Verwaarloosde(?) motor gezien?

achtergelaten nadat het blokje overleden is??
maar gezien de hoeveelheid merken die dit model hok verkopen, zou het voor de liefhebber geen duur grapje hoeven zijn om er weer op slakkentempo mee rond te tuffen... :/

EDIT: sinds wanneer hebben motoren blauwe platen? :+:+:+
Dit is een snorscooter. Die hebben blauwe verzekeringsplaatjes.

Die hoort dus eigenlijk in het verwaarloosde snorscooter gezien topic ;)
 
Ergens in Schiedam:
20220516_153552.jpg
 
Dit is zo,n Chinees flutding wat je gratis kreeg bij een bankstel of dergelijke,de moeite van het repareren niet waard.
Die dingen zijn zo slecht in elkaar gezet, met zulk paupermateriaal dat ik bij een controle gelijk met het sleuteltje het hele contactslot eruit trok,..ik ben niet teder,,..maar dat verbaasde me toch wel. Ze zijn er ook in 125cc versie, die gaan bijna 75 kilometer per uur,.. 5,5, pk....
 
Die dingen zijn zo slecht in elkaar gezet, met zulk paupermateriaal dat ik bij een controle gelijk met het sleuteltje het hele contactslot eruit trok,..ik ben niet teder,,..maar dat verbaasde me toch wel. Ze zijn er ook in 125cc versie, die gaan bijna 75 kilometer per uur,.. 5,5, pk....
Hier rijd bijna iedereen op die dingen,en ik heb een keer met m,n motor achter een snor uitvoering gereden ding ging bijna 60,
gast er op in t shirt,natuurlijk geen helm en op slippers en in korte broek.😬
Kijk dit gebeurde dus bij mij in het dorp,kwam hem een tijd later weer tegen,nog steeds gekleed als toen,en volgas als een idioot rijdend.
 
Laatst bewerkt:
Dit is een snorscooter. Die hebben blauwe verzekeringsplaatjes.

Die hoort dus eigenlijk in het verwaarloosde snorscooter gezien topic ;)

Dat is geen verzekeringsplaatje, maar wel degelijk een kentekenplaat.
De verzekeringsplaatjes waren geel, elk jaar een nieuwe. Dezelfde zitten nog steeds op elektrische rolstoelen ed.
Verschil tussen snor en brom kon je zien aan een oranje of gele sticker of bordje op voorspatbord.
 
het origineel was al chinees (ZNEN ZN50QT/Aurora), maar heb jaren terug een keer bij de Formido een merkloze kopie van deze scooter zien staan (goedkope chinese cloon van een goedkope chinese scooter, dus)
chroom e.d. ziet er dan nog mooi uit, maar één regenbui en....

sommigen knappen dit soort machientjes op en verpatsen ze dan weer met winst, maar deze is duidelijk al te ver heen...

een wrak voor de wrakkendienst,..10.38 wet milieu beheer }) ;) Geen kentekenplaat, oppassen,...
of die plaat is gejat, en gebruikt iemand nu om bijv. (ik noem maar wat) te kunnen tanken zonder te betalen :X
zoiezo is het maar de vraag of deze weer opgeknapt gaat worden... :/
 
Dit is zo,n Chinees flutding wat je gratis kreeg bij een bankstel of dergelijke,de moeite van het repareren niet waard.
Ik heb inmiddels bijna 15k met zo’n zelfde gereden (ZNEN)(,probleemloos op wat olie verbruik na,gaat bijna 75 km per uur na het losmaken van een paars stekkertje ( inmiddels weer origineel omdat het serieus rollers en v snaar vreet anders.
 
Als sinds ik mij kan herinneren staat deze motor in Almere onder een onderdoorgang
IMG_20220523_144009.jpg

Eens in de zoveel jaar verdwijnt er een onderdeel
 
Als je in dit regeltjeland de vuilcontainer een paar uur te vroeg buiten zet heb je een stadswacht op de stoep maar zo’n motorwrak kan jaren blijven staan…
Als er gewoon verzekering op zit is het niet echt een probleem,..en er zit geen klep meer op,..
 
Ah vandaar. Maar goed, ze horen dat ding gewoon weg te halen en op de gemeentewerf oid te stallen. Dan kan de eigenaar, die onder zijn steen uit komt gekropen om weer eens een rondje te rijden, zich daar melden.
Je kent het verhaal erachter niet,.. ik ook niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan