verzekering uitdraai Unive

je verzekering kan hem wel verzekeren als 25kw maar oom agent kan je nog steeds een prent geven voor rijden zonder geldig rijbewijs

geloof me ik spreek uit ervaring kostte me 190 euro en een punt op me rijbewijs
en mocht geen meter meer rijden met de motor totdat ie officieel 25kw was

ik weet dat dit lullig klinkt maar beter dit dan dat je dalijk aangehouden word en je r6 weer ken verkopen
 
dan had jij 1tje die niet in de mood was.
Ik heb gewoon tegen unive gezegt dat dit zo kan , staat onder mijn polis ook : 25 kw,
 
Kep op internet gewoon ingevuld dat hij 25kw is, staat ook zo op mijn polis/groene kaart. Unive ervan op de hoogte gesteld dat het dus niet officieel op kenteken is, maar dat ik wel een uitdraai heb. Vonden ze allemaal wel best.
 
kan je idd punt op rijbewijs kosten
valt namelijk onder het rijden zonder geldig rijbewijs
en als ze daarover vallen zoals in mijn geval kan je je bike laten staan totdat ie officieel 25kw is en aangezien dat niet gaat bij de R6 kan je hem verkopen
want als je gewoon weer gaat rijden en ze houden je weer aan pleeg je een misdrijf
mijn verzekering accepteerde het ook gewoon maar de agent werkt alleen met offcieele documenten (kentekenpapieren)

geloof me ik spreek uit ervaring
 
KNMV heeft het toch anders gespeeld:
1.jpg


het hele artikel:
ECO0408_EXCHANGE_01052009-145341.jpg


bron:
MOTORmagazine...
 
Hier heb ik echt Heeeeel veeeel aan!

Ben namelijk ook bekeurd voor rijden met uitdraai, de bekeuring nog steeds niet binnen.
Maar ik wilde sowieso ook al bezwaar aantekenen als ik die krijg.
meteen ff naar de winkel rennen voor MOTORmagazine dus :+
daar staat het artikeltje in volledig kleur in ;)
 
Zonder extra vermelding in je polis ben je niet verzekerd.
Regel dus dat dit erin komt te staan!
 
Zonder extra vermelding in je polis ben je niet verzekerd.
Regel dus dat dit erin komt te staan!
je moet er inderdaad wel zwart op wit bij krijgen dat de verzekering hiermee akkoord gaat en weet dat je als bewijs van het 25KW vermogen een uitdraai hebt.
 
je moet er inderdaad wel zwart op wit bij krijgen dat de verzekering hiermee akkoord gaat en weet dat je als bewijs van het 25KW vermogen een uitdraai hebt.


Ik had ze dus toen al gebeld en diegene die ik aan de lijn had, die heeft speciaal nagevraagd en later terug gebeld dat zij gewoon verzekeren en het niet nog eens extra op de polis zetten.

Maar ik ga denk morgen daar nog even een schriftelijke melding van vragen ;)
 
kan je idd punt op rijbewijs kosten
valt namelijk onder het rijden zonder geldig rijbewijs
en als ze daarover vallen zoals in mijn geval kan je je bike laten staan totdat ie officieel 25kw is en aangezien dat niet gaat bij de R6 kan je hem verkopen
want als je gewoon weer gaat rijden en ze houden je weer aan pleeg je een misdrijf
mijn verzekering accepteerde het ook gewoon maar de agent werkt alleen met offcieele documenten (kentekenpapieren)

geloof me ik spreek uit ervaring

Dus jij bent 1 van de miljoen ongelukkige geweest die precies op dat tijdstip een verkeerde agent trof die jou niet mocht?

het is en blijven mensen, als je beetje normaal praat en goed uitlegt snapt zoon agent het wel.

Ik durf de gok wel te nemen, *O*
 
Dus jij bent 1 van de miljoen ongelukkige geweest die precies op dat tijdstip een verkeerde agent trof die jou niet mocht?

het is en blijven mensen, als je beetje normaal praat en goed uitlegt snapt zoon agent het wel.

Ik durf de gok wel te nemen, *O*

Je kan normaal praten en uitleggen wat je wilt,
maar bij mij lukte dat ook niet ;) .

Hoewel ik de boete nog steeds binnen moet krijgen, ik werd aangehouden ergens begin november.
 
Zonder extra vermelding in je polis ben je niet verzekerd.
Regel dus dat dit erin komt te staan!



Ik heb op mijn polis staan Yamaha r6 25kw

wat hebben jullie er staan dan meer ???
 
Dat is prima, het gaat erom dat in de polis vermeld staat dat de verzekeringsmaatschappij kennis geeft van het feit dat de motorfiets weldegelijk 25kw heeft,maar dit niet overeenkomt met het aantal KW's op het kenteken. Ze zeggen dus dat je nog steeds verzekerd bent.
 
Dat is prima, het gaat erom dat in de polis vermeld staat dat de verzekeringsmaatschappij kennis geeft van het feit dat de motorfiets weldegelijk 25kw heeft,maar dit niet overeenkomt met het aantal KW's op het kenteken. Ze zeggen dus dat je nog steeds verzekerd bent.
:^

zelf had ik een ondertekende brief van de verzekeraar waarin die verklaarde mij te verzekeren voor 25KW met als bewijs daarvan mijn uitdraai :)
 
:^

zelf had ik een ondertekende brief van de verzekeraar waarin die verklaarde mij te verzekeren voor 25KW met als bewijs daarvan mijn uitdraai :)


ik heb alleen yamaha r6 25 kw had brief over gestuurd en gebeld of ze er nog meer op konden zetten maar ze zeggen dat het zo goed was en dat ze me dinges papieren hadden uitdraai (had ik op gestuurd) en zo genoeg was
 
Terug
Bovenaan Onderaan