Verzekeraar, raarder, raarst!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Uralrijder !!!

Die hard MF'er
6 nov 2002
542
0
Dieren
waarschuwing: Onlangs weer aangereden door een zich keihard inburgerende medelander. Vernomen dat ik twee X het onwaarschijnlijke geluk had dat de Naffer in kwestie verzekerd was. Maar ook verzekerd houdt alles na de klap op. Dacht ik de derde X handig te zijn door in aanwezigheid van de politie het formulier zelf in te vullen en de kameleon te laten tekenen. No way. Behoort het tot de andere cultuur om schadeformulieren NOOIT op te sturen. De verzekeraar van de schuldige partij legt dan alle bewijslast bij het slachtoffer. Krijg je nog een Expert van de tegenpartij die je probeert af te bluffen. . Zat ik voor de derdeX een tijd zonder geld=zonder geld voor vervangend vervoer.
 
Lekker klote is dat. Je hebt zeker geen rechtsbijstandsverzekering? Maar politie erbij halen helpt iig wel vaak. De tegenpartij kan dan iig niet meer de zaak gaan verdraaien aangezien de politie ook een aantekening houdt van jullie verklaringen. Succes met de verdere afhandeling en ik hoop dat je snel je geld krijgt
 
Dit is typisch een kwestie van overtuigen van die lakse verzekeraar. Ik kan het weten want maak dit soort kul argumenten dagelijks mee :( Het door beide partijen ingevulde en ondertekende schade-aangifteformulier IS namelijk het bewijs van de betrokken- en aansprakelijkheid van de kameleon. Een voorwaarde is natuurlijk wel dat het formulier goed en volledig is ingevuld. Is het formulier voorzien van een schets en kruisjes in de juiste hokjes aan beide zijden van het schade-formulier? Dan kun je ook nog het politierapport op ( laten ) vragen door je verzekeraar. Een politierapport is in de regel geen wettig en overtuigend bewijs, maar als jij de verbalisant(en) kunt laten verklaren dat het rapport is opgemaakt aan de hand van de verklaringen van beide betrokkenen, is hiermee nogmaals de betrokken- en aansprakelijkheid van de kameleon aangetoond. Last but not least kun jij, indien aanwezig, getuigenverklaringen indienen.

Als je eigen verzekeraar je zo het bos in stuurt ben ik wel erg benieuwd wie jouw verzekeraar is?????? :?

Suc6 en laat het nog even weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan