verzekering motor-auto

skippy

MF'er
28 feb 2003
209
0
Doetinchem
Weet iemand of een verzekering van de motor gekoppeld wordt aan die van de auto. Dit ivm met schadevrije jaren. Ik heb net me rijbewijs en wil binnenkort een motor kopen. Echter betaal ik liever wat meer voor de motor dan wanneer deze ook aan de auto is gekoppeld omdat als ik anders omver ga het ook me de noclaim van de auto kost....
 
of andersom als je een reclamebord met de auto raakt O-) O-)
gaat niet direkt de no-claim van je motor omlaag
 
Bij de KNMV kan je de schadevrije jaren van je auto mee laten tellen voor de motor :} En als je schade maakt heeft dat alleen gevolg voor de noclaim van de verzekering voor het voertuig waar je de schade mee hebt. 8-)
 
Welkom in het oerwoud van verzekeringen. Ben er zelf ook mee bezig om een idee te krijgen wat voor een premie ik dadelijk moet betalen. Let niet alleen op de prijs! Voorwaarden zijn veel belangrijker! Probeer de laatste 'Motor' van de KNMV nog te krijgen. Daar staat een vergelijking van verzekeringen in en ook de grootste valkuilen waar je in kan trappen. Er wordt geen conclusie getrokken wie de beste is. Wat voor de één goede voorwaarden zijn, hoeven dat niet voor een ander te zijn.

KNMV verzekering kan ook gunstig zijn als je alleen je motor wil verzekeren en niet je auto. Je krijgt korting als je lid bent. Op hun site kan je de premie berekenen. Vergeet ook niet de verzekering via de MAG :X (geen spam :P , alleen duiden van een optie)
 
ik heb nu 6 jaar mn rijbewijs en ben laatst overgestapt naar unive (en daar pluk je inderdaad vruchten van) want het blijkt dat unive het schadevrije aantal jaren van de motor en de auto optelt en daardoor heb ik dus 8 jaar schadevrij en dus ook een noclaim van 8 jaar schade vrij op zowel mn auto als mn motor.

scheelt een flink bedrag en wie wil er geen 8 schadevrije jaren hebben terwijl die pas 6 jaar rijdt???

en ze kijken waar de schade mee is gemaakt dus auto en motor los van elkaar..

beter toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan