vervolg "ex-lessers" toerrit. Om en door de Selfkant

jbazelmans

MF veteraan
18 mrt 2020
4.259
4.101
In navolging op de ontzettend mooie tocht die @Okami_Xci had uitgezet en vandaag door een zestal ex-lessers (iedereen is een ex-lesser toch?) is gereden, willen we volgende week een route in Midden-Limburg en door het noordelijkste deel van Zuid-Limburg rijden. En zelfs een stukje Duitsland in. Het is een rustige rit. Gemiddelde snelheid zal zo rond de 50 km/h liggen. Total route is 141 km. Start en Finish bij de KFC in Roermond. En onderweg natuurlijk een leuke pauze-plaats

Ik ga niet echt met een opgave-lijst werken, Ik zie wel in dit topic wie er komen.

Samenvatting:
Wanneer: Zondag 23-08-2020
Verzamelpunt: Parkeerplaats KFC, Schaarbroekerweg 70, 6042 EJ Roermond
Verzameltijd: 9.30
Vertrektijd: uiterlijk 10:00
Afstand: 141 km (± 3 uur rijden)
Pauze stops: 1, weet niet zeker of lunch hier mogelijk is.
Tankstops: 0 (Naast de KFC zit een Esso Express)

1597516560917.png
 
Die is voor mij een beetje te ver uit de buurt (lees: dan moet ik gisteren al opstaan om daar op tijd aan te komen). Wel jammer, is een fraaie omgeving daar.
 
In navolging op de ontzettend mooie tocht die @Okami_Xci had uitgezet en vandaag door een zestal ex-lessers (iedereen is een ex-lesser toch?) is gereden, willen we volgende week een route in Midden-Limburg en door het noordelijkste deel van Zuid-Limburg rijden. En zelfs een stukje Duitsland in. Het is een rustige rit. Gemiddelde snelheid zal zo rond de 50 km/h liggen. Total route is 141 km. Start en Finish bij de KFC in Roermond. En onderweg natuurlijk een leuke pauze-plaats

Ik ga niet echt met een opgave-lijst werken, Ik zie wel in dit topic wie er komen.

Samenvatting:
Wanneer: Zondag 23-08-2020
Verzamelpunt: Parkeerplaats KFC, Schaarbroekerweg 70, 6042 EJ Roermond
Verzameltijd: 9.30
Vertrektijd: uiterlijk 10:00
Afstand: 141 km (± 3 uur rijden)
Pauze stops: 1, weet niet zeker of lunch hier mogelijk is.
Tankstops: 0 (Naast de KFC zit een Esso Express)

Bekijk bijlage 1533725
Elk initiatief in deze zin verdient lof en aanmoediging! Maar om nou direct volgende week ... Het moet wat mij betreft wel een traktatie blijven. Over een maand of wat maar 's weer kijken - en bij voorkeur op zaterdag.
 
Elk initiatief in deze zin verdient lof en aanmoediging! Maar om nou direct volgende week ... Het moet wat mij betreft wel een traktatie blijven. Over een maand of wat maar 's weer kijken - en bij voorkeur op zaterdag.
Ach, weet je, ik ga dan toch rijden dus waarom niet even peilen of er mensen mee willen? Is toch altijd gezelliger tijdens het koffie drinken 😁
 
Leuk initiatief na kennelijk een geslaagde eerste editie. Ik zou ervoor uit Amersfoort moeten komen dus sla ook even over maar dit soort ideeën blijven erg leuk!
 
Ik zet em in de agenda hoor, altijd in voor leuke ritjes. Dus @botoo doe maar iets plannen daar in het mooie Flevoland dan 😜
Dit vrouwke met geen richting gevoel wil op deze manier best Nederland eens leren kennen 😆🤣
 
Flevoland en ruime omgeving, dan hou ik me aanbevolen. Ben nu wel toe aan een groepsrit na 2 maanden mn rijbewijs in de zak te hebben. Brabant en Limburg vind ik nog wat te ver.
 
Zie dit topic nu pas. Als het goed is staat alleen morgen avond een etentje op de planning. Als vrouwlief straks thuis is vraag ik het eens na en anders kom ik misschien ook wel mee.
 
Ik zal vanavond nog even de route in het topic plempen, voor de gps-ers onder ons
 
Flevoland en ruime omgeving, dan hou ik me aanbevolen. Ben nu wel toe aan een groepsrit na 2 maanden mn rijbewijs in de zak te hebben. Brabant en Limburg vind ik nog wat te ver.

Vanuit Flevoland is het heel leuk en mooi om de Kop van Overijssel en een stukje Drenthe/Friesland mee te pakken. Just sayin'
 
Warm bad/douche, op tijd naar bed en morgen weer fris op. Desnoods met een handvol pijnstillers
 
Ben niet zo van de pijnstillers. Ik voel graag dat ik oud wordt 🤣🤣 hahaha maar die warme douche komt er wel voor ik ga slapen ja haha
Tsja, nu hebben we dus iets gevonden wat Mr. bandit niet kan. Jou een fijne massage geven om van die lijntjes af te komen 😂
 
Tsja, nu hebben we dus iets gevonden wat Mr. bandit niet kan. Jou een fijne massage geven om van die lijntjes af te komen 😂
Hahahahaha iedereen blijft nu met zn poten van mn lijf af dat doet alleen maar meer zeer 🤣🤣
Ik ga er van uit dat de vibraties van Mr. Bandit morgen alles beter maken...... 😋
 
Terug
Bovenaan Onderaan