Verzekeraar voor hardrijders

BertV

Hant ghemaect
21 mei 2001
11.492
6
Amersfoort
Verzekering voor hardrijders

elektronische verklikkers van snelheidscontroles in de loop van dit jaar totaal verboden dreigen te worden, heeft een bedrijf uit Rotterdam een nieuwe oplossing bedacht voor hardrijders: een verzekering voor snelheidsovertredingen.
:}
 
Laatst bewerkt:
[me]BertV is bezig met een het kweken van een laag vuil op de kentekenplaat...[/me]
 
Pas maar op, afgelopen november of december kreeg ik voor het hebben van slecht leesbare kentekenplaten een boete van ca. 50 EURO

Zijn er dan ook nog persoonlijke controles in NL? Weet je hoe weining dat opleverd? :+

Ik heb het btw over m\'n auto met die kentekenplaten... begin onderhand recalcitrant te worden door het beleid...
 
[me]BertV is bezig met een het kweken van een laag vuil op de kentekenplaat...[/me]

Ikke ook. Ben echter 2 maanden geleden door de KLPD van de A12 geplukt. Ik kreeg te horen dat ik er uit zag als iemand die vaak te hard zou rijden. Daarom hadden de heren het vriendelijke verzoek of ik de kentekenplaat even zou willen schoonmaken zodat ze mij ook konden flitsen :(

Ik heb geen boete gekregen :}

Kost echter best veel tijd om de plaat weer netjes onleesbaar te krijgen })
 
Ik en HD hebben gewoon iets anders bedacht :)
Minikentekenplaten...van die franse dingen, MET een EU goedkeuring...gewoon in NL te koop, in NL kleuren...alleen ietsiepietsie kleiner })
 
Laatst bewerkt:
Op donderdag 21 februari 2002 10:35 schreef Maximum het volgende:
Ik en HELLdesker hebben gewoon iets anders bedacht :)
Minikentekenplaten...van die franse dingen, MEY een EU goedkeuring...gewoon in NL te koop, in NL kleuren...alleen ietsiepietsie kleiner })
Scheelt maar een klein beetje, he Max :? })
 
Kheb er anders een prachtig EU goedkeuringsstempel in staan hoor... :P








ps de verzekeringsmaatschappij verwacht er zelf flink geld aan te gaan verdienen. |( ( geldklopperij dus.)
 
ps de verzekeringsmaatschappij verwacht er zelf flink geld aan te gaan verdienen. ( geldklopperij dus.)

tuurlijk, niks is liefdadigheid... maar dat er markt voor is is al vreemd.
 
Ietsiepietsiekleinbeetje :P

(Lees: 5x zo klein)

Doe eens een fot max, ik meen nml dat er een verplicht formaat is voor kenteken platen...

Ikga zelf voor de zomer mer rubbers onder mijn houder aan de gang, kans weer iets minder, en legaal..
 
Op donderdag 21 februari 2002 10:35 schreef Maximum het volgende:
Ik en HD hebben gewoon iets anders bedacht :)
Minikentekenplaten...van die franse dingen, MEY een EU goedkeuring...gewoon in NL te koop, in NL kleuren...alleen ietsiepietsie kleiner })

Adresje! Url! :)
 
Te bestellen bij http://www.racing-bikes.nl/ kosten zo een 15 of 20 euro ofzo...

Op zich mooi, maar ik vrees dat ze het wel kunnen lezen. Ik heb namelijk een mooie uitvergroting van mijn nummerbord gekregen. En als dit zo vergroot kan worden vrees ik dat een heel klein plaatje nog wel te lezen is...

Ik zal hem eerst eens uitproberen voorzichtig.
 
jah...maar mini kenteken kan je verder naar binnen plaatsen...iets naar beneden buigen....en voila....flitspaal ziet geen kenteken meer :)
 
jah...maar mini kenteken kan je verder naar binnen plaatsen...iets naar beneden buigen....en voila....flitspaal ziet geen kenteken meer :)

Is zo\'n frans plaatje ook nog kleiner als wat ik op m\'n XR heb zitten? Is ook ERG klein... ietsje groter als een bromfietsplaatje... en naar boven gericht. Dus of het goed te lezen is als ik wordt geflitst.... heb alleen geen zin om het uit te testen voor 60 piek / 25 euro ofzo ;)
 
Yep, het plaatje is ongeveer 5 cm hoog en 15 cm breed.( origineel is 21 * 24 cm.)








Scheelt dus bijna niks })
 
Ik ben bang dat je het toch niet redt voor de rechter. Ben eens bekeurd met een Amerikaans formaat plaatje op de auto. Dit is een officieel goedgekeurd NL-formaat, maar is pas legaal als je er een ontheffing voor hebt (voor een Amerikaanse auto dus). Als je nu iets anders hebt dan de standaard GAIK-plaat of het oude dienblad, kan je dit ca. 60 euro kosten. Alle argumenten over de goede leesbaarheid enzo werkten in het bezwaarschrift niet.
 
Ik ben bang dat je het toch niet redt voor de rechter. Ben eens bekeurd met een Amerikaans formaat plaatje op de auto. Dit is een officieel goedgekeurd NL-formaat, maar is pas legaal als je er een ontheffing voor hebt (voor een Amerikaanse auto dus). Als je nu iets anders hebt dan de standaard GAIK-plaat of het oude dienblad, kan je dit ca. 60 euro kosten. Alle argumenten over de goede leesbaarheid enzo werkten in het bezwaarschrift niet.

Hoeft ook niet...als ik 5x word geflitst en ze kunnen hem niet lezen, en 1x aangehouden, 110 piek boete, volgende dag laten zien met origineel kenteken, dag erop weer kleintje erop maak ik al winst...
 
Hoeft ook niet...als ik 5x word geflitst en ze kunnen hem niet lezen, en 1x aangehouden, 110 piek boete, volgende dag laten zien met origineel kenteken, dag erop weer kleintje erop maak ik al winst...

Ik denk alleen dat het geen 110 piek zal blijven elke keer.

Belgische wetgeving zegt duidelijk dat er een standaard formaar nr bord moet zijn.
 
Yep, het plaatje is ongeveer 5 cm hoog en 15 cm breed.( origineel is 21 * 24 cm.)

De huidige platen zijn met HxB 14 x 21 cm best OK. We mogen daar niet teveel over klagen. Duitsers, dat zijn pas arme stakkers. Die moeten er gigantisch grote dienbladen opzetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan