Verzekering voor nieuwe motor

Rmdnet

MF'er
31 mrt 2008
237
0
Zoetermeer
Hoi!, 8-)

Ik wil een tweedehands motor kopen volgende zaterdag. Ik woon in Zoetermeer en de motor zit in Drenthe. Als ik de motor verkoop (bijna zeker), hoe doe je met verzekering?
Ik wil de motor rijden naar Zoetermeer.

Is KNMV het beste motorverzekering?

Bedankt!!
 
Als je de motor verkoopt? Koopt bedoel je?

Je vraagt de meldcode op van de motor en geeft dit door aan de verzkeringsmaatschappij en je zegt wanneer je de verzekering in wilt laten gaan. Vanaf die dag is de motor dan verzekerd.

Ik ben verzekerd bij knmv en heb hier goede ervaring mee. Niet te duur en je wordt goed geholpen. Ik kan helaas niet zeggen of dit ook het geval is als je een schadegeval hebt.
 
dat kan ook gewoon bij Unive, en ik denk bij elke verzekering. Als ze er niet zijn is er meestal ook een oplossing dat je een bandje inspreekt bij de verzekeraar. Dan ben je gewoon verzekerd
 
unive is erg goedkoop als je alleen WA wilt. KNMV is goedkoop als je de full monty wilt. Zie verder de specifieke topics hierover. Alvast veel plezier *O*
 
Ik zit ook bij de knmv en kan zeggen dat ik ook erg tevreden ben over de afhandeling bij schade :Y Ook de terugval in no-claim viel gelukkig erg mee *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan