeten zien, vooral niet als ik op mijn Soes was geweest. Ik had die gozer echt in elkaar gebeukt en zijn grasmaaier erbij. :(

Ik was hem ook achtervolgt...jezus, te laf om effe te kijken hoe het
met het kind is en voor de gevolgen opdraaien....een echt held op sokken is dat. :( :( :( :( :(


Maar als je dat gedaan had, nam je het recht in eigen handen en was
jij weer verkeerd. Ik had het denk ik wel gedaan, een ninja kick in zijn
@$$ heeft hij dubbel en dwars verdiend....!!!
Zoals Mister T. (van the A-team altijd zei):
I pity the fool who messes up little kids, I do....I pity the fool


[ Dit Bericht is bewerkt door: Bigconvoy op 2001-08-02 08:10 ]
 

Tja, niet iedereen is verstandig en eerlijk om terug te rijden. Helaas maar waar we leven in een rotte wereld...... :( Denk ook niet dat ik het had moeten zien.
 
Tja, niet iedereen is verstandig en eerlijk om terug te rijden. Helaas maar waar we leven in een rotte wereld...... :( Denk ook niet dat ik het had moeten zien.

Denk dat dat voor de meeste van ons geldt... Doorrijden na een ongeluk met blikschade is al niet netjes (om het erg zacht uit te drukken), maar bij letsel ben je wel heel fout bezig om gewoon door te rijden :( Hoop dan ook vurig dat dat soort figuren door getuigen oid alsnog gepakt worden
 
Ik rij zelf rond op 'n Honda SS 50. Zolang iedereen zich normaal gedraagt in het verkeer is er niks aan de hand. Ik heb alleen wel een hekel aan automobilisten die asociaal gaan rijden omdat je op 'n brommer zit (hoezo vooroordelen?) en je per se in willen halen omdat ze niet achter een brommer willen rijden. En dan godverdegodver vervolgens 40 voor mijn neus gaan rijden! Dat soort mensen heb ik gewoon een hekel aan, en die kunnen dan ook niet veel sympathie terugverwachten.

Ook aan motorrijders die mij even willen proberen te corrigeren en gaan vertellen dat ik op 't fietspad moet rijden. Die mogen de verkeersregels nog wel 'n keer extra doornemen. Hoewel ik zelf ook helemaal geschift word van de 'dan weer op het fietspad, dan weer op de weg'-regel.

In Den Haag begrijpen ze het nog niet helemaal geloof ik.
 
ik heb geen scootertje gehad.....ik heb wel zo'n oldtimertje gehad(heb hem nogsteeds , nog een beetje aan het restoreren)...een HondaCD50...het was wel een heel leuk ding om op te rijden en ik heb er wel degelijk iets aan gehad als het om motorrijden gaat , ik ben er van overtuigt dat de ervaring die ik op dat ding heb opgedaan , dat ik daardoor eerder mijn motor-rijbewijs heb gehaalt.....al heel lang niet meer op brommertje gereden...misschien toch weer es een keer gaan doen *D

Ik weet niet waar je woont, maar als 't een beetje zuidelijk is: kom maar 'n keer langs :P Kunnen we 'n keer samen 'n beetje gaan cruisen, ALS mijn SS dan tenminste eindelijk 'ns klaar is... :( Ik moet nog nieuwe spaken+velgen hebben.
 
Op 2001-07-31 01:41, schreef Hondafreak:
ik heb geen scootertje gehad.....ik heb wel zo'n oldtimertje gehad(heb hem nogsteeds , nog een beetje aan het restoreren)...een HondaCD50...het was wel een heel leuk ding om op te rijden en ik heb er wel degelijk iets aan gehad als het om motorrijden gaat , ik ben er van overtuigt dat de ervaring die ik op dat ding heb opgedaan , dat ik daardoor eerder mijn motor-rijbewijs heb gehaalt.....al heel lang niet meer op brommertje gereden...misschien toch weer es een keer gaan doen *D

Ik weet niet waar je woont, maar als 't een beetje zuidelijk is: kom maar 'n keer langs :P Kunnen we 'n keer samen 'n beetje gaan cruisen, ALS mijn SS dan tenminste eindelijk 'ns klaar is... :( Ik moet nog nieuwe spaken+velgen hebben.


ik kom nog regelmatig in het zuiden des lands (ouderlijk huis enzow).....dussu zeg maar wanneer je dat brommertje in elkaar heb , dan kunne we best een keer gaan cruisen....lekker back to the roots *D
 
Moeten we zeker wel 'n keer af gaan spreken, maar eerst zorgen dat m'n SS-je weer helemaal in elkaar zit '(
 
Sinds maandagnacht heb ik hekel aan scooters gekregen. Een buurjongen van een jaar of 19 is alleen thuis omdat zijn ouders met vakantie zijn. Prima, die lui lekker in de tuin aan het bier en weet ik wat. Ahh gelijk hebben ze, zou ik doen en heb ik vaak genoeg gedaan. Gelukkig heb ik van die oordopjes voor het motorrijden, dus daar sliep ik een beetje mee. Tot het 4 uur 's nachts was toen één van die gasten zijn scooter starte en zijn stereo installatie met cdspeler en subwoofer vol uit zette. (Schijnt tegenwoordig haast standaard op zo'n kreng te zitten)Volgens mij stond toen de hele buurt voor de ramen, wat een pokke herrie. Klote Hip Hop.

_________________
Auke's page voor ach tja, muziek, cdcovers, motoren enzo.

[ Dit Bericht is bewerkt door: Auke op 2001-08-03 00:29 ]
 

Toen is iedereen maar naar buiten gegaan een als wraak al zijn bier op gezopen? }) Daar pak je ze het best mee! *D
 
1x waarschuwen en daarna de politie bellen. Sinds de bovenburen ons twee maanden terug de nachtrust hebben beroofd (de nacht nadat we van vakantie terugkwamen ook nog eens) ben ik daar heel simpel in geworden.

Niet luisteren ? Politie eropaf, geen gelul meer.
 
1x waarschuwen en daarna de politie bellen. Sinds de bovenburen ons twee maanden terug de nachtrust hebben beroofd (de nacht nadat we van vakantie terugkwamen ook nog eens) ben ik daar heel simpel in geworden.

Niet luisteren ? Politie eropaf, geen gelul meer.

Waarschuwen? Wasda? Nix niet. Gelijk die petten eropaf sturen. Zal ze leren.
 
Waarschuwen? Wasda? Nix niet. Gelijk die petten eropaf sturen. Zal ze leren.

Komen ze daarvoor dan nog? Ik heb toch al een keer te horen gekregen dat het lawaai dat ze op de achtergrond hoorden nogal meeviel... Schilderijtjes trilden van de muur, om 4 uur 's ochtends! Kwamen dus ook gewoon niet... Zeggen na aandringen dat ze langs komen, maar doen dat gewoonweg niet!
 
Nahh na een nacht herrie stuur ik daar de petten nog niet op af, zouden ze het weer flikken dan waarschuw ik een keer en dan zie ik wel verder. Gelukkig is het tot nu toe nog niet zo ver gekomen en heb ik lekker :z :z :z

't is een beetje geven en nemen in deze wereld.
 
Snap alleen niet dat ze sommige van die randdebielen op scooters laten rijden, 0,25 Kw is voor sommigen al te veel. En ongelooflijk dom dat die sjonnies kunnen zijn.

Het allerergste vind ik dat als je ergens rustig moet rijden vanwege de flitspalen, 50 km/h ofzo dat die gasten op hun scootertjes je rechts op het fiets/brommerpad met 80 voorbij suizen.

Bij mij in de buurt is laatst en ventje met zo'n scooter tussen een moeder met haar kind, die allebei op de fiets waren, doorgereden. Kind vloog door de lucht, die dus verwondingen aan het hoofd e.d. had. Die gast even gestopt achterom gekeken en toen doorgereden. Ik had het niet moeten zien, vooral niet als ik op mijn Soes was geweest. Ik had die gozer echt in elkaar gebeukt en zijn grasmaaier erbij. :(

Ze weten niet wanneer ze moeten inhalen en weten ook niet dat een auto en motor harder gaan dan een scooter. Zat van de week in m'n auto een paar fietsers in te halen, waardoor ik ruim over het midden van de weg moest rijden (hier heeft de wegbeheerder de wegen een STUK smaller gemaakt, waardoor je dus voor een groot gedeelte op het fietspad moet rijden, en je niet langs elkaar kan rijden als er ook fietsers op de weg zijn. Een ongeluk zal ooit nog eens gebeuren!).

Ik heb een scooter achter me, haal die fietsers in, haalt die stomme scooter MIJ in terwijl ik die fietsers inhaal.. hij steeds omkijken of ik niet tegen 'm aan reed enzo.. ik gaf natuurlijk ietsje extra gas, zodat ie ietsje in problemen zou komen (Het zal 'm leren!), en zag 'm later daarna nog rechts en links auto's inhalen. LEVENSGEVAARLIJK. En wij krijgen de schuld als het fout gaat ! :(

En scooters die een motor eruit willen rijden zijn zielig. Maar WEL heel erg leuk. Heb er echt flink om gelachen toen ik en een ander 2 scooters achter ons aan hadden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan