Verwijder mij maar ik ben weg hier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daantje

Die hard MF'er
13 dec 2001
295
0
Leiden
Hoi Allemaal,

Vanaf vandaag ben ik weg hier dus gooi m'n reg er maar af. Heb me hier eigenlijk nooit echt thuis gevoeld (de reactie van Ed Raket op Marco's ongeluk was voor mij de druppel) en verhuis naar MMF. Auf wiederschnitzelleute.
 
Daan, waarom je lol laten vergallen door mensen die anders denken dan jij??

Als jij echt niet meer wilt posten op mf, best, maar doe dat dan omdat jij er geen zin meer in hebt en niet door de reakties van Edraket.
De mensen op dit forum schrijven vaak maar wat, en er zijn er een paar waarvan ik zeker weet dat ze enkel en alleen bezig zijn andere gebruikers het zo moeilijk mogelijk te maken.

Laat je niet kennen, blijf gewoon posten en trek het je niet aan. Voor iedere klote post zijn er minstens 10 leuke, of niet?
 
Daan, waarom je lol laten vergallen door mensen die anders denken dan jij??

Als jij echt niet meer wilt posten op mf, best, maar doe dat dan omdat jij er geen zin meer in hebt en niet door de reakties van Edraket.
De mensen op dit forum schrijven vaak maar wat, en er zijn er een paar waarvan ik zeker weet dat ze enkel en alleen bezig zijn andere gebruikers het zo moeilijk mogelijk te maken.

Laat je niet kennen, blijf gewoon posten en trek het je niet aan. Voor iedere klote post zijn er minstens 10 leuke, of niet?

:^

En Motormaf.....ik heb er eens gekeken en ik vind het niks. :Z Een hoop kontenkusserij t.o.v. de makers er van en geouwehoer dat het een o zo gezellig forum is en in nagenoeg elk topic wordt het MF tot op de grond toe afgebrand. En dat terwijl er vervolgens alles gekopieerd wordt van het MF, van de software tot complete topics die me een MF deja-vu gevoel bezorgen. En allerlei gelul over dat alles mag en kan, behalve wat de motormaffers niet zindt....... :? :z Motormaf, de nieuwste illusie.......
 
Als je echt weg wilt dan zal niemand je tegenhouden, Daan.

Maar is dit nu een weloverwogen besluit of wordt het toch wel ingegeven door de emotie van dit moment?

De reactie van Ed was misschien niet zo kies, maar het is niet meer dan een reactie. Ik ben er van overtuigd dat ook Ed te doen heeft met Marco. Dat heeft iedere recht geaarde motorrijder en zeker die regelmatig motormaniacs bezoeken.

Neem geen overhaaste zondagmorgenbeslissing en loop niet weg voor die ene reactie die je even niet aanstaat, daarmee doe je al die anderen te kort. Jij hebt ook een bijdrage in dit forum.
 
Daan, waarom je lol laten vergallen door mensen die anders denken dan jij??

Als jij echt niet meer wilt posten op mf, best, maar doe dat dan omdat jij er geen zin meer in hebt en niet door de reakties van Edraket.
De mensen op dit forum schrijven vaak maar wat, en er zijn er een paar waarvan ik zeker weet dat ze enkel en alleen bezig zijn andere gebruikers het zo moeilijk mogelijk te maken.

Laat je niet kennen, blijf gewoon posten en trek het je niet aan. Voor iedere klote post zijn er minstens 10 leuke, of niet?



:^




Op zondag 19 oktober 2003 09:51 schreef Mr.Zed het volgende::^

En Motormaf.....ik heb er eens gekeken en ik vind het niks. :Z Een hoop kontenkusserij t.o.v. de makers er van en geouwehoer dat het een o zo gezellig forum is en in nagenoeg elk topic wordt het MF tot op de grond toe afgebrand. En dat terwijl er vervolgens alles gekopieerd wordt van het MF, van de software tot complete topics die me een MF deja-vu gevoel bezorgen. En allerlei gelul over dat alles mag en kan, behalve wat de motormaffers niet zindt....... :? :z Motormaf, de nieuwste illusie.......



:Z

Zoveel mensen............, zoveel meningen ja!
Ieder z'n meug ja :)
Iig hebben ze géén EdRaket types rondl*llen O-)
 
Als je echt weg wilt dan zal niemand je tegenhouden, Daan.

Maar is dit nu een weloverwogen besluit of wordt het toch wel ingegeven door de emotie van dit moment?

De reactie van Ed was misschien niet zo kies, maar het is niet meer dan een reactie. Ik ben er van overtuigd dat ook Ed te doen heeft met Marco. Dat heeft iedere recht geaarde motorrijder en zeker die regelmatig motormaniacs bezoeken.

Neem geen overhaaste zondagmorgenbeslissing en loop niet weg voor die ene reactie die je even niet aanstaat, daarmee doe je al die anderen te kort. Jij hebt ook een bijdrage in dit forum.

:^

Ed schrijft inderdaad heel ruw, maar moet hem op het gebied van klaverbladen wel gelijk geven. Bakkertjedeeg zal geen gekke dingen doen op klaveerblaadjes. Sterker nog. Als Bakkertjedeeg niet in Limburg woonde, had hij geen racert. :)
 
Beste Daan, ik zou het zo willen omschrijven...

6thsense.jpg





Maar daar laat je toch niet door uit het veld slaan!!! Als je een paar idioten op de weg tegenkomt, hang je toch ook niet gelijk je helm aan de wilgen en zet je bike te koop?

Dus kom op, slikken, vervolgens negeren die gast en doorgaan met de gene die wel de moeite waard zijn :)
 
Daan, waarom je lol laten vergallen door mensen die anders denken dan jij??

Als jij echt niet meer wilt posten op mf, best, maar doe dat dan omdat jij er geen zin meer in hebt en niet door de reakties van Edraket.
De mensen op dit forum schrijven vaak maar wat, en er zijn er een paar waarvan ik zeker weet dat ze enkel en alleen bezig zijn andere gebruikers het zo moeilijk mogelijk te maken.

:^

MMF lopen leuke lui rond maar hier zitten er ook een flink aantal, waaronder een aantal heel nuttige (neem de regeltjes van Panrider : }) . Je kan altijd ff blijven neuzen hier, toch?
 
Daan, waarom je lol laten vergallen door mensen die anders denken dan jij??

Als jij echt niet meer wilt posten op mf, best, maar doe dat dan omdat jij er geen zin meer in hebt en niet door de reakties van Edraket.
De mensen op dit forum schrijven vaak maar wat, en er zijn er een paar waarvan ik zeker weet dat ze enkel en alleen bezig zijn andere gebruikers het zo moeilijk mogelijk te maken.
:^

Ik denk dat er meer achter zit.

Maar veel plezier op welk forum je ook terechtkomt.
 
:^

MMF lopen leuke lui rond maar hier zitten er ook een flink aantal, waaronder een aantal heel nuttige (neem de regeltjes van Panrider : }) . Je kan altijd ff blijven neuzen hier, toch?
ja idd, nu moet je mij bijv. missen :X :r ;)

Maar ff serieus, het forum is afgelopen jaar zo gegroeid met als gevolg dat er meer mensen zijn die elkaar niet kennen en dus verkeerd kunnen reaeren op reacties van personen.
Jammer maar helaas.
Daan zonde, maar we zien je heus nog wel eens terug, al met al is het veeels te gezellig hierzo *D
 
Hoi Allemaal,

Vanaf vandaag ben ik weg hier dus gooi m'n reg er maar af. Heb me hier eigenlijk nooit echt thuis gevoeld (de reactie van Ed Raket op Marco's ongeluk was voor mij de druppel) en verhuis naar MMF. Auf wiederschnitzelleute.
toch typisch dat je dit aankondigd..
waarom niet met stille trom vertrekken, of toch nog ff een punt maken?

vele worden wel vaker geschoffeerd, so what :?
 
Tsja, als je weggaat ga dan gewoon weg, en niet direct een topic openen. Dit heeft een ander al gedaan dus men weet wel dat er mensen vertrekken naar MMF. Zit er zelf ook en vindt het een superforum, maar ga geen topic openen en zeggen dat ik weg wil, terwijl ik dus nog wel graag reacties wil in m'n topic.

Tot MMF.
 
Tsja, als je weggaat ga dan gewoon weg, en niet direct een topic openen. Dit heeft een ander al gedaan dus men weet wel dat er mensen vertrekken naar MMF. Zit er zelf ook en vindt het een superforum, maar ga geen topic openen en zeggen dat ik weg wil, terwijl ik dus nog wel graag reacties wil in m'n topic.

Tot MMF.

:^

en als je je nu niet thuis voelt en/of jezelf er niet voor openstelt dan kun je in mijn ogen maar 1 beslissing nemen......

HELAAS! het kan niet naar ieders zin gemaakt worden, zoveel mensen, zoveel wensen!
 
Beetje zielig om zon topic als dit te maken. Wat wil je ermee bereiken? Dat iedereen gaat huilen en gaat smeken of je alsjeblieft wil blijven? Dat iedereen mee gaat naar MMF en Ed Raket hier achterlaat?
Als je weg wil ga dan gewoon weg, zonder nog ff zon topic te maken :Z
 
Beetje zielig om zon topic als dit te maken. Wat wil je ermee bereiken? Dat iedereen gaat huilen en gaat smeken of je alsjeblieft wil blijven? Dat iedereen mee gaat naar MMF en Ed Raket hier achterlaat?
Als je weg wil ga dan gewoon weg, zonder nog ff zon topic te maken :Z

:^
 
Jammer maar dat is jouw keuze.
Op zondag 19 oktober 2003 09:34 schreef Daantje het volgende:
...Vanaf vandaag ben ik weg hier dus gooi m'n reg er maar af...
Dat doen we nooit, je account blijft dus gewoon bestaan.
 
Dit topic is natuurlijk een beetje zinloos, maar toch wel triest dat sommige mensen niet een beetje respect kunnen opbrengen in zo'n nare situatie en dat andere mensen zich door zulke losers laten weg pesten....

Zou zeggen: lees nog eens goed het topic met steunbetuigingen door... hopelijk weegt dat op tegen een lul die denkt stoer te doen met een grote bek over een zeer tragische gebeurtenis.

Alles is gezegd dacht ik :? , gooi dit topic dan dicht, voor er weer gezeik van komt gvd :(

:^
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan