Verwijderen van een topic?

Modjes mailen.
Maar ik denk dat eerder het topic o slot gaat dan dat ie verwijderd word.

Modjes mailen kan je door in je geopende topic op het gele driehoekje te klikken, en dan je vraag stellen :)
 
Klik op
delete.gif
daar rechts boven je topic.
 
Modjes mailen.
Maar ik denk dat eerder het topic o slot gaat dan dat ie verwijderd word.

Modjes mailen kan je door in je geopende topic op het gele driehoekje te klikken, en dan je vraag stellen :)
:^ Topics verwijderen doen we niet, op slot gooien wel :)
 
Jawel, maar veganisten zijn 'groeneters' :)
Vegetariers niet :N

hij bedoelt dat de vegetariers het eten van de dieren opeten. Als iemand van jou houdt gaat ie toch ook niet je bord leeg lopen kanen in een restaurant? Waarom doen die dierliefhebbende vegetariers dat dan wel bij hun liefkozende diertjes? :P
 
dat dit nog uitgelegd moet worden ook _O-

je krijgt mensen altijd in verwarring het baksteen 8-)
 
eerste post van een topic kun je trouwens niet verwijderen, dan krijg je een foutmelding :)

:?

Even uitproberen O-)

















aan de andere kant...dat is precies wat je van mij verwacht nu....dus waarschijnlijk hebben we dan plots een topic zonder startpostw aardoor eea nogal vreemd lijkt... B|








Dillema......doe ik t wel...of doe ik t niet...????
 
eerste post van een topic kun je trouwens niet verwijderen, dan krijg je een foutmelding :)
Tssk ... beetje creatief* in de database rommelen en je krijgt alles verwijdert :Y

*[edit] Of op z'n Bakkie's, gewoon lomp 8-)
 
:?

Even uitproberen O-)

















aan de andere kant...dat is precies wat je van mij verwacht nu....dus waarschijnlijk hebben we dan plots een topic zonder startpostw aardoor eea nogal vreemd lijkt... B|








Dillema......doe ik t wel...of doe ik t niet...????


nieuw topic openen in het testforum en daar proberen?

Haaaaiii babes twee ofzo :P
 
jahe, hoe kan dat nou :N

Je hebt niet voldoende rechten om deze pagina te mogen bekijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan