Verzekering: Royement 3 jaar Bromfietst -> Motor / Meenmen?

BeeBee

MF'er
14 jan 2008
47
0
Veenendaal
Ik heb 3 jaar een snorfiets verzekering op me naam gehad. Heb het apparaat verkocht en heb een royement verklaring gekregen voor mijn bromfiestverzekering.

De roymentverklaring houdt voor mij in :
Per xx-xx-2009 zou de bonus worden berekend naar 3 schadevrije jaren (trede 12).

Wanneer ik mijn motor ga verzekeren bij bijvoorbeeld Unive en de premie wil laten berekenen kan ik dan bij schade vrije jaren 3 invullen?? Of... is dat alleen bij gelijkwaardige voertuigen!?

mvg

Het aantal schadevrije jaren waarop uw huidige no-claimkorting is gebaseerd. Univé neemt deze alleen over als u een geldige, originele bonus/malus-verklaring van uw huidige verzekeraar overlegt. Die krijgt u zodra u de verzekering beëindigt. Kunt u geen verklaring overleggen, dan zal uw premie hoger uitvallen.
https://www.unive.nl/motor/premieberekenen/bestuurder
 
Laatst bewerkt:
Ik moet hem vandaag afsluiten, omdat ik morgen me motor ga ophalen :|

De schadevrije jaren van mijn puch maxi heb ik meegenomen naar mijn motorverzekering. Ik zit toevallig ook bij unive, maar ik zou sowieso nog even bellen. Weet je zeker dat het goed geregeld wordt ;)

btw, ik kocht op een zaterdag mijn motor. Gewoon even unive gebeld, gegevens door gegeven, en weg gereden. Je hoeft hem dus niet vandaag af te sluiten. Je krijgt de polis achteraf opgestuurd als je telefonisch je verzekering regelt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan