Verzekerd bij anwb/unigarant? Lees dit

Danny

Die hard MF'er
10 jan 2002
371
0
Delft
Ik kreeg vandaag een brief van unigarant, omdat er weer een verzekeringsjaar voorbij is. Aangezien The Saint & zijn vriendin \'wat problemen\' met de verzekering hebben gehad, heb ik het maar wat beter bekeken.

full


Hier staat dus dat er nieuwe voorwaarden gelden, lekker duidelijk!

Bij de brief zaten ook de nieuwe polisvoorwaarden(mrp232). Ik heb de voorwaarden vergeleken met de oude.(mrp238) Vanaf nu is een \'voor motoren art-goedgekeurd slot\' samen met het standaardslot verplicht voor je (gedeeltelijk) cascoverzekering, hiervoor was een slot niet verplicht.

Ik ga morgen even bellen wat ze precies bedoelen met \'voor motoren art-goedgekeurd\' (en hoe je moet aantonen dat je slot goedgekeurd is), er bestaat nu een (art)sterrensysteem wat aangeeft hoe goed het slot beschermd tegen diefstal. Misschien dat ze bv. 3 sterren verplichten?

Er zijn nog een aantal wijzigingen: bij WA is je motorkleding tot 1000 euro verzekerd, drie jaar nieuwwaarde-regeling bij voll. casco (maar max 14.000 euro).

Ik heb deze verzekering al 7,5 jaar en dan worden heel stiekem de voorwaarden veranderd, fijne gasten die verzekeraars. :j
 
Laatst bewerkt:
Hebbe ze mij ook geflikt...daarom heb ik ook heel erg zware mot met ze gehad...en heb mn verzekering op een niet gebruikelijke manier beindigd omdat ze niet mee wouden werken....stel longhonde...
 
Eigenlijk zou het verboden moeten worden om zulke wijzigingen ergens bij te stoppen.
Dus als ze iets aan polis of eender welk contract willen veranderen dat ze daar een apparte brief voor moeten opstellen in plaats van het snel effe langs de neus weg te vermelden bij een rekening die bijna iedereen zomaar betaald :(
 
Hebbe ze mij ook geflikt...daarom heb ik ook heel erg zware mot met ze gehad...en heb mn verzekering op een niet gebruikelijke manier beindigd omdat ze niet mee wouden werken....stel longhonde...
Ik ruik weer een verhaal... :)
 
Lekker is dat. Ik heb geen standaard slot :(
Ben benieuwd wanneer ik dat erop krijg, anders ff andere verzekering zoeken.. hmm ff denken, naja die van mij loopt per september af.... voor m'n auto ook nog ff een andere zoeken denk ik. Zal ze es bellen vor het adres waar ik het kan opzeggen, heb nu nog 3 maanden de tijd.
 
Die hele ANWB/Unigarant is gewoon klote !!!!
Kreeg gisteren de rekening voor mijn autoverzekering binnen....zijn gewoon 5% omhoog gegaan met de premie.
"wegens een verhoging in schademeldingen"....heb ik toch geen reet mee te maken...!!! :( :( :(

Wordt tijd dat ik ook maar weer is gaat shoppen naar een andere verzekeraar.
 
Raar :? , bij unigarant heb ik voor mijn motorscooter juist geen speciale voorwaarden, zoals ART sloten aan vast voorwerp vastzetten enz. En dat terwijl die dingen nogal populair zijn bij dieven. Daarom zet ik hem altijdvast met een extra slot, ook in mijn schuur, dan slaap ik weer wat beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan