VeryFastFruit2

5 aug 2006
10
0
Eindhoven
Hoi aan alle motorgekken.

Ondertussen zo'n 15 jaar motor-mobiel, en begonnen op 'n Kawasaki Z400. Was wel apart: lange vent + kleine motor.

Z400_3b.jpg


Maar met zijn rekje achterop een zeer functioneel voertuig (pasten prima kratjes Hefeweizen uit Gronau op :+ ).
En zoals je ziet schrik ik niet van een beetje sneeuw 8-) .

De Z was ook goed voor vakantie en stage in 't duitse Schwartzwald:

Z400_1a.jpg


Let op het 'kleine beetje' bagage, en met twee op de Z was ook geen probleem natuurlijk. Hoewel de remmen daar heuvelaf toch wel anders over dachten.

Hierna gegroeid naar een Honda VF750F, met echte koffers een prima vervoermiddel voor alledag, en de nodige tochtjes in 't weekend,

Vervolgens overgestapt op een VF1000 F2 Bol d'Or. Deze is net overleden ben ik bang (motorisch gezien :( ), maar als het echt einde oefening is dan zijn er voldoende reserve-organen voor zijn opvolger, jawel een VF1000 F2 Bol d'Or :] .

Na wat schuivers (niet mijn schuld natuurlijk O-) , altijd weer die $^!&mobilisten) was dit de knap gespoten, van stickers ontdane oude VF:

dsc00133_VFkF2.jpg


En dit is de nieuwe ziet er wat origineler uit:

dsc00132_VFkF2.jpg


Toch denk ik er over het 'oude' lakwerk over te zetten op de nieuwe aanwinst. Ik vind het er toch wat sjieker uitzien...

Afijn, be reading y'all. U hoort nog wel van mij... *D




Update aug 2016

Ondertussen schrijven we 2016, en de VF1000F2's zijn de deur uit.
De eerste gesloopt, de tweede in optisch aftakelende maar verder nog goed rijdende toestand afstand van gedaan. Onderhoud werd me iets te veel.

Nu een 2007 VFR800FI VTEC ABS met 57000km op de teller in de schuur.

VFR800FI.jpg


Net even een ander beestje, met iets sportievere zit. *D



Update nov 2016
Helaas is de VFR800 niet meer, en is de vraag of hij weer wordt. Terwijl ik bijna stilstand door een Audi in de prak gereden, en daarmee total loss (frame verbogen). Gelukkig voornamelijk materieel, ikzelf kon gewoon weer opstaan met alleen een fikse kneuzing/verrekking in mijn onderrug.



Update dec 2016
Kriebel, kriebel. Koekblik is toch niet alles. Mijn rug is redelijk aan het bijkomen, dus nu mijn oog laten vallen op een 2010 VFR 1200 F. Nog even wachten voor de finale proefrit (uitlaat bleek niet goed te zijn bij de eerste rit), en dan hoop ik weer moto-mobiel te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan