vervelende schooters

schampie

MF veteraan
2 jun 2001
1.274
1
warnsveld
ik erger me helemaal dood aan die lui op die schootertjes nu.
wat zij die lui zunuwachtig met dat gas niet normaal.
ze gaan altijd in je dooie hoek rijden of je nu met de auto ben of met de motor ze zitten in je dooie hoek.
ze halen je aan alle kanten in (als je met de auto bent) en in de stad rijd.
als je op de motor bent witten ze geloof het of niet nog een stoplicht sprintje doen.
vervolgens als je dr 1 de huid vol scheld of die wel bij z,n hoofd is als die je weer eens gesneden heeft. dan zeggen ze ook nog dan moet je maar uitkijken^%$&^%&%^&$^&%$^&$


 
zeker zelf nooit jong geweest en nooit brommer of shooter gereden })
worden later allemaal bikers.

_________________
Al heb je nog zoveel pk's onder je kont een gek op een http://mailto:F@zer (F@zer) rij je er niet zomaar uit.

[ Dit Bericht is bewerkt door: F@zertje op 2001-07-30 20:12 ]
 
idd zielige gasten, ze denken idd dat ze rechts voorbij kunnen en stoplichtsprintjes kunnen maken |( |( |(
Als dat bikers worden , dan zullen dat degenen zijn die het eerste een grote smakker maken......
 
Ik denk trouwens ook dat de gashendels van scooters gaan verdwijnen. Dat wordt een aan/uit knop.
 
ik heb wel degenlijk een brommer gehad en ook een schooter en die liepen alebij geen 50 hoor maar heb me wel altijd gedragen in het verkeer.
altans ik reed netter dan die figuuren nu doen
 
Het is vooral de leeftijd denk ik, jong en roekeloos.

Als ze ouder worden, dan worden ze (hopelijk) vanzelf iets verstandiger.
 
allez jonges, laat die gasten toch doen
heb ook scooter gereden en was echt puur plezier:

een wheelie
1.jpg


een stoppie
4.jpg


en nog 2 wheelies
3.jpg

5.jpg


ok af en toe eens gevaarlijk maar het blijft onschuldig op zo'n scooter

[ Dit Bericht is bewerkt door: jonas op 2001-07-30 21:32 ]
 
hehe, 'k heb nooit een scooter of dergelijks gehad en zal zulke stunts wel nooit niet durven :)
 
Ik heb nooit een scooter gehad. Ik wilde een brommer met versnellingen. Ik verveelde mij namelijk op zo'n automaatje (heb ik ook gehad).
 
ik heb geen scootertje gehad.....ik heb wel zo'n oldtimertje gehad(heb hem nogsteeds , nog een beetje aan het restoreren)...een HondaCD50...het was wel een heel leuk ding om op te rijden en ik heb er wel degelijk iets aan gehad als het om motorrijden gaat , ik ben er van overtuigt dat de ervaring die ik op dat ding heb opgedaan , dat ik daardoor eerder mijn motor-rijbewijs heb gehaalt.....al heel lang niet meer op brommertje gereden...misschien toch weer es een keer gaan doen *D
 
Die lui op de scooters denken dat zij met hun opgevoerde krengen
zelfs nog een 25Kw motor eruit kunnen trekken.
I sure proved them wrong, one by one... }) }) }) I luv
my motorcycle. :] :]
Ik denk ook als zij later motorrijders worden gaan zij als eerste
onderuit. Ik wens het hun niet toe natuurlijk, maar zo is hun mentaliteit wel.
:+ :+ :+
 
als je op de motor bent witten ze geloof het of niet nog een stoplicht sprintje doen.
vervolgens als je dr 1 de huid vol scheld of die wel bij z,n hoofd is als die je weer eens gesneden heeft. dan zeggen ze ook nog dan moet je maar uitkijken^%$&^%&%^&$^&%$^&$
relax weet je....
agressie in het verkeer is nergens goed voor....
kanaliseer je woede met je rechterhand...
op je gas-handle bedoel ik dan })
 
Ik denk ook als zij later motorrijders worden gaan zij als eerste
onderuit. Ik wens het hun niet toe natuurlijk, maar zo is hun mentaliteit wel.
:+ :+ :+

ik heb scooter gereden en altijd zo snel ik kon (voor zover mijn brommer snel reed) en altijd wel stuntjes. ben wel nooit zo stom geweest om een sprintje te proberen tegen een moto

ik heb er echt veel uit geleerd. misschien wat meer door later met brommers te rijden met versnellingen maar heb toch veel te danken aan mijn scootertje (tot die gestolen werd :( :( )
 
schooters?

je bedoeld scooters!

maarum, ik heb zoiets laat die gasten gewoon, ze zijn nog jong, en ze gaan tot op de grens...

wat moeten automobilisten wel niet van ons denken als we tussen de file doorrijden....wat wij denken over sccchhoootersrijders denken hun over motor rijders...
 
schooters?

je bedoeld scooters!

maarum, ik heb zoiets laat die gasten gewoon, ze zijn nog jong, en ze gaan tot op de grens...

wat moeten automobilisten wel niet van ons denken als we tussen de file doorrijden....wat wij denken over sccchhoootersrijders denken hun over motor rijders...
Ik neem aan dat jij niet door files heen sjeest..!!!
Met een geringe snelheid er tussendoor rijden vind ik echt acceptabel.
Als elk van die auto mobilisten motor reed zouden zij het net zo hard zelf doen.
Tot die tijd blijf ik vrolijk door elke file rijden die ik maar tegen kom.
Okay, ik geniet er alleen NIET van.

 
Tot die tijd blijf ik vrolijk door elke file rijden die ik maar tegen kom.
Okay, ik geniet er alleen NIET van.

oh ik geniet daar met volle teugen van
als het verkeer echt stilstaat zwaai ik zelfs af en toe... zo van hehe, had je maar 'n motor moeten kopen :j
 
allez jonges, laat die gasten toch doen
heb ook scooter gereden en was echt puur plezier:

een wheelie


een stoppie


en nog 2 wheelies


ok af en toe eens gevaarlijk maar het blijft onschuldig op zo'n scooter

Kewl! 8-)

Vorig jaar in Maastricht vet gelachen. Zitten daar op het terras te bieren, komt er zo'n scooterharry de bocht omknallen. Kaboem... Vol op z'n bek met scooter en al het naast ons liggende terras op/in. Hoop brekend glas en gillende mensen. Toen was ie niet meer zo stoer. En wij maar lachen. })
 
Kewl! 8-)

Vorig jaar in Maastricht vet gelachen. Zitten daar op het terras te bieren, komt er zo'n scooterharry de bocht omknallen. Kaboem... Vol op z'n bek met scooter en al het naast ons liggende terras op/in. Hoop brekend glas en gillende mensen. Toen was ie niet meer zo stoer. En wij maar lachen. })
Wat had ik dat willen zien...!! :) :) :)
EDIT: Had ik naar hem gewezen met mijn wijsvinger en zitten lachen in mijn handjes.

[ Dit Bericht is bewerkt door: Bigconvoy op 2001-07-31 11:15 ]
 
Ach, zolang tussen de file door gewoon wettelijk is toegestaan kan het me eigenlijk niet boeien wat de automobilist ervan denkt. Zolang ik voor mezelf maar het gevoel heb dat ik niet onveilig bezig ben vindt ik het prima.

Zodra het zaakje weer boven de vijftig uitkomt voeg ik gewoon weer netjes in de file.
 
Denk toch dat je dat rijden langs/door de file echt moet "leren"... Ik zie mezelf nog niet echt tussen al die auto's doorsteken. Valt me nu al op dat er mensen zijn die gewoon heel lomp motorrijders de pas afsnijden. Jaloerse krengen. Ikzelf betrap me er na het behalen van m'n motorrijbewijs juist op dat ik veel meer ruimte maak. Voor mezelf heb ik zoiets van, waarom tussen de auto's door als er ook een vluchtstrook is? Het antwoord knalde met laatst dus met een flinke vaart voorbij. Oom agent op de BMW die ff snel de file voorbij wou steken, om te zien wat er aan het handje was. Ben je mooi de pisang als je daar ook net langs tuft denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan