verwarmde handvatten

Ik heb gewoon de hele week gereden...zonder verwarmde handvatten...zonder latex :P Auto stond lekker stil te staan, had gewoon zin om met de motor te gaan...alleen gister ochtend werd ik niet zo blij toen het ging ijzelen :P ach ja, eind goed al goed zal ik maar zeggen :P Ben heel huids aangekomen...
 
Heb net dit weekend verwarmde handvatten op de bandit van mijn vriendin gezet. Ik vond het eigenlijk wel erg lekker *D Je vingertoppen worden wel koud maar het gaat geen pijn doen. Heb daarna weer even op mijn motor gereden. Da\'s dan toch een stuk minder fijn voor de vingers :(
 
Na destijds gelest te hebben op een fiets zonder handvat verwarming, was dat zo\'n beetje de eerste optie die er op m\'n eigen fiets kwam. Nu was dat een BMW, dus dat was makkelijk. Ik zou niet meer zonder willen.

Pinlock is ideaal. Het lost alleen het beslaan van de bril niet op, hoewel dat enigszins te verhelpen is met Rain-X anti condens.
 
Het alternatief voor verwarmde handvaten: verwarmde handschoenen...

http://www.louis.nl/meerinfo/meerinfo.cfm?bestelnummer=201960&typecode=geen&alleenAanbiedingen=false&categorie=183&cftoken=25071611&cfid=979580 (www.louis.nl/meerinfo/meerinfo.cfm?bestelnummer=201960&typecode=geen&alleenAanbiedingen=false&categorie=183&cftoken=25071611&cfid=979580)

Af en toe stoppen en je vingers bbq-en aan je blok, werkt voor mij goed genoeg...
 
Terug
Bovenaan Onderaan