verwarmde handvatten

vr6

MF'er
31 okt 2001
133
0
nijmegen
Eindelijk verwarmde handvaten aan gesloten.
Mededeling lekkere warme handpalmen,maar
gloeiende gloeiende wat had vanmorgen nog koude
vinger toppen zeg. :? of was het nou zo koud.
Iemand nog meer ervaring er mee?
 
Eindelijk verwarmde handvaten aan gesloten.
Mededeling lekkere warme handpalmen,maar
gloeiende gloeiende wat had vanmorgen nog koude
vinger toppen zeg. :? of was het nou zo koud.
Iemand nog meer ervaring er mee?

Het was erg koud vanmorgen, maar koude vingertoppen blijf je denk ik houden, want alleen de binnenkant van je hand wordt verwarmd. En nou zitten je vingertoppen ook wel aan de binnenkant, maar als er geen warmte van 2 kanten komt, heb je grote kans dat je vingertoppen wel bevriezen ;)

Ik rijd nog steeds met zomerhandschoenen en heb eigenlijk geen zin meer om winterhandschoenen te kopen. Ik leg ze wel op het blok van tijd tot tijd, de afgelopen 2 dagen ook gedaan, mazzel dat ik 2x moest stoppen bij een spoorwegovergang, kon ik even lekker de handjes op de cilinder leggen en daarna genieten van warme handjes ;)
 
De temperatuurmeter in de auto (jaja, ik weet het :+ ) stond op -5 dus het was echt errug koud.
 
Eindelijk verwarmde handvaten aan gesloten.
Mededeling lekkere warme handpalmen,maar
gloeiende gloeiende wat had vanmorgen nog koude
vinger toppen zeg. :? of was het nou zo koud.
Iemand nog meer ervaring er mee?
Cross-handbeschermers monteren..... DE rage na superbike-stuurtjes op race-replica\'s ;)
 
Zelf leg ik mijn handen, net zoals JK, van tijd tot tijd op men cilinderblok. Daar ontdooien die tien uitsteeksels weer heerlijk van.

Al vaker heb ik gehoord dat die verwarmde handvaten niet zo heel nuttig blijken te zijn. Misschien dat ze je handpalm verwarmen, maar om eerlijk te zijn heb ik al warme handpalmen. Bij mij zijn het voornamelijk mijn vingers die bevriezen.

Die kapjes die meestal op die crossmotoren zitten helpen wel veel: ze nemen de wind weg en dat scheelt al veel! Alleen, het is wel een wat maf gezicht om die kapjes op een chopper of sport te hebben gemonteerd.
 
Cross-handbeschermers monteren..... DE rage na superbike-stuurtjes op race-replica\'s ;)

Nou dat werkt ook niet echt als de temp tegen het vriespunt aan zit, misschien wel ietsje, want het duurt ongeveer een half uur voor m\'n handen echt koud worden of ze zijn misschien ietsje te laag gemonteerd ;)
 
Erhmm gewoon niet rijden heb je nergens last van (oeps wat zeg ik nou :+ )
 
Laatst bewerkt:
Had met lessen ook van die verwarmde handvatten. Zwaar irritant. Je handen worden veel te warm ten opzichte van je vingers. Beetje k*t, kon er niet lekker door rijden. Dus dan maar helemaal uit gezet. Gewoon paar goede handschoenen aanschaffen.
 
Als ik mijn handen op het blok leg worden mijn voeten altijd zo koud.

Ik moet dan namelijk helemaal naar de voorkant van mijn auto lopen en dan sta ik met mijn voeten in de sneeuw })
 
Handen op het blok gaat zo moeilijk bij mij
heb TLR,zit aan de zijkant gesloten en
dan nog,het is een twin dus kan er helemaal niet
bij.shit shit.
Het is veelste koud net even op neer geweest
stuur slot zat vast en ook nog koude oren
en dat met een helm op :?
Wordt tijd dat mijn vakantie begint :}
 
Handen op het blok gaat zo moeilijk bij mij
heb TLR,zit aan de zijkant gesloten en
dan nog,het is een twin dus kan er helemaal niet
bij.shit shit.
Het is veelste koud net even op neer geweest
stuur slot zat vast en ook nog koude oren
en dat met een helm op :?
Wordt tijd dat mijn vakantie begint :}

Gewoon kuip eraf halen als het koud is buiten. Dan kan je lekker je handjes warmen aan je twin :)
 
Probeer eens van die ziekenhuis/tandarts e.d handschoenen. Houden mijn handjes in ieder geval lekker op temp. Ik heb ze onder mun zomerh.schoenen aan. Vanmorgen in de vrieskou gereden en ging prima. Rijd lekkerder dan met die dikke winterdingen.
 
Probeer eens van die ziekenhuis/tandarts e.d handschoenen. Houden mijn handjes in ieder geval lekker op temp. Ik heb ze onder mun zomerh.schoenen aan. Vanmorgen in de vrieskou gereden en ging prima. Rijd lekkerder dan met die dikke winterdingen.

geen koude vingers :? ???
 
He zieke jongen :j (Hellraiser).

Wat denkt je \"meid\" ervan? Gaat zij wel mee achterop de brommert?

Snelle Chel haalt dinsdag weer de motor uit de schuur (tandarts) Temp -1 \'s avonds 3 overdag :9
 
He zieke jongen :j (Hellraiser).

Wat denkt je \"meid\" ervan? Gaat zij wel mee achterop de brommert?

Snelle Chel haalt dinsdag weer de motor uit de schuur (tandarts) Temp -1 \'s avonds 3 overdag :9

Als ik weer een \'meid\' heb (moet ik nog maar ff afwachten) wil ze wel mee om de brommer, dat heeft ze al wel gezegd. En jij gaan rijden nu?
Daar zijn de volgende bezwaren tegen:

* winterstop in de verzekering
* Sephirot is een watje, haha, dus dat wil ik nog wel eens zien })
 
Laatst bewerkt:
Brommer, dat zeg je inderdaad goed :)
Maar gaat ze ook achterop met -5? :]

Winterstop. Was da? })

Ik een watje? Vorige week vrijdag nog naar Harderwijk gereden en in de mist weer terug met beslagen vizier en bril 8-) .
Das pas reactie-vermogen zullen we maar zeggen *D

En dinsdag naar de tandarts. Ben geen watje....heb nog 0 gaatjes in het gebit *D .
Wel een gaatje in mijn hoofd :}

Maar kom maar lekker om 08.15 naar mij toe. Rijden we samen :] :]
 
Brommer, dat zeg je inderdaad goed :)
Maar gaat ze ook achterop met -5? :]

Winterstop. Was da? })

Ik een watje? Vorige week vrijdag nog naar Harderwijk gereden en in de mist weer terug met beslagen vizier en bril 8-) .
Das pas reactie-vermogen zullen we maar zeggen *D

En dinsdag naar de tandarts. Ben geen watje....heb nog 0 gaatjes in het gebit *D .
Wel een gaatje in mijn hoofd :}

Maar kom maar lekker om 08.15 naar mij toe. Rijden we samen :] :]

Bij mij achterop bij -5? Ik ben de bikkel, zij niet enne zodra je beter rijdt dan ik, ook al heb je dan een snellere motor, mag je een grote mond opzetten en dat zal nog wel ff duren :P

Trouwens dat heeft niets met reactievermogen te maken, maar is gewoon dom; neem gewoon een pin-lock, ik heb nooit last van een beslagen vizier of bril.

En ik heb ook nog steeds geen gaatjes, dus da\'s niet zo bijzonder :j
 
Jij de bikkel? :j

Ik had gezegd dat ze dan lekker warme handjes had als ze ze bij mij in mijn broek stopte :9

Voor de rest dimme he menneke |(
Ik wil jou wel eens zien rijden op een duuk :+

Ik had al zo\'n vermoeden dat je met die pin-lock aan zou komen :)
Is wel een goed idee. Een bril met pin-lock :?
 
Probeer eens van die ziekenhuis/tandarts e.d handschoenen.

Dat heb ik me ook eens laten wijsmaken, maar dat was helemaal een mislukking! Gevolg: na 3 minuten zit je al te godverren dat je tengels bevroren zijn! Plus nog dat geurende nadeel; je handen ruiken naar latex en dat vind ik persoonlijk geen lekker geurtje. Misschien dat ze die latex handschoenen kunnen uitvoeren met chocoladesmaak of aardbeiengeur :P ;)

En ergens is het wel logisch dat die dingen veel minder isoleren: normaliter is de ruimte tussen de vinger en de handschoen gematigd, maar genoeg om er wat lucht in te laten zitten. En lucht is een goede isolator, iets wat niet het geval is als je die handschoenen aan hebt.

Maar als het bij jou wel wil werken, dan heb jij iig niets te klagen 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan