Vervelende vrachtwagens!

Nephytis

Rookie
14 jul 2006
5
0
eindhoven
Ik vandaag naar huis nadat ik bij safe de nodige spulletjes voor mn nieuwe fiets gekocht heb. Kom ik in die lange bocht voor best (richting maastricht) een vrachtwagen tegen die spontaat diesel begint te spuiten bij zn tank. Meteen de weg glad en ik helemaal onder. Ging bijna fout en dat op mn 2de dag :] , even later bij veldhoven verliest er eentje een stuk plastic die wel akelig dicht bij/onder mn voorwiel kwam :( . En weer verder bij het MMC ligt er weer een heel spoor van het een of ander, die ik gelukkig wel op tijd zag. Eenmaal thuis lekker mn pak en de nieuwe brommer kunnen poetsen. alles was blauw/paars uitgeslagen van de diesel.
En bedankt he vriendelijke truckers :(
 
dat is nog niets, ik reed een tijd geleden door de Heineoordtunnel lagen er allemaal houten balkjes van een meter op de weg, zag het te laat, ogen dicht en hopen maar, gelukkig kwam ik er doorheen, al weet ik nog niet hoe???? :?


[me] ik heb me toch gevloekt[/me] :(
 
poets ze het is toch lkkr weer :X

:+


had laast op een 10cm een stuk band van een vrachtwagen voor mijn harses.
hij klapte 30 meter voor me op de snelweg.

zeker 20 minuten bij moeten komen.

die chaffeur had langer nodig }) vroeg nog wel of het ging dus zo erg zijn ze ook weer niet.
en meestal letten hun het meeste op zolang je niet in de dooie hoek blijft rijden.
 
Ik vandaag naar huis nadat ik bij safe de nodige spulletjes voor mn nieuwe fiets gekocht heb. Kom ik in die lange bocht voor best (richting maastricht) een vrachtwagen tegen die spontaat diesel begint te spuiten bij zn tank. Meteen de weg glad en ik helemaal onder. Ging bijna fout en dat op mn 2de dag :] , even later bij veldhoven verliest er eentje een stuk plastic die wel akelig dicht bij/onder mn voorwiel kwam :( . En weer verder bij het MMC ligt er weer een heel spoor van het een of ander, die ik gelukkig wel op tijd zag. Eenmaal thuis lekker mn pak en de nieuwe brommer kunnen poetsen. alles was blauw/paars uitgeslagen van de diesel.
En bedankt he vriendelijke truckers :(

Die lekke tank: zo lang niemand de chauffeur attent maakt van de lekkage zal hij er zelf niet snel achter komen. Dus je had 'm misschien even kunnen waarschuwen ;) Dan had hij/zij vast wel zijn/haar excuses aangeboden voor het bevuilen van je kleding en motor en bedankt voor je oplettendheid :Y

Stuk plastic: niet elke lading kun je optimaal vastsnoeren. En ook al zit het bij vertrek goed, kan het onderweg verschuiven oid. Het blijft wel vervelend ja, dat ben ik met je eens.

Je hebt gewoon pech gehad, simpel. Ik zie op een dag meer automobilisten rare dingen uithalen dan vrachtwagenchauffeurs. En vergeet niet dat het met dit weer niet echt een pretje is om in een snikhete cabine rond te rijden :N

[me]Goudlokje's mening is (enigzins) gekleurd, hij is nl parttime vrachtwagenchauffeur ;)
[/me]
 
Zonder vervoer staat alles stil......

En anders wordt er wel een voorschotje op genomen.

Welkom in de wereld die motorrijden heet :}


(Zonder al die rotzooi zou het toch veel te saai worden op de weg?
En zeg nou zelf? da's toch de jus van het motorrijden?
Anders kan je alleen nog maar de max. snelheid rijden met al die flitsers!)
 
Ik vandaag naar huis nadat ik bij safe de nodige spulletjes voor mn nieuwe fiets gekocht heb. Kom ik in die lange bocht voor best (richting maastricht) een vrachtwagen tegen die spontaat diesel begint te spuiten bij zn tank. Meteen de weg glad en ik helemaal onder. Ging bijna fout en dat op mn 2de dag :] , even later bij veldhoven verliest er eentje een stuk plastic die wel akelig dicht bij/onder mn voorwiel kwam :( . En weer verder bij het MMC ligt er weer een heel spoor van het een of ander, die ik gelukkig wel op tijd zag. Eenmaal thuis lekker mn pak en de nieuwe brommer kunnen poetsen. alles was blauw/paars uitgeslagen van de diesel.
En bedankt he vriendelijke truckers :(
ben benieuwd wat voor vrachtwagen dat wel niet was,als die diesel uit zn tank spuit,vast een oude of een poolse vrachtwagen.
ff uitleggen?tankdop van mijn volvo zit met een contactsleutel op slot,als ik tank moet ik de tank openmaken met mn contactsleutel,zodat ik A:niet met draaiende motor kan tanken ivm brandgevaar door vonken van de motor en B:nooit mn tankdop kan vergeten en tijdens het rijden dus ook de dop niet kan verliezen en dus ook geen diesel verliezen.
 
ben benieuwd wat voor vrachtwagen dat wel niet was,als die diesel uit zn tank spuit,vast een oude of een poolse vrachtwagen.
ff uitleggen?tankdop van mijn volvo zit met een contactsleutel op slot,als ik tank moet ik de tank openmaken met mn contactsleutel,zodat ik A:niet met draaiende motor kan tanken ivm brandgevaar door vonken van de motor en B:nooit mn tankdop kan vergeten en tijdens het rijden dus ook de dop niet kan verliezen en dus ook geen diesel verliezen.

en als je hem openmaakt met je reservesleutel :+
 
ben benieuwd wat voor vrachtwagen dat wel niet was,als die diesel uit zn tank spuit,vast een oude of een poolse vrachtwagen.

Ehm..de gemiddelde Pool rijd tegenwoordig met een dikke nagelnieuwe Globetrotter FH12XL..of een dikke XF-Superspace :Y
ff uitleggen?tankdop van mijn volvo zit met een contactsleutel op slot,als ik tank moet ik de tank openmaken met mn contactsleutel,zodat ik A:niet met draaiende motor kan tanken ivm brandgevaar door vonken van de motor en B:nooit mn tankdop kan vergeten en tijdens het rijden dus ook de dop niet kan verliezen en dus ook geen diesel verliezen.

:^

Bij op de verschillende wagens waar ik op rij ook zo..en bij
de Pool met GlobetrotterXL ook :Y
 
daarbij is er bij mij nog een voordeel,mijn tank zit aan de rechterkant,dus als ik wat zou morssen,of de tank zou lek raken,dan sproei ik alleen in de berm,want ik rij altijd keurig rechts met 80 per uur O-)
 
Ehm..de gemiddelde Pool rijd tegenwoordig met een dikke nagelnieuwe Globetrotter FH12XL..of een dikke XF-Superspace :Y
daar heb je ook weer gelijk in,maar wel met nederlandse platen :Y
vetrans,harrie vos etc.

en als het poolse kentekens zijn is het overheidssubsidie

maar je snapt wel wat ik bedoel ;)
 
daarbij is er bij mij nog een voordeel,mijn tank zit aan de rechterkant,dus als ik wat zou morssen,of de tank zou lek raken,dan sproei ik alleen in de berm,want ik rij altijd keurig rechts met 80 per uur O-)

Ik sproei altijd keur rechts in de berm in zo'n geval..en bij een afrit keurig
links..rara..hoe kan dat? :P

niet elke lading kun je optimaal vastsnoeren.

Zoals :?
 
Laatst bewerkt:
Ik sproei altijd keur rechts in de berm in zo'n geval..en bij een afrit keurig
links..rara..hoe kan dat?+Zoals :?
jij rijdt veelal in engeland,en rijdt alle vrachtwagens voorbij over de inhaalstrook,behalve op op en afritten?? :+
 
I KnowEhm..juist met Poolse kentekens zie je de mooiste wagens
en die zien er een stuk beter uit als die dingen van Vos :Y
ik ben meer liefhebber van de nederlandse showtrucks
frank de ridder, P van de mark,oldenburger,steenbergen

van die werkpaarden die eruit zien om door een ringetje te halen

(hoewel ik heel tevreden ben met mn volvo FM met citytrailer van 3 maanden oud,want dan ben ik lekker iedere avond thuis *D )
 
Terug
Bovenaan Onderaan