Verwaarloosde(?) motor gezien?

Staat in Deventer, sinds 2016 bij dezelfde eigenaar.
20230311_142734.jpg
 
Laatst bewerkt:
Laat ik nu net aan het nadenken zijn over aanschaf van zoiets.
Niet omdat ik het mooi vindt, integendeel, lelijker dan dit wordt goed zoeken maar omdat ik een hele goedkope zijspan trekker zoek.
ik vind deze niet eens zo lelijk. Als ze al een lelijke motor van de 1100 serie hebben gebouwd dan is het wel de RT
 
Hier in de stad ligt een Ducati 696 al jaren op z’n kant echt doodzonde. En er staat een hornet 900 al jaren in de regen kou en wind. Dit ding is echt helemaal vernaggeld.
 
Maak er dan helemáál een rat-bike van. Nu is het gewoon een uitgekleed misbaksel.
Het was een mooi motortje. Afblijven. Als je iets wilt ratbiken, begin dan met een lelijk hok en maak daar iets leuks van.
Het enige leuke aan dit ding zijn een paar originele onderdelen.
 
zo te zien was het een dominator , wie maakt van zon mooie offroad nou zou misbaksel ?
ik heb een domi gehad en ze rijden fantastisch
IMG_0874.PNG
 
Zoals beloofd, slechts 10 jaar oud, brute adventure motor, uniek in z’n klasse. Staat hier al een jaar of 3 verwaarloosd op straat :-(

Zou het nog de moeite waard zijn om zoiets op te lappen?

Bekijk bijlage 1839209Bekijk bijlage 1839210Bekijk bijlage 1839211
M’n vrouw is de eigenaar vandaag tegengekomen. Vertelde dat hij er inderdaad 2 jaar niets mee gedaan heeft maar hem nu weer ging fixen. Blijft trouwens grappig dat alle scooters en fietsen er omheen geregeld omwaaien terwijl dit ding in 2 jaar geen krimp heeft gegeven.
 
Deze Honda TMX125 was nog best netjes vergeleken met wat je hier soms ziet rijden, maar ik denk er vaak niet aan om er een foto van te maken.
- kale achterband
- achterlicht lijkt te hangen aan een uitgedroogd elastiekje
- afgebroken achter knipperlichten
- voorste knipperlichten hangen er niet heel gezond bij
- meer olie op dan in de voorvork
- gescheurd zadel
- kmteller kabel hangt er maar wat bij naast het voorwiel
- bougiedop lijkt tape omheen te zitten
Denk niet dat ik wil weten hoe het er onder dat kleedje uit ziet

20230316_130340.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan