verwarmde handschoenen en sokken

Lady-BMW

MF veteraan
23 okt 2004
2.289
6
Scherpenzeel
Ik kwam gisteren bij ons in het dorpsblaadje een advertentie tegen van verwarmde handschoenen en sokken. Werd met name aangeprezen voor de wintersport, maar er werd wel bij aangegeven dat het uit de motorwereld kwam. Dus voor diegene die er behoefte aanhebben: www.verwarmde-kleding.nl.

Ik heb net even gekeken. Ze hebben ook verwarmde motorbroeken en jassen.
 
'Equiplus mennagement'

Equiplus is een onorthodox, multidisciplinair georienteerd team van doorgewinterde (ex-)managers, didactici...

:?
 
Zag ik ook, maar als je dan helemaal rechts in de bovenbalk het woordje "verwarmde kleding" aanklikt, dan krijg je alle informatie. *D
 
Zag ik ook, maar als je dan helemaal rechts in de bovenbalk het woordje "verwarmde kleding" aanklikt, dan krijg je alle informatie. *D


voor de lamme mensen onder ons;
Elektrisch verwarmde kleding en EquiPlus Mennagement lijkt mogelijk een niet zo voor de hand liggende combinatie.
Onze (interim-)management en trainingsactiviteiten vinden zijn oorsprong in een bevlogenheid ten aanzien van het welzijn en zich goed kunnen ontplooien van mensen binnen organisaties.
Koppel aan het welzijn van mensen de betrokkenheid van Henk Geurtsen met de paardensport en van Hans Schopman met de motorsport, beiden sporten die voor een groot deel in de buitenlucht plaatsvinden, en de cirkel is rond.
 
Je kan beter een verwarmd vest/jas kopen, en dan gewone winterhandschoenen.

Als je een verwarmd vest aan hebt, dan zorgt je lichaam er zelf voor dat je warme handen en voeten houd.
 
Je kan beter een verwarmd vest/jas kopen, en dan gewone winterhandschoenen.

Als je een verwarmd vest aan hebt, dan zorgt je lichaam er zelf voor dat je warme handen en voeten houd.
Andersom ook, als je handen goed op temperatuur zijn, is de koude beleving een stuk minder en verkramp je minder snel in mijn ervaring.
 
levensgevaarlijk, met een accu op je rug de berg af :+

:^

Ik ben al bang als een dikke beurs/fototoestel in mijn borstzak heb zitten.

Heb al enige keren gekneuse ribben gehad door harde voorwerpen in mijn zakken tijdens het vallen.

Op het snowboard dan :+
 
Laatst bewerkt:
Andersom ook, als je handen goed op temperatuur zijn, is de koude beleving een stuk minder en verkramp je minder snel in mijn ervaring.

Het verschil is dat een vest minder slijtage gevoelig is, en minder te verduren krijgt als een paar handschoenen.

Daarbij zou je in het voor/najaar eerder/later met winterhandschoenen kunnen gaan rijden, en nog lekker lang met dunne handschoentjes doorrijden. Wnat ik vind het gevoel in winterhandschoenen maar niets.
 
Yep, dat is hetzelfde als Gerbing kleding. Op de Gerbing site staat sinds kort ook een afdeling paardrijkleding. Maar goed, als dat dichterbij is...
Het is in ieder geval prima kleding. :}
 
Je kan beter een verwarmd vest/jas kopen, en dan gewone winterhandschoenen.

Als je een verwarmd vest aan hebt, dan zorgt je lichaam er zelf voor dat je warme handen en voeten houd.

Nou: in mijn gewone winterhandschoenen krijg ik steevast na een tijdje steenkoude vingers i.v.m. afkoelend zweet(denk ik). De rest van mijn lichaam (m.u.v. tenen) is dan wel warm. Wel zogeheten Thinsulate-handschoenen, dus dat zou toch goed moeten zijn.
 
Je moet dat spul ook aanschaffen voor je ze nodig hebt ;)

Lekkur hoor verwarmde handschoenen als het stevig vriest :]

Ik heb gelukkig een wagen als het koud is. En mijn motorrijden is maar een hobby.
Toch heb ik dan liever zomerhandschoenen met een koel element... :X
 
Blijkbaar is sinds begin januari het assortiment van EquiPlus uitgebreid, want ik rij nu zo'n dikke week met hun sokken in maat 48. Overigens: gigantisch lekker spul met dit weer :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan