verwijderbare strips

matt4

Die hard MF'er
27 jan 2004
329
1
mainvault
hallo,

weet iemand hoe ik zelf verwijderbare strips kan maken voor m'n helmvizier? met wat kan ik dit maken?
of bestaan er zulke sets die je kan kopen? voor een Shark S 500 AIR

mvg
 
Strips?

Sukse en Wiske :? Joe Bar :?

Niet heel erg duidelijk wat je bedoeld volgens mij?? :?

Edit: Tear off's.. ahHaaa!

Nee, dat weet ik niet.. :+
 
Houdbaarheidsfolie voor in de keuken en omgeving! Als je je vizier schoonmaakt met alleen warm water en daarna afdroogt, folie erop en blijft vanzelf plakken. Nog even goed strak trekken, maar opzich zou dat z'n werk moeten doen!?

Succes, Michiel

Ps: laat even weten of het echt goed werk!
 
met houdbaarheidsfolie kun je dan maar wel één laagje doen lijkt mij. als je een recht vizier hebt (recht als in verticaal gezien 'niet bol') zou je ook van die overhead achtige sheets kunnen gebruiken. van die oude dan wel te verstaan waar je met watervaste pen je dingen op moest schrijven.

daar zou je dan rechthoekige dingen van uit kunnen snijden/knippen (precies de maat van je vizier lijkt me wel erg veel werk) en met wat creatief plakband kun je er dan meerdere over elkaar leggen. overigens heb ik geen flauw idee of dit (zeker als je er een paar over elkaar legt) je blikveld vervormd (kan het me zo voorstellen), maar je zou het kunnen proberen.
 
de vraag is , is jou vizier daar wel geschikt voor ?
volgens mij namelijk niet is deze te dun.
mijn vizier die ik op de RSF2 heb zitten van shark is het zelfde vizier als op de s500.

dan had je beter een veel duurdere RSR of RSX kunnen nemen deze is standaard uitgerust met tearoff bevestigings punten.
 
met houdbaarheidsfolie kun je dan maar wel één laagje doen lijkt mij. als je een recht vizier hebt (recht als in verticaal gezien 'niet bol') zou je ook van die overhead achtige sheets kunnen gebruiken. van die oude dan wel te verstaan waar je met watervaste pen je dingen op moest schrijven.

daar zou je dan rechthoekige dingen van uit kunnen snijden/knippen (precies de maat van je vizier lijkt me wel erg veel werk) en met wat creatief plakband kun je er dan meerdere over elkaar leggen. overigens heb ik geen flauw idee of dit (zeker als je er een paar over elkaar legt) je blikveld vervormd (kan het me zo voorstellen), maar je zou het kunnen proberen.

zou je me dan wel even moeten duidelijk maken wat "overhead achtige sheets" zijn... zie niet echt wat je bedoeld

alleszins al bedankt
 
zou je me dan wel even moeten duidelijk maken wat "overhead achtige sheets" zijn... zie niet echt wat je bedoeld

alleszins al bedankt


zijn van die doorzichtige A4 vellen waar je op kon tekenen of schrijven en dit op een overhead projector leggen en dat kon je dan weer op de muur projecteren en zo doende lekker groot aan iedereen tonen.

is wel verkrijg baar bij de kantoorhandels
 
zijn van die doorzichtige A4 vellen waar je op kon tekenen of schrijven en dit op een overhead projector leggen en dat kon je dan weer op de muur projecteren en zo doende lekker groot aan iedereen tonen.

is wel verkrijg baar bij de kantoorhandels
ik heb een Bieffe met nopjes voor tear off's die af fabriek op het inderdaad zeer dikke vizier zitten en ik heb dit ook wel eens geprobeerd maar toen zag ik mooi niks meer, vertekend enorm........
 
Die overhead projector vellen zijn behoorlijk prijzig, zonde om die tot tear-off te verbouwen.
 
ben nieuwe in de scene, maaruhhhhhhh........, wat zijn tear-offs???
Een dun doorzichtig plastic laagje dat je van je vizier kan aftrekken (tear-off) voor mensen die te lui zijn hun vizier schoon te maken :)
Wordt vooral in de racerij toegepast, en is voor zover ik weet voor straatgebruik zelfs verboden.
 
In dat geval lijkt dat huishoudfolie een prima optie.
(Ook ik wist nog niet precies wat er bedoeld werd...
dacht aan striping ofzo)
 
Een dun doorzichtig plastic laagje dat je van je vizier kan aftrekken (tear-off) voor mensen die te lui zijn hun vizier schoon te maken :)
Wordt vooral in de racerij toegepast, en is voor zover ik weet voor straatgebruik zelfs verboden.

Ja ik hoop ook dat de topic starter die zgn. tear-offs niet op de openbare weg gaat gebruiken,...zo'n "overhead sheet" :X |( |( |( |( zal maar in de bocht op de weg liggen,...en dan komt er een collega motorrijder en die ziet zijn wiel wegglijden over die K#Tsheets,...lekker sociaal!!

En dan heb ik het nog niet eens over het milieu B| B| B|

En als je dan die tearoffs thuis eraf haalt,...kan je net zo goed je vizier ff schoonmaken,...scheelt een hoop geld en gek#t :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan