Verzekering RSV mille

Millio

Die hard MF'er
22 mei 2002
446
0
Swifterbant
Hi,

Pas weer de rekening gehad van London, alwaar ik de mille verzekerd heb.
Nu ben ik benieuwd of de prijs erg veel afwijkt van wat de andere mille eigenaren betalen.
Ik betaal per jaar iets meer dan 1300 euro. Let wel, ik woon (helaas :r ) in Amsterdam en dan betaal je zowieso wat meer (gehele randstad en risico gebieden).
Dit is trouwens wel all-risk natuurlijk. De mille is uit '00 en was nieuw.
alvast bedankt en cu.

Emiel
 
Ik heb toevallig net mijn 1e keer verzekering betaald. Ik betaal 150 euro per 3 maanden verzekering.
Dit betaal ik voor een nieuwe RSV Mille, All Risk, zonder alarm, 75% noclaim-korting, wonende in Tilburg.
Verzekering loopt bij De Europesche.
 
hoeveel no-claim heb je dan..?

ik betaal 1020,- euro per jaar allrisk
met 35% no-claim.
ik heb een Thunderace uit 98,...oja en ik ben 23
dus nog in de risco leeftijd...duh :z

en nieuw kost mijn motor zo,n 26.000 piek meende ik, daar berekenen ze toch het een en ander op..?

[edit] oh..eh...het is geen mille nee, ik zal eerst een kop koffie naar binnen gooien
:z :z :z [edit]
 
Laatst bewerkt:
hoeveel no-claim heb je dan..?

ik betaal 1020,- euro per jaar allrisk
met 35% no-claim.
ik heb een Thunderace uit 98,...oja en ik ben 23
dus nog in de risco leeftijd...duh :z

en nieuw kost mijn motor zo,n 26.000 piek meende ik, daar berekenen ze toch het een en ander op..?

nieuwe mille was iets van 31000 pieken ofzo...
Weet zo de no-claim niet, ik dacht ook een 30% ofzo..
Tot welke leeftijd val je in die risico .. dan? Ben zelf 27 en volgens mij heb ik daar geen last van dus

Ik heb toevallig net mijn 1e keer verzekering betaald. Ik betaal 150 euro per 3 maanden verzekering.
Dit betaal ik voor een nieuwe RSV Mille, All Risk, zonder alarm, 75% noclaim-korting, wonende in Tilburg.
Verzekering loopt bij De Europesche
Dat scheelt een boel man ... 4x 150 euro = 600, dat is de helft man!!! Weet jij hoe dat zit met wisselen van maatschappij??
 
Ik betaal € 478,50 /jaar All-risk met 75% no-claim en 10% VRO-korting.(ik val niet in een risicogroep)

KNMV-verzekeringen. Die brengen de verzekering weer onder bij London verzekeringen.
 
Dat scheelt een boel man ... 4x 150 euro = 600, dat is de helft man!!! Weet jij hoe dat zit met wisselen van maatschappij??

Als goed leest heeft hij 75% noclaim, die moet jij eerst nog opbouwen dus betaal je veel meer.

Je verzekert je motor voor een jaar, dus na een jaar kun je overstappen, tenzij de verzekeringsmaatschappij zijn premie verhoogt, dan kun je per direct overstappen.
 
Wisselen van verzekering kan per jaar. De meeste maatschappijen regelen dit voor je als je daar klant wordt. Hoef je niks voor te doen, alleen een formuliertje invullen.

Het scheelt ook bij sommige maatschappijen of je een alarm hebt. Volgens mij betaalt PP (Frank) hetzelfde als mij, alleen heeft hij die 10% extra korting vanwege zijn VRO1
 
naar mijn weten zit je in een risico groep tot en met 23, ben bijna 24, eens kijken hoeveel dat scheelt..?

hm,...teveel betalen is klote,...maar een beetje betrouwbare verzekering die uitbetaald waneer het moet is wel wat waard.
 
325 Euro met 70 % No Claim met een motor van 24000 gulden.
Korting is met mijn auto opgebouwd en geldt ook voor mijn motor en de motor van mijn vrouw :)
Groene Land.

O ja, platte land, leeftijd... 31 :(
 
Op dinsdag 16 juli 2002 10:46 schreef Millio RSV het volgende:
...Weet jij hoe dat zit met wisselen van maatschappij??

3 maanden van te voren schriftelijk opzeggen

Zit ook (nog) bij London, betaal ook teveel :(

Had btw wel geluk: ik heb mijn motor op 2 januari 2001 gekocht. Heb wel korting gehad op mijn verzekering omdat ik in 2001 24 werd (was wel pas in december, maar dat doet er niet toe).

Sommige verzekeringen gaan uit van het jaar waarin je 24 wordt om een gunstiger premie te berekenen.
 
hm,...teveel betalen is klote,...maar een beetje betrouwbare verzekering die uitbetaald waneer het moet is wel wat waard.

En dan zit je juist bij London & Lancashire aan het verkeerde adres. Spreek uit ervaring '(

Lees je polis nog maar eens goed door. London is echt giga K#T!

Ik zit zelf nu bij AXA nadat ik meerdere polissen had vergeleken.
 
En dan zit je juist bij London & Lancashire aan het verkeerde adres. Spreek uit ervaring '(

Lees je polis nog maar eens goed door. London is echt giga K#T!

Ik zit zelf nu bij AXA nadat ik meerdere polissen had vergeleken.

ik zit niet bij London :?

k,zit bij univé. :)
 
hm,...teveel betalen is klote,...maar een beetje betrouwbare verzekering die uitbetaald waneer het moet is wel wat waard.

bedoel dat in het algemeen, als je soms hoort wat er bij de een wel kan en de andere maatschapij niet, en de prijs verschillen ed.

dat moet je wel ff afvragen waarom de een zoveel vraagt en de ander het voor minder kan, en niet blindelings voor de goedkoopste gaan, lijkt mij...

:+
 
En dan zit je juist bij London & Lancashire aan het verkeerde adres. Spreek uit ervaring '(

Lees je polis nog maar eens goed door. London is echt giga K#T!

Ik zit zelf nu bij AXA nadat ik meerdere polissen had vergeleken.

ik vertrouw per definitie geen enkele verzekerings maatschappij :j
Ik zal eens kijken hoeveel no-claim ik heb, heb 4 jaar motoren, altijd bij London en nog geen enkele claim ingediend.
Eens per jaar switchen dus, nou dat kan dus pas volgend jaar april aangezien de polis per 15 mei loopt.
 
Ik heb me nieuwe R1 all-risk verzekerd via de MAG.
3 jaar nieuwwaarde regeling
met 75% no claim, regio 3, dat is eentje minder dan de grote steden(regio 4)
€ 550,- en er kan nog 10% korting vanaf bij het volgen van een rijvaardigsheidstraining.

Unive heeft alleen het eerste jaar een nieuwwaarderegeling, maar niet meer dan € 13.990,-
Dus die heb ik vaarwel gezegd, was me oude verzekering.
 
Ik betaal 686 euro per jaar met 80% no-claim bij orion direkt
3jaar nieuwwaarde regeling
geen alarm plicht
ben net 34 geworden
moet de motor alleen vastleggen aan nagelvast voorwerp als ik hem ergens parkeer, dus ook bij tt of als ik ga tanken. Dat is het enige minpunt. Als ie dan nog gestolen zou worden en ik had hem niet vastgelegd, moet verzekering maar bewijzen dat de motor niet was vastgelegd. Het enige dat je moet doen is de sleutel van motor en het goedgekeurde slot overhandigen.
 
Ik betaal 686 euro per jaar met 80% no-claim bij orion direkt
3jaar nieuwwaarde regeling
geen alarm plicht
ben net 34 geworden
moet de motor alleen vastleggen aan nagelvast voorwerp als ik hem ergens parkeer, dus ook bij tt of als ik ga tanken. Dat is het enige minpunt. Als ie dan nog gestolen zou worden en ik had hem niet vastgelegd, moet verzekering maar bewijzen dat de motor niet was vastgelegd. Het enige dat je moet doen is de sleutel van motor en het goedgekeurde slot overhandigen.

Ik zit ook bij orion. Ik heb het nagevraagd en alleen als mijn motor thuis staat moet ie vast staan aan een nagelvast object.
 
Op dinsdag 16 juli 2002 14:34 schreef Prikkie het volgende:
... Het enige dat je moet doen is de sleutel van motor en het goedgekeurde slot overhandigen.
en als ze dat slot mee jatten? (omdat ze bv de nagelvaste nagel vernaggelen)
 
Als ik all-risk nam moest ik per maand 246 euro betalen.
25% no-claim en 20 jaar.
Heb maar gewoon WA+ gedaan schilde toch al gauw 200 euro per maand *D
 
bedankt allen.
Ik zal in de papieren moeten duiken zie ik al en het eens goed uitzoeken.
Heb er gelukkig nog 9 maanden voor... :+

cu, Emiel
 
Ik heb nu mijn verzekering via mijn pa lopen.
Moet voor mijn xl 500 alleen wa verzekerd 59 euro per jaar betalen.

Pa bedankt voor 26 jaar schadevrij rijden.
 
en als ze dat slot mee jatten? (omdat ze bv de nagelvaste nagel vernaggelen)
Je moet alleen de sleutels kunnen overhandigen. Dus van de motor en het slot. Ik heb er voor alle zekerheid twee sloten op liggen als ik motor achter laat. Schijfremslot en zo'n vijfarm door het achterwiel plus het stuurslot. Kost wel ff veel tijd oom die allemaal los te halen. Ps de sloten moeten wel art goedgekeurd zijn.
 
Je moet alleen de sleutels kunnen overhandigen. Dus van de motor en het slot. Ik heb er voor alle zekerheid twee sloten op liggen als ik motor achter laat. Schijfremslot en zo'n vijfarm door het achterwiel plus het stuurslot. Kost wel ff veel tijd oom die allemaal los te halen. Ps de sloten moeten wel art goedgekeurd zijn.

Zo lang duurt het niet.. een skateboard is helaas al genoeg ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan