verzekering ter plaatse regelen met 25kw uitdraai

Desmosil

Die hard MF'er
5 apr 2012
558
0
Groningen
Hallo,

Ik ben van plan een motor bij een particulier te kopen, een duc 600 of 900 monster, ik ga langs 2 verschillende kijken. maar nu zijn ze beide niet 35 of 25 kw, is het mogelijk dat ik direct na aankoop naar een dealer loop (lees rij) en daar een 25kw uitdraai laat maken om vervolgens daarmee in de hand de verzekering te bellen en te verzekeren op 25kw.
of is het tonen van zo'n uitdraai helemaal niet nodig als ik vermeld dat hij 25 kw is.

Ik heb al een garage gevonden die de uitdraai voor me kan maken.
En mijn verzekeringsmaatschappij verzekerd op uitdraai.

oh ja en ik ga zaterdag kijken en moet langs assen, dus ik ga echt niet onverzekerd of zonder 25kw de weg op met de sbk voor de deur. O-)

iemand hier ervaring of kennis van? :?
 
Laatst bewerkt:
ik weet niet hoe het bij andere verzekeringmelkers zit, maar bij knmv kan ik op internet gewoon een verzekering aflsuiten en dan is hij meteen vanaf dat moment verzekerd ook al heb ik de groene kaart nog niet (krijg dan een mailtje met alle info enzo) dus volgens mij hoef je niet moeilijk te gaan doen.

edit: volgens mij kan het de verzekering verder roesten of hij wel echt 25kw is, maar als je een ongeluk krijgt en blijkt dat je fiets niet 25kw was dan ben je uiteraard niet verzekerd.
 
Laatst bewerkt:
revol bedankt, geeft precies antwoord op mijn vraag. dan gaan we lekker begrenzen en daarna misschien wel stukje over assen :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan