verzekering uitdraai Unive

heb vandaag een verzekering afgesloten en aangegeven dat ik via testbank 25kw hem heb afgevoerd voor mijn R6. hun zeiden dat ik mijn papieren van testbank moest opsturen en dan zit het wel goed. Voorderest komt daar niks van op mijn papieren te staan van unive (alleen dat het 25 kw is )
Hebben jullie wel staan dat het met uitdraai verzekerd is ? of moet ik er gewoon vertrouwen in hebben ?

:? gert
Hoi Gert,

Ik ben zelf verzekeringsadviseur (waarom sluit je em niet bij mij?? ;) )en als op de papieren van de verzekeraar 25kw staat is het akkoord.

groetjes en veel rijplezier
 
ik heb alleen yamaha r6 25 kw had brief over gestuurd en gebeld of ze er nog meer op konden zetten maar ze zeggen dat het zo goed was en dat ze me dinges papieren hadden uitdraai (had ik op gestuurd) en zo genoeg was
Ik zou even vragen of ze een brief willen sturen waarin staat dat ze weten dat hij op het kenteken volvermogen staat, en dat ze je hoe dan ook verzekeren.
 
ik ben ook verzekert bij unive met een uitdraai.
Toen ik daar was heb ik ze het verhaal verteld en het was helemaal geen probleem.
Alleen in het buitenland kan het problemen opleveren met de politie.
 
ik heb ook een verzekering maar niet bij unive en mijn motor is op uitdraai terug gevoerd.
dus na het lezen van dit topic ben ik ook eens gaan bellen en mijn contact persoon zei dat ik gewoon verzekerd was als ik het daadwerkelijk gelijk orginele uitdraai kan tonen.
want het veranderen op de polis mag niet zomaar omdat hun de informatie van de motor van het rdw afhalen.
dus dan kan je het alleen op je polis krijgen als hij op kenteken ook 25kw is.
 
oow oke thanks, ik heb ook gewoon polis yamaha r6 25 kw
vind het wel best die lui zeggen dat ik verzekerd ben na 4 x bellen en ze kunnen er niet meer info op zetten..
ik durf het risico wel te nemen. voor de lui die anders beginnen te janken dat we dom zijn
 
oow oke thanks, ik heb ook gewoon polis yamaha r6 25 kw
vind het wel best die lui zeggen dat ik verzekerd ben na 4 x bellen en ze kunnen er niet meer info op zetten..
ik durf het risico wel te nemen. voor de lui die anders beginnen te janken dat we dom zijn

Ja, ik ben bij het kantoor van Univé langsgeweest. Het probleem voorgelegd en zo geregeld dat het 25kw uitdraai op de polis moet komen staan.

Moet de nieuwe polis nog binnen krijgen, maar als het goed is staat het er dan allemaal op.

Dus een tip, ik zou gewoon langsgaan bij een kantoor van je verzekeringsmaatschappij.
 
@ motorthom
wat heb je dan op je polis staan ben ik benieuwd naar.. wat ik niet heb staan en waar staat dat dan ??
 
@ motorthom
wat heb je dan op je polis staan ben ik benieuwd naar.. wat ik niet heb staan en waar staat dat dan ??

Ik moet het nog binnen krijgen, dus ik ben ook benieuwd :+ .

Maar als het goed is, zou er iets moeten staan van 25kw op uitdraai.
Ik heb mijn vermogensuitdraai er ook bijgedaan dat ze dat ook hebben liggen :)
 
ja ze hebben mijn uitdraai ook maaar ze zeiden dat het niet kon blabla op polis dus ben benieuwd wat jij straks heb...
duurde bij mij trouwens 10 dagen voordat ik het binnen had
 
ja ze hebben mijn uitdraai ook maaar ze zeiden dat het niet kon blabla op polis dus ben benieuwd wat jij straks heb...
duurde bij mij trouwens 10 dagen voordat ik het binnen had

Ok, dan zal ik ergens volgende week krijgen :) .

Ik houd je dan op de hoogte!

Fail B| , ik werd gister gebeld dat het toch niet kon omdat het niet op mijn kenteken stond vermeld.

Maar als ik problemen met de politie ermee kreeg kon ik ze doorsturen naar mijn tussenpersoon. Hij heeft inmiddels zoveel info over me en dat alles goed op 25kw staat enzo.

Maar ja alsnog jammer dat het dus niet op de polis vermeld staat!
 
Laatst bewerkt:
bij mij precies hetzelfde probleem....
mijn tussenpersoon die ging het na vragen en ik hing dus ff lekker een half uur in de w8.
toen kwam ze met de mededeling dat als ik de 25kw uitdraai(origineel) bij me hou en ook de 25kw eronder laat zitten dan is het geen probleem en ben ik gewoon verzekerd.
mijn antwoord was :dus als ik word aangehouden en er zijn problemen kan ik ze doorsturen naar jullie.
toen zei ze ja dat kan maar het is verder goed zolang je hem ook echt 25kw laat totdat je oficieel op volvermogen mag.

kortom ze zijn te lui om even voor een aanpassing te zorgen dat je voor jezelf zekerheid hebt.
 
haha, ja ze zijn idd te lui om een kleine aanpassing te maken. en soms doen ze net alsof ze dom zijn.
maargoed ik heb 25kw op papier staan, maar niet uitdraai erbij en ik vind het wel prima.
oom agent nog nooit tegen gekomen.. jullie wel ?
wat zeggen jullie dan als ze zeggen he je mag deze motor niet rijden..
 
ik ben ze wel tegengekomen hahah maar niet aangehouden....
maargoed ik ga toch nog even verder erachteraan want ik heb geen zin om mijn rijbewijs in te leveren.
en als ze me wel aanhouden hoop ik alleen met me uitdraai ermee weg te komen want het is immers door mijn verzekeraar toegezegt en ze is ervan op de hoogte.
 
ik ga volgende week wel eens even langs en dan kijken of ze zwart op wit willen zetten dat ze bewust van zijn dat ik op 25kw uitdraai rijd en dat ze me dus WEL verzekeren daarop zodat als er iets gebeurd hun de handen er niet meer van af kunnen trekken op geld te besparen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan