Verwijderen stickers van kuipdelen

danny205

MF'er
13 feb 2008
74
0
Sittard
Heeft iemand ervaring met het verwijderen van de stickers van de kuipdelen. Ik heb andere kappen besteld en wil deze opnieuw spuiten, maar daarvoor moeten wel eerst de oude stickers eraf.

Ik kan me voorstellen met een fohn of zoiets in die richting.
 
Ik ben gister een hele tijd bezig geweest met een fohn.. het schiet gewoon nie top :N

Maar als je ze toch wil spuiten, kan je ze er toch ook afschuren?

Tja, wil zelf eigenlijk zo weinig mogelijk doen, maar stickers eraf halen en laten schuren en spuiten door een spuiter. Hoe meer de spuiter moet doen hoe duurder het wordt natuurlijk ;)
 
Ik ben gister een hele tijd bezig geweest met een fohn.. het schiet gewoon nie top :N

Maar als je ze toch wil spuiten, kan je ze er toch ook afschuren?

Wat voor fohn gebruik je, die van je moeder of eentje die je ook kunt gebruiken om verf af te branden. Want met die laatste ging het bij mij erg goed.

En schuren is klote vanwege de lijm resten.
 
Laatst bewerkt:
een goede fohn van 1000watt (geen verfbrander, gaat beetje te hard) geduld hebben en rustig aan de sticker trekken en fohnen. heb een complete cbr600 gedaan in 2 uurtjes. als je het echt rustig en beheerst doet blijft er ook geen lijm achter. (bij blanke lak over de sticker bv bij je tank gewoon schuren)

oja, wat ook goed helpt is de delen die je nog moet doen een beetje voorverwarmen, ik had ze binnen liggen met een bouwlamp ernaast.

Warmte is het toverwoord eigenlijk :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan