Verzekering afgewezen?

Het 2020 model is wel korter, net zoals de ktm 690. Ik heb nog het "oude" '19 model in mijn ogen het beste model; je hebt alle updates van het blok nog de hogere veerweg, maar vooral niet alle elektronische foefjes.
Ik heb er een bagagerekje op van perun en de mosko moto 80l tassencombi, arrow uitlaat en de rade garage tank+ luchtfilter heb nu een range van 400+ km.
Enige wat nog op het lijstje staat is een powercommander + map

Powercommander kun je sparen lijkt mij...vettere akra map erin en uitproberen. Moest je gaten boren voor het rekje? Lijkt me wel want die zitten niet in het bodywork. Wel voorgestanst volgens mij?
 
Powercommander kun je sparen lijkt mij...vettere akra map erin en uitproberen. Moest je gaten boren voor het rekje? Lijkt me wel want die zitten niet in het bodywork. Wel voorgestanst volgens mij?
Eerste wat ik zou doen is andere uitlaat, niet eens omdat de originele voor geen meter klinkt zelfs een grasmaaier klinkt luider, maar meer omdat de originele uitlaat gigantisch warm wordt.
Met betrekking tot het rekje ligt het er aan. Bij sommige zitten de gaten er al wel in bij sommige niet, je gebruikt namelijk de bijrijder hendel gaten.
Dus als je al de duostepjes hebt heb je ook de 2 hendels achterop. Husqvarna heeft al wel indicaties gegeven in het plastic waar je moet boren, echter voelt dat meer aan als een suggestie waar je ongeveer moet zitten.

Powercommander is inderdaad sparen, maar sinds ik de rade garage tank mod met hun luchtfilter heb, heb ik het op een laag pitje staan.
Heb al genoeg geld uitgegeven door een setje 17"wielen te bestellen bij haan met cush hubs
IMG_20200118_103529_862.jpg
Voordeel is dat je zelf de diameter kan aanpassen, dus klopt je snelheidsmeter nog

Hetgeen wat mij het meest verbaasd is het verbruik, zelfs als ik als een idioot aan het gas hang zit ik nog boven de 1op20
En hoe stabiel de motor is boven de 130.
Verder heb ik nog handsvatverwarming, tomtom aansluiting en een usb poort op mijn motor zitten. Ik gebruik hem ook voor woonwerk ritten
 
Net weer wat meegemaakt op verzekeringsgebied:

De KNMV zet mijn no-claim van 13 jaar niet in de Roy-Data en geeft ook geen bonus/malusverklaring af. Als ze mijn schadevrije jaren toch op de Roy-Data lijst zetten, verlies ik mijn volledige no-claim korting voor de motor die ik bij hen verzekerd heb (mijn Speed Triple). Ze willen dus niet meer dan 1 voertuig verzekeren met de opgebouwde korting, maar ook niet dat een andere verzekeringsmaatschappij mijn tweede motor met de hoge korting verzekerd!?!
 
Kijk eens aan jij betaalt hen en ze gaan zo met jou om , en je wilt nog steeds geld daar besteden. 8)7

Ik ben al vaker weggelopen bij zulke organisaties, dan wel winkels of mensen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan