Verzamelpost Fireblade Sc33 onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

timba1982

Die hard MF'er
5 nov 2008
854
0
Zaandam
Misschien een goed idee om alle onderdelen die te koop zijn voor onze oerblade
hier te verzamelen.

Is zeker makkelijker zoeken voor degene die wat moet hebben en mogelijk een hogere verkoopkans.

Posts graag inclusief foto's en richtprijs.
 
vanwege ombouwen naar een streetfighter verkoop ik de kuip klokkenset clipons koplampen en de complete achterkant van mijn fireblade.de kuip kost 350 en is in een zeer goede staat geen krassen of andere beschadigingen.De andere onderdelen worden los verkocht of als complete set bij een goed bod.
of mail to w.stoop@home.nl

full
 
Ik vrees dat dit soort topics al snel zullen verzanden tot een vij onoverzichtelijk iets doordat niemand "x" pagina's door gaat bladeren om te kijken óf er wat van zijn/haar gading tussen zit en de TS meestal niet de moeite neemt om alle onderdelen netjes te ordenen (én bij te houden qua status verkocht/te koop) in de OP.

Just my 2 cents ;)
 
Ik vrees dat dit soort topics al snel zullen verzanden tot een vij onoverzichtelijk iets doordat niemand "x" pagina's door gaat bladeren om te kijken óf er wat van zijn/haar gading tussen zit en de TS meestal niet de moeite neemt om alle onderdelen netjes te ordenen (én bij te houden qua status verkocht/te koop) in de OP.

Just my 2 cents ;)

Als de TS zijn eigen topic volgt en in de openingstopic alle nuttige informatie bijhoudt is er geen probleem :)
 
Ik vrees dat dit soort topics al snel zullen verzanden tot een vij onoverzichtelijk iets doordat niemand "x" pagina's door gaat bladeren om te kijken óf er wat van zijn/haar gading tussen zit en de TS meestal niet de moeite neemt om alle onderdelen netjes te ordenen (én bij te houden qua status verkocht/te koop) in de OP.

Just my 2 cents ;)

:^

Is dit niet gewoon een soort van sub forum in een sub forum?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan