Yep, woon hier nu 3,5 jaar en deze beauty staat daar volgens mij al minstens zo lang.IJburg ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Yep, woon hier nu 3,5 jaar en deze beauty staat daar volgens mij al minstens zo lang.IJburg ?
Oooh schuurvondst! Op 2ehands.be ermeeIs van m'n vrouw.. eens uit de schuur gerold.
Benieuwd of ie start. En hoe het luchtfilter er uitziet.
Nog even wachten met wassen:Is van m'n vrouw.. eens uit de schuur gerold.
Luchtfilter zal bij stilstand wel meevallen toch? Al het stof is al netjes opgevangen zo te zienIs van m'n vrouw.. eens uit de schuur gerold.
Muizen houden ook van luchtfilters, als huis. Ooit een post gehad van iemand hierLuchtfilter zal bij stilstand wel meevallen toch? Al het stof is al netjes opgevangen zo te zien![]()
Zon muis schrikt zich dan toch ook helemaal de touwtyfus als je dat ding start.Ik had een sportuitlaat voor de auto in de schuur liggen. Toen ik foto's wilde maken voor verkoop rende er ook een muis uit.
Och, voor een beetje motormuis geen enkel probleem.Zon muis schrikt zich dan toch ook helemaal de touwtyfus als je dat ding start.
Ik zal proberen er in de zomer nog een keer een foto van te maken, dan is hij veel groener.De BMW is in ieder geval hilarisch![]()
Zoiets had ik met deze, hoewel deze het moment van dood zonde allang voorbij is.damn die KTM is echt dood zonde , die zou ik wel willen opknappen.
Ze zijn in elk geval niet diefstal gevoelig......as ti al zo lang op straat staat.