verzekering R1 allrisk.

Maar, als je bij een andere verzekering gaat, dan sta je toch op <neutraal>? Dit heb ik me altijd al afgevraagd ;)

De meeste verzekeringen nemen de no-claim jaren wel over dacht ik.
Zou ook stom zijn als ze dat niet doen, want dan zou je altijd bij dezelfde verzekering blijven en ze willen meer clienten, dus moet je het ook aantrekkelijk maken.
;)
 
De meeste verzekeringen nemen de no-claim jaren wel over dacht ik.
Zou ook stom zijn als ze dat niet doen, want dan zou je altijd bij dezelfde verzekering blijven en ze willen meer clienten, dus moet je het ook aantrekkelijk maken.
;)

Ja dat snap ik. Maar wanneer je schade rijdt en je zakt tot onder "starttree", dan kan je toch net zogoed overstappen op een andere verzekering en daar weer op de starttree beginnen?
 
Tip: Zorg dat je voor je een verzekering afsluit een tussen persoon hebt die je kunt vertrouwen.
Die weten meestal meer,en kunnen meer.

Je kunt het beter iemand laten regelen die er verstand van heeft.

Goedkoop is niet altijd beter.
Kijk ook naar de voorwaarden.
 
Wat ze mij hebben wijsgemaakt is dat als je in de min staat niet naar een andere verzekering kan. Tenminste niet voor allrisk. Ik zou erg graag naar een andere verzekering willen en op '0' beginnen.

Misschien kunnen julie mij hier meer over vertellen?
 
ik had een RS250 van Aprilia daar betaalde ik 40 euro all-risk voor.
vorig jaar gevallen , dit was 15 april 2004, alles netjes betaald gekregen (3250 euro).
de rs is verkocht in Augustus 2004.

Dus nieuwe motor gekocht , de RSV mille van 2002 met een nieuw waarde van 15.500 euro. All-Risk verzekerd bij de KNMV kost 70 euro in de maand. heb dus geen schade vrije jaren!!!

dus vraag eens een offerte aan bij de KNMV.

trouwens als je een motor koopt kan je makkelijker bij je verzekering weg dan wanneer je je eigen motor houd en toch wil overstappen dit komt omdat je schade heb gereden. (hun willen natuurlijk dat geld terug verdienen)
 
Wat ze mij hebben wijsgemaakt is dat als je in de min staat niet naar een andere verzekering kan. Tenminste niet voor allrisk. Ik zou erg graag naar een andere verzekering willen en op '0' beginnen.

Misschien kunnen julie mij hier meer over vertellen?

Naar een assurantie bureau gaan en al je verzekeringen door hun laten regelen.
Bij mij wilden ze toen ook mijn schade jaren kwijt schelden. (Wel alsnog eerlijk op het formulier vermelden om gezeik in de toekomst te voorkomen...)

Uiteindelijk was ik betreft de andere verzekeringen ook nog goedkoper uit...
 
het goedkoopste wat ik nu gehoord heb is 110 euro per maand..

wat is eigenlijk de nw waarde van een r1 2001?

Greetz
volgens mij toch iets van 14500?
 
Ik betaal ong. 600 per jaar allrisk met max noclaim en woon in het westen, maar niet in een grote stad.
Verzekering via de MAG.
Bij duurdere motoren, zeg maar de 1000cc klasse wel alarmplicht.
 
het goedkoopste wat ik nu gehoord heb is 110 euro per maand..

wat is eigenlijk de nw waarde van een r1 2001?

Greetz
volgens mij toch iets van 14500?


in Bfr? In welk land woon jij??????

Hier mijn R1 2001 in febr 2002!!!!! Versleten
full
 
Als je dr een uit 2001 gaat kopen zou ik m niet all risk verzekeren (tenzij je niet erg zeker bent van je eigen stuurmanskunsten).

Ik durf te wedden dat je voor een WA+ voor zo'n ding uitkomt op rond de 200,- per JAAR
 
ik woon nederland...

kijk er kan altijd iets onderweg gebeuren waardoor je moet uitwijken ofzo..

en wanneer dat gebeurt wil ik niet hebben dat ik alles kwijt ben..

een fiets van boven de 8000 euro moet je wel allrisk verzekeren vind ik..

greetz
 
Terug
Bovenaan Onderaan