Vervoer gezocht!!! Omgeving Elburg

anne772

Rookie
26 okt 2018
1
0
Heee,

Een jaar geleden kocht ik mijn eerste motor. Een ktm sx85 met het bouwjaar 2014.
Ik mocht de motor onder een paar voorwaarden kopen. Ik moest iemand hebben die voor het onderhoud zou zorgen, het vervoer was voor naar de baan (ik heb zelf geen auto met trekhaak of een aanhanger) die natuurlijk dan meegaat voor de gezelligheid en ook om samen te gaan crossen. Deze persoon had ik gevonden, maar op een gegeven moment waren de crossbanen gesloten i.v.m. de winter en verwaterde het contact. Aangezien ik geen vaste baan heb (doordeweeks zit ik op school), is het voor mij niet verstandig om een auto met trekhaak + een aanhanger aan te schaffen. Nu is het dus al een tijdje geleden dat ik op de baan heb kunnen crossen/oefenen. Ik woon zelf in Elburg, dus de dichtstbijzijnde crossbanen zitten in de plaatsen: Nunspeet, Heerde, Ermelo, Lelystad en Dalfsen. Ligt Elburg toevallig op jouw route en heb jij nog plek over voor mijn motor? Laat het dan even weten in de reacti fullsizeoutput_308.jpeg
 
of het topic laten verplaatsen naar Off/Allroads & SM

er zitten best wat crossers op MF, maar die kijken niet zo vaak buiten hun eigen subforum. Een vrouw die van crossen én basketbal houdt, dat moet goedkomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan