Verzekeraar, raarder, raarst!

Uralrijder !!!

Die hard MF'er
6 nov 2002
542
0
Dieren
waarschuwing: Onlangs weer aangereden door een zich keihard inburgerende medelander. Vernomen dat ik twee X het onwaarschijnlijke geluk had dat de Naffer in kwestie verzekerd was. Maar ook verzekerd houdt alles na de klap op. Dacht ik de derde X handig te zijn door in aanwezigheid van de politie het formulier zelf in te vullen en de kameleon te laten tekenen. No way. Behoort het tot de andere cultuur om schadeformulieren NOOIT op te sturen. De verzekeraar van de schuldige partij legt dan alle bewijslast bij het slachtoffer. Krijg je nog een Expert van de tegenpartij die je probeert af te bluffen. . Zat ik voor de derdeX een tijd zonder geld=zonder geld voor vervangend vervoer.
 
nee, heb ook al excuus gevraagd. Er steekt geen geestelijk leed achter. De server meldde een storing maar gaf de boodschap blijkbaar toch door. Is inmiddels ook al doorgegeven aan de postmaster.
 
nee, heb ook al excuus gevraagd. Er steekt geen geestelijk leed achter. De server meldde een storing maar gaf de boodschap blijkbaar toch door. Is inmiddels ook al doorgegeven aan de postmaster.
 
Ga in dit soort situaties nooit op advies van oom agent af!!!!
Dat heeft mij in het verleden ruim geld gekost, doordat zo'n zelfde soort figuur de tegenpartij was. :(
Oom agent heeft geen donder verstand van zaken, als het om papierwerk gaat.
Tekenen!!!!!!!die zooi, en anders maar op het bureau verder praten....

Sterkte met de wederopbouw van de in ons land (verplichte) sympathie voor die@##@#
 
Is het hele schadeformulier ingevuld door jullie allebei? Dan heeft de tegenpartij toch geen poot om op te staan? En is er de 3e keer toch ook een politierapport opgemaakt? Op laten vragen door je verzekeringsmaatschappij, is iig weer iets. Succes!
 
Nou dan zet ik mijn reactie hier nog maar eens neer als we toch dubbel aan het posten zijn :? :+

Dit is typisch een kwestie van overtuigen van die lakse verzekeraar. Ik kan het weten want maak dit soort kul argumenten dagelijks mee Het door beide partijen ingevulde en ondertekende schade-aangifteformulier IS namelijk het bewijs van de betrokken- en aansprakelijkheid van de kameleon. Een voorwaarde is natuurlijk wel dat het formulier goed en volledig is ingevuld. Is het formulier voorzien van een schets en kruisjes in de juiste hokjes aan beide zijden van het schade-formulier? Dan kun je ook nog het politierapport op ( laten ) vragen door je verzekeraar. Een politierapport is in de regel geen wettig en overtuigend bewijs, maar als jij de verbalisant(en) kunt laten verklaren dat het rapport is opgemaakt aan de hand van de verklaringen van beide betrokkenen, is hiermee nogmaals de betrokken- en aansprakelijkheid van de kameleon aangetoond. Last but not least kun jij, indien aanwezig, getuigenverklaringen indienen.

Als je eigen verzekeraar je zo het bos in stuurt ben ik wel erg benieuwd wie jouw verzekeraar is??????

Suc6 en laat het nog even weten.
 
Het is alle drie de keren ook allemaal goedgekomen. Maar het waarborgfonds had er 18 maanden voor nodig. De twee andere gevallen duurden in plaats van de blijkbaar gangbare 2 weken, meer dan twee maanden. Zit je wel mooi op je geld te wachten. En je wilt niet weten hoe arrogant verzekeraars kunnen zijn. Mijn laatste bewijsbare aanvaringen zijn met Delta Lloyd en AMEV/Achmea. Omdat ik voor AutoMotorklassiek&Motoremotion werk dacht ik dat er een leerzaam verhaal voor onze lezers in zou zitten. Heb ik wat zoekwerk voor gedaan. Maar dat werd zo'n huilverhaal dat ik heb afgehaakt. Een aantal conclusies zouden ook als discriminerend opgevat kunnen worden. Wilde ik allemaal niet. Onder de streep is mijn verhaal dan ook: haal altijd de politie erbij, stuur de kopie van het schaderapport naar jouw eigen verzekeraar en houd en kopie van het origineel in je eigen archief. En nu komt er iemand daas grijnzend aan met een 'botsograaf' Staat op de achterkant:www.botsograaf.nl
 
Heb jij iets met dubbelposten :?

't is dus allemaal nog goed gekomen en inderdaad .......... haast hebben moet je nooit bij schade-afhandeling, al ligt de doorlooptijd niet bij alle verzekeraars hoog.
 
ook een keer wat meegemaakt met de schuldige aanwijzen maar mijn rechtsbijstand heeft het voor mij destijds goed geregeld.
Tip, neem een rechtsbijstandsverzekering, scheelt je echt heeel veel ellende met zulke dingen.


VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
Terug
Bovenaan Onderaan