Verwarmde handschoenen of verwarmde handvaten?

Ik heb 2 jaar terug gekozen voor verwarmde handschoenen. Dit blijft in de winter met woon/ werk veel warmer. Met handvatverwarming zijn je vingertoppen nog steeds ijskoud. Van Bering kosten de wanten iets van E 180,-
Je hebt dan wel garantie, volgens mij zelfs levenslang.
 
Ik heb 2 jaar terug gekozen voor verwarmde handschoenen. Dit blijft in de winter met woon/ werk veel warmer. Met handvatverwarming zijn je vingertoppen nog steeds ijskoud. Van Bering kosten de wanten iets van E 180,-
Je hebt dan wel garantie, volgens mij zelfs levenslang.


Zijn deze met kabeltjes of zonder?
 
Handkappen, stuk goedkoper

Ik denk dat het de rijwind is, als je handschoenen niet meer voldoen. Heb normale handschoenen, tot -5° geen koude handen maar bij filerijden soms koude vingertoppen. Een paar kappen zal hopelijk genoeg zijn, moet ze nog kopen
 
Gewoon goeie winterhandschoenen.
Let wel dat de combinatie van handvatverwarming en goretex handschoenen een probleem oplevert bij regen.
Goretex opent door warmte en bij handvatverwarming is de warmte dus aan de verkeerde kant dus i.p.v. de zweet die uit kan dampen zal de regen naar binnen dringen.
 
echte mannen leggen gewoon hun handen op hun blok. werkte vorige winter stukke beter dan me handvat verwarming. en wat ook een hoop scheelde is inplaats van 130-140, 90 met de vrachtwagens meerijden.
 
als je geen verwarming hebt is goede handschoenen niet voldoende, ga maar eens 3 uur in de sneeuw rijden met normale handschoenen, niet grappig

ik heb handschoen verwarming
 
als je geen verwarming hebt is goede handschoenen niet voldoende, ga maar eens 3 uur in de sneeuw rijden met normale handschoenen, niet grappig

ik heb handschoen verwarming
Bij -17 kan ik het 100Km volhouden voordat ik koude vingers begin te krijgen en dan heb ik toch wel zin in een bakkie koffie 8-)
 
Wat ik hier voor de moment op dit forum geleerd heb, is dat de meeste mannen stoefers en muggezifters zijn, maar als het erop aankomt...!

Maar aan degene die afkwamen met goeie raad, nen dikke merci!

Lies
 
Als je niet op de centen hoeft te letten zou ik voor verwarmde kleren gaan. (beginnend met een vest), anders handvatverwarming. Rij zelf nou 5 jaar met handvatverwarming en zo lang je niet al te dikke handschoenen aan hebt werkt dat prima (ja ook met -10)
Maar het is natuurlijk lang zo effectief niet als verwarmde kleertjes :9
 
Wat ik hier voor de moment op dit forum geleerd heb, is dat de meeste mannen stoefers en muggezifters zijn, maar als het erop aankomt...!

Maar aan degene die afkwamen met goeie raad, nen dikke merci!

Lies

Ik heb geleerd dat er ook veel mensen zijn die een vlugge vraag stellen zonder zelf enig zoekwerk te doen.
Er zijn een heleboel topics hierover te vinden.
 
Heb alleen winterhandschoenen, maar met -10 blijft het gewoon verdomd koud. Maarja, met die temperaturen rij ik alleen als het moet, niet voor de lol. Koffiepauze is dan altijd wel prettig :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan