Verwarmde Gerbing softshell onderjas S, Gerbing Gerbing G3 verwarmde handschoenen S, Gerbing Heatcontroller

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ninja250rSE

MF'er
19 aug 2014
34
0
Bij dezen verkoop ik de volgende set:
  • Gerbing G3 verwarmde handschoenen, maat S. In zeer goede staat.
  • Gerbing verwarmde softshell onderjas voor onder je motorjas, maat S. In zeer goede staat.
  • Gerbing TCDDP dubbele HeatController, voor zowel jas als handschoenen, aan te sluiten op accu van je motor.
De jas en handschoenen vallen groot uit, ik zou ze eerder als een M bestempelen.
Inclusief aansluiting op accu met zekering en jasdoorvoer.

De temperaturen zijn er nu niet naar, maar met deze set kan je straks lekker warm de winter in.
De set heeft mij 460,- gekost, mag weg voor 250!

Op te halen in Zoeterwoude (bij Leiden).
IMG_0237.JPG

IMG_0238.JPG

IMG_0240.JPG

IMG_0242.JPG

IMG_0244.JPG
 
Laatst bewerkt:
Weinig gebruikt, in goede staat! Winter is coming :]
Mag weg voor vaste prijs van 250,- :)
 
Mooi setje! Helaas heb ik al 2 paar handschoenen van Gerbing, maar mocht je besluiten om de onderjas en dual controller los te willen verkopen, doe me maar een berichtje, dan denk ik eens na wat ik ervoor over heb. Op dit moment denk ik dat je bijna de nieuwprijs vraagt. Aangezien je geen locatie in je profiel hebt gezet (zelfs niet bij benadering), waar woont het spul?

Edit: Niet helemaal, maar desondanks, doe me maar een bericht tegen die tijd.
 
Mooi setje! Helaas heb ik al 2 paar handschoenen van Gerbing, maar mocht je besluiten om de onderjas en dual controller los te willen verkopen, doe me maar een berichtje, dan denk ik eens na wat ik ervoor over heb. Op dit moment denk ik dat je bijna de nieuwprijs vraagt.

Bij webshops vind ik deze set niet voor minder dan 440,- hoor. Jas 200, heatcontroller 80, handschoenen 160. Dan lijkt 250,- mij toch een mooie korting op de nieuwprijs, zeker aangezien de spullen niet veel gebruikt zijn ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan