verwarmde motorcol?

IJzervreter

MF veteraan
Donateur
29 apr 2004
31.951
17.996
Ik zou graag een verwarmde col of kraag willen met dit koude natte weer. Ik heb al een verwarmd vestje en daarin zitten stekker verbindingen voor handschoenen en verwarmde broek/sokken. Ik kan alleen maar van die usb verwarmde dingen vinden, iemand ervaring met 12 volt verwarmde kraagjes?
 
Ik heb de jas van Gerbing niet, ik heb een vestje zonder verwarmde kraag.
 
Ik ken het probleem van een koude hals/nek bij het motorrijden niet. Ik weet er daarom niet direct een oplossing voor. Google ook niet (direct). Oplossingen die ik wel tegenkom zijn meer bedoeld voor in huis, voor toepassingen om spieren warm te houden.

Maar misschien ben je zelf handig? En kan je met dit soort dingen iets maken wat aan je vraag voldoet?

Of misschien in de winter met een hoger scherm op de motor gaan rijden?
 
Ik ken het probleem van een koude hals/nek bij het motorrijden niet. Ik weet er daarom niet direct een oplossing voor. Google ook niet (direct). Oplossingen die ik wel tegenkom zijn meer bedoeld voor in huis, voor toepassingen om spieren warm te houden.

Maar misschien ben je zelf handig? En kan je met dit soort dingen iets maken wat aan je vraag voldoet?

Of misschien in de winter met een hoger scherm op de motor gaan rijden?
Ik heb een tijdje gereden met een verwarmd vest gemaakt van elementen van stoelverwarming van een autostoel. Na een paar jaar ging dat stuk. Ik heb nu een vest van Keiss, dat ding is geniaal. Gebruikt maar 15 watt. Ik zal eens kijken of het te doen is om het duurzaam te maken, vooral rond de nek plooit het nogal, dit gaat meestal niet zo heel lang goed. Bedankt voor je tip, ik had ook niet direct iets kant en klaar gevonden. Die van jouw wordt wel een beetje warm met een werktemperatuur van 250 graden celsius,.. _O-
;)
 
Nog meer leesvoer om hobby-bob-stijl een eigen toepassing voor verwarmde kleding te maken.

 
Terug
Bovenaan Onderaan