Verwijderen 25kW begrensing

Kan je zelf doen, maar MAG je zelf niet doen!! Wel oppassen anders krijg je problemen met je verzekering...door de dealer laten verwijderen, die handeld de zaak met de RDW af.
Succes.
 
Nope, is papiertje invullen en klaar. Het schijnt wel even te duren voordat je je nieuwe kenteken bewijs in huis hebt. Zelf geen ervaring met dit soort dingen, wel een hoop over gelezen hier.
 
Tja, je moet het zelf weten.
Als je een ongeluk krijgt dan is het ;(
Hm ik ging er eigenlijk vanuit dat ie gewoon vol rijbewijs heeft en een 25 kw motor heeft gekocht ofzo. Als dat niet zo is -> niet zo verstandig he |( :+

edit: Maar ik denk niet dat een dealer het dan voor je gaat doen hoor, dan zal je toch echt zelf aan de gang moeten gaan. Want dealer hoort dat gewoon op te geven enzo
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt mij dat je het gewoon zelf kan doen. Naar 25kW moet via de dealer en de importeur omdat het zeker moet zijn dat de fiets is begrensd.
Ik denk dat het andersom gewoon een kwestie is van een ander kenteken aanvragen, het vermogen maakt dan niet uit.

En voor de verzekering moet het ook niet uitmaken, als je maar een rijbewijs hebt voor het vermogen van je fiets.

Ik denk dat je alleen een nieuw kentekenbewijs moet aanvragen, omdat je meer vermogen hebt dan op je kenteken staat. De motor voldoet dan niet meer aan de specificaties waarvoor het kenteken is afgegeven.

Ik zou dus even het RDW bellen en informeren. Misschien kan je op de sloop wel een setje carburateurs krijgen voor weinig?
 
Terug
Bovenaan Onderaan