vervolg van ongeval goeree overflakkee

Status
Niet open voor verdere reacties.

silverster

MF'er
16 nov 2004
98
0
stellendam
Omdat het topic is afgesloten, wat eigenlijk pure onzin is omdat de motorrijder in kwestie niet lid is van het forum, hier nog even een vervolg.

De motor rijder in kwestie is een maat van mij.
Deze 23e jarige jongen heeft een dwarsleasie en is voor de rest van zijn leven verlamd, en ja dat kwam mede door de rare bobbel in de weg ja.

de medepassagier heeft een gebroken ruggegraat. Hoogstwaarschijnlijk zal dit helemaal genezen. Zijn geluk was dat deze in de sloot terecht kwam, terwijl de bereider op het maaiveld terecht kwam.

Nu ik het zo dichtbij heb meegemaakt, ga ik toch weer een stuk voorzichter rijden.

ik wil dan ook oproepen om meldingen van ongelukken niet gelijk af te sluiten, zodat iedereen toch weer even bewuster wordt dat je echt met je hoofd moet rijden en niet met je hard.
 
Er is nu eenmaal een regel voor.
Geen mf'er geen topic, daarbij ga ik er vanuit dat niemand expres ee nongeluk veroorzaakt/overkomt
 
Das niet zo'n mooi vehaal, ik heb het niet mee gekregen maar verdorie wat een manier om te gaan zeg.

En dat door een bobbel?

Triest hoor en sterkte voor je kenissen/ vrienden.
 
inderdaad, dit zijn heel beroerde berichten


sterkte en beterschap aan je vriend(en) en ook,aan jou, want zoiets zien gebeuren is ook niet niks '( B|

Sterkte dus
 
Laatst bewerkt:
Shit zeg.... goed dat je nu toch een nieuw topic opent.
Vond het ook jammer dat hij gesloten was.
Loop er toch nog regelmatig aan te denken vandaag... hoe het zal zijn met hun.

Niet goed dus.
Heel veel sterkte...voor hun allebei.
Zijn hier allebei dus toch goed onder de indruk nu.....
 
Als je het niet eens bent met de regels op M-F moet je wellicht ervoor kiezen hier niet meer t lezen of posten.

Of te mailen met de slotjesgooier.

Als we alle topic's openlaten over ongelukken dan staan er vanaf april tot spetember zoveel angevaltopic's op M-F dat we ons kunnen omnoemen tot www.crash-forum.nl.


Domweg een nieuw topic openen word natuurlijk niet gewaardeerd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan