verwassen kenteken bewijs geldig?

ik zou uitzoeken wat vervanging kost...als het enigzins betaalbaar is gewoon doen. geen gelazer als je es een keer een pennelikker tegen komt ipv een normale agent. en het staat wat netter als je je motor verkoopt :9
 
dit is een rare als ik op de motor zit moet ik een kenteken bewijs bij me hebben maar om een nieuwe aan te vragen moet ik de oude meesturen
dus het komt er op neer dat als je afhankelijk bent van je motor dat je even snipperdagen moet opnemen of een bekeuring riskeren
en wat doe je als je vrij benten het mooi weer is :P


Jahjajaja... maar ik moet dit keer wel erbij zeggen dat ik niet zo'n papieren neuzelaar ben en dat die kentekenbewijzen niet echt mijn specialitiet zijn... t is dus vooral een persoonlijke mening en niet per se een professionele :P
Jahjajaja... maar ik moet dit keer wel erbij zeggen dat ik niet zo'n papieren neuzelaar ben en dat die kentekenbewijzen niet echt mijn specialitiet zijn... t is dus vooral een persoonlijke mening en niet per se een professionele :P
jaja dat begrijp ik
ik zal morgen op politie buro nog even vragen moet ik toch zijn om aangifte van bedreiging te doen
en zus en zwager ga ik nog even vragen zodra ze terug zijn van vakantie beide politieagent
@TS: Misschien is het wel handig om er even (voorzichtig) een kopietje van te maken en die ook bij je te dragen voor het geval dat ze wel tot stof vergaan, het papier is natuurlijk nu net zo crispy als een oud biskwietje O-)

:W techsolo
oude biskwietjes zijn slof :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan