Verzekeren met vermogensuitdraai: kan niet?

delluft84

MF'er
19 sep 2004
53
0
delft
Heb net Unigarant, Unive, London Amsterdam en Centraal beheer gebeld. Alle zeiden dat ze NIET motoren die begrensd zijn met een vermogensuitdraai verzekerden. Alleen Centraal Beheer zei dat het goed was als ik op een motor reed waarvoor ik een rijbewijs had, en aangezien het dus niet op het kenteken staat kun je daar ook weer geouwehoer mee krijgen. Weet iemand nog een verzekering die het wel doet? (en waar ze wel weten waar ze over praten met de telefoon)
 
Heb net Unigarant, Unive, London Amsterdam en Centraal beheer gebeld. Alle zeiden dat ze NIET motoren die begrensd zijn met een vermogensuitdraai verzekerden. Alleen Centraal Beheer zei dat het goed was als ik op een motor reed waarvoor ik een rijbewijs had, en aangezien het dus niet op het kenteken staat kun je daar ook weer geouwehoer mee krijgen. Weet iemand nog een verzekering die het wel doet? (en waar ze wel weten waar ze over praten met de telefoon)

Op vermogensuitdraai verzekeren telt niet. Zolang er geen "het betreft een lichte motorfiets" op het kenteken staat, ben je in overtreding.

Ik ben bang dat die verzekeringen na een ongeval behoorlijk moeilijk gaan doen, aangezien je zonder (geschikt) rbw op een motorfiets rijdt.

Aan andere verzekeringsmaatschappijen kan ik je niet helpen.
 
volgens mij is er in t 25kw stuk van het forum al een heleboel over gepost.

ja dit klopt, maar in al deze posts staat dus dat je hem WEL met uitdraai kan verzekeren bij bovengenoemde verzekeringsmaatschappijen, vind het dus een beetje vaag dat ze dan aan mij vertellen dat ie 25kw op kenteken moet staan, en dus dacht ik laat ik het maar effe in het algemeen posten voordat er iemand genaaid wordt door die verzekeringen
 
WHAAAAAT THEEEE FUUUUCK

ik rij al bijna 2 jaar en zo'n 35.000 km met een motor die niet op kenteken is afgevoerd, ben al 2 keer aangehouden en heb nooit gezeik gehad. Maar dat kwam omdat ze niet uit hun doppen keken en dachten dat ik een zwaar rijbewijs had. ik ging het ze uiteraard niet vertellen O-)

ik geloof dat ik die laatste 4 maanden me maar erg rustig ga houden. ik had unive gebeld en die vonden het best :?

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan