verzamelen van motor miniaturen deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
interessant zo'n ombouw actie..
kun je eens meer detail laten zien?
en wat vraag je voor die standaartjes dan...?

heej bedankt, die wheelystandaartjes heb ik van een messing staafje gemaakt, heel makkelijk te buigen en dan zwart gespoten. Nu vallen mijn 1997 en 1999 tenminste ook niet meer om *D. Als je interesse in een wheelystand hebt kun je me altijd mailen, want ik verkoop ze gewoon, op ebay heb ik er op dit moment voor de valencia te koop staan, maar ik heb ze voor bijna alle bikes zoals te zien is, alleen de 2004 bike wil helaas nog niet echt lukken :(
 
vraagje,

als iemand op ebay iets aanbied, dan kan de verkoper toch na sluiting niet beslissen om het toch maar niet te verkopen? bijvoorbeeld omdat hij vind dat de prijs te laag is...??
 
nee hij moet het verkopen
maar volgens mij moet je een minimum bod instellen, en als dat niet gehaald mag je beslissen om het nie te verkopen...
of was dat bij een veilig :?
 
Klopt. Jij moet betalen, en hij moet leveren, zo simpel is dat. Er is echter een uitzondering. Je kunt van te voren een minimumbod (reserve) instellen. Bijvoorbeeld een minimum van 100 euro/dollar. Je begint dan met een openingsbod van 10 euro/dollar, maar als er onder de 100 wordt geboden zie je staan "minimum niet bereikt" of "reserve not met".

Zolang het eindbod dus niet boven het minimum komt, is de verkoper niet verplicht te leveren. Komt het erboven, al is het maar 1 euro/dollar, moet hij dat wel.




@ Racekip: Ebay is namelijk gewoon een veiling. Heb je die nieuwe Sheene Suzuki in Heron kleuren trouwens al besteld? Ben benieuwd naar je plaatjes.
 
Laatst bewerkt:
overmorgen krijg ik de haslam airwave :D
had een gibernau besteld ma die had die niet meer vroeg ik of die de haslam airwave had en die had die dus. voor 41 euro.
toch netjes van adamsworld.

greetz *D
 
Klopt. Jij moet betalen, en hij moet leveren, zo simpel is dat. Er is echter een uitzondering. Je kunt van te voren een minimumbod (reserve) instellen. Bijvoorbeeld een minimum van 100 euro/dollar. Je begint dan met een openingsbod van 10 euro/dollar, maar als er onder de 100 wordt geboden zie je staan "minimum niet bereikt" of "reserve not met".

Zolang het eindbod dus niet boven het minimum komt, is de verkoper niet verplicht te leveren. Komt het erboven, al is het maar 1 euro/dollar, moet hij dat wel.




@ Racekip: Ebay is namelijk gewoon een veiling. Heb je die nieuwe Sheene Suzuki in Heron kleuren trouwens al besteld? Ben benieuwd naar je plaatjes.

wel besteld :Y ... nog niet binnen :N
 
overmorgen krijg ik de haslam airwave :D
had een gibernau besteld ma die had die niet meer vroeg ik of die de haslam airwave had en die had die dus. voor 41 euro.
toch netjes van adamsworld.

greetz *D

mooi man
en met een beetje geluk ook de motogp testbike van ducati, en de yzr van checa :P
 
Laatst bewerkt:
overmorgen krijg ik de haslam airwave :D
had een gibernau besteld ma die had die niet meer vroeg ik of die de haslam airwave had en die had die dus. voor 41 euro.
toch netjes van adamsworld.

greetz *D

was dit :? ook de SBK erbij aant sparen??? eerst alleen rossi, toen melandri, toen GP en nu ook nog SBK ......... hoezo verslaving_O-
 
haha jah idd eerst rossi toen melandri toen alleen de gp
mjah nu ook sbk :P
maar niet allemaal O-) wil eerst de modellen diek da mooi van vind.
haslam ''airwave'', corser corona,toseland xerox, en dat fila model enz. :P
niet die oude corser enz. vind ik niet mooi...

greetz *D

idd verslavend :P
 
ja ik ga nu ook alleen nog maar de modellen sparen die ik mooi vind
 
Zijn er trouwens hier mensen die originele decals van minichamps modellen verwijderen. Ik heb het gedaan met thinner, maar wat een klote werk om die dingen er af te krijgen zeg en dan is het nog lelijk ook. Die originele zitten onder de blanke lak, dus echt waardeloos. Zal foto van de capirossi 2002 met West hier neerzetten als die klaar is.


doe het zelf altijd met thinner, zowel bij minichamsp bikes alsmede diverse F1 auto's en nog nooit problemen ondervonden, idd zijn er decals onder blanke lak bij, welke ik vervolgens met de airbrush weer onder de blanke spuit.
 
Iemand interesse in deze 3 modellen:

- Aprilia rossi 125 cc Mugello 1997 Minichamps 1:12 Prijs 65 euro
- Aprilia rossi 250 cc GP 1999 Minichamps 1:12 Prijs 65 euro
- Suzuki Gsxr 1000 Rizzla John Reynolds 2004 BSB 1:12 Minichamps Prijs 50 euro.

Allemaal nog nieuw in de doos. Prijzen wel excl. verzendkosten.
 
Iemand interesse in deze 3 modellen:

- Aprilia rossi 125 cc Mugello 1997 Minichamps 1:12 Prijs 65 euro
- Aprilia rossi 250 cc GP 1999 Minichamps 1:12 Prijs 65 euro
- Suzuki Gsxr 1000 Rizzla John Reynolds 2004 BSB 1:12 Minichamps Prijs 50 euro.

Allemaal nog nieuw in de doos. Prijzen wel excl. verzendkosten.

zet die gixxer maar alvast vast voor Yammie R1, die zocht er nog één

of hij moet er nu al één gevonden hebben :X
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan