Verwaand?

POCA

Die hard MF'er
11 feb 2002
784
0
Tilburg
Heb sinds kort mijn rijbewijs, maar hij gaat nog niet zo heeeel lekker moet ik zeggen. Zo\'n lesmotor is toch net wat anders. Vandaag een stuk gereden en ik moet eerlijk zeggen, als je een \"verwaande motorrijder\" tegenkomt die niet zwaait, ben ik dat misschien....ik vindt het maar nix om met hoge snelheden m\'n hand omhoog te doen, heb ik het gevoel dat heel m\'n arm wordt meegetrokken.. ERG HE?!!!!!! |(

Hopelijk komt het oooooit nog goed met mij! :?
 
Heb sinds kort mijn rijbewijs, maar hij gaat nog niet zo heeeel lekker moet ik zeggen. Zo\'n lesmotor is toch net wat anders. Vandaag een stuk gereden en ik moet eerlijk zeggen, als je een \"verwaande motorrijder\" tegenkomt die niet zwaait, ben ik dat misschien....ik vindt het maar nix om met hoge snelheden m\'n hand omhoog te doen, heb ik het gevoel dat heel m\'n arm wordt meegetrokken.. ERG HE?!!!!!! |(

Hopelijk komt het oooooit nog goed met mij! :?
Kom op, wat meer zelfvertrouwen! Je dacht zeker dat de rest van het forum de eerste keer staand op het zadel achterstevoren vertrok *D
 
Wees gerust dat komt vanzelf wel.
Tenzij je als eerste fiets een gigantische racemonster hebt gekocht.
 
Ja hoor komt best goed met je, ik zwaai ook niet als ik sneller dan 120 rij. Hooguit vinger omhoog
maar of ze dat zien??? niet de middelvinger :P :P
 
Toen ik net motorreed zat ik met 110-120 kph te krampachtig op de motor. Na verloop van tijd gaat dat steeds soepeler en kom je erachter dat met die snelheid met losse handen een beetje kunt slalommen.
Gewoon oefenen, begin eerst met bv 60 kph [edit] bedoel natuurlijk 80 kph [/edit] en bouw de snelheid daarna langzaam op. Je zult al snel merken dat de motor gewoon rechtdoor gaat.

\'t Heeft gewoon een beetje tijd nodig. Om wat meer vertrouwen te krijgen kun je eventueel dit (voor)jaar al een rijvaardigheidscursus doen (bv VRO-1). Dan leer je in 1 dag evenveel als normaal in het hele eerste jaar.

En veel achter Rico aanrijden natuurlijk. Zelf heb ik veel geleerd door achter ervaren motorrijders aan te rijden, wel je eigen tempo blijven rijden.

Succes en we zwaaien.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb samen lessen gehad met een kameraad van mij. Ik ha d al eens eerder gereden dus vond het niet eng op de snelweg. Maar die kameraad van mij durfde de eerste keer niet harder dan 90 km/u op de snelweg :+

Is helemaal goed gekomen, soms huurt hij een motor en vliegen we met z\'n 2en met een gangetje van 200 km/u over de snelweg.

Komt vanzelf!
 
Ach, in het begin was ik ook huiverig voor mijn Suzuki, maar later kon ik de filmpjes laten schieten die je in mijn signature ziet :)

Komt dus wel goed...
 
AAAAh, gelukkig! Ik dacht dat dit zo\'n stoer mannen forum was. :r Van die mannen die na zo\'n topic gewoon niet reageren en denken \"daar heb je weer zo\'n typische muts!\" :}
Beetje meer zelfvertrouwen zou me zeker ten goede komen, maar ja dat moet in je zitten.... Ik blijf maar gewoon goed oefenen. En met Rico meerijden...ja soms wel leuk, maar die kan ik helemaaaal niet bijhouden! :] Doet trouwens ook kunstjes die ik helemaal niet wil zien of ooit zou willen kunnen. :(
 
In het begin zwaaide ik ook niet zo enorm, onderhands zwaaien vind ik \'t leukst en gaat \'t beste bij wat tempo. Dusseh.. geen paniek :)
 
Wel leuke filmpjes Duderuud, maar nix voor mij
nooo.gif
die kunstjes laat ik aan jullie over
 
Ha Iceman! Geloof zelfs jij dat het goed komt? Wanneer kom je weer eens langs? :]

Nee, Rico is geen motorinstructeur, hoe kom je daar bij? :? Heeft ie veel te weinig gelduld voor en zou dan alleen met zichzelf bezig zijn.
 
Hé ik zie een icoontje verschijnen, 851. Wel leuker zo.

Helaas ziet 20% het niet zo zitten met mijn motor-toekomst... ;( ;(
 
Hé ik zie een icoontje verschijnen, 851. Wel leuker zo.

Helaas ziet 20% het niet zo zitten met mijn motor-toekomst... ;( ;(

Wat in hemelsnaam maakt het uit wat iemand erover denkt? Je wordt echt wel beter hoor. Da\'s nu eenmaal eigen aan mensen.. ze leren bij en worden beter.
 
Gewoon eens op een recht stuk proberen. Laat zonder problemen m\'n stuur met beide handen los. Fiets gaat toch wel rechtdoor
 
BEDANKT 851 *D en Pooh, dat zijn wijze woorden
jaybee.gif
Stom van me om dit te vragen :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan