verzekering vraag (eendagskenteken)

grego_ras

MF'er
6 aug 2004
87
0
Hallo.

Als ik een eendagskenteken aanvraagt voor de keuring, moet ik op die dag mijn motor laten verzekering. En waar kan ik het laten verzekeren.

grt.
greg
 
ja, je motor moet verzekerd zijn, je rijdt immers MET kenteken, en dus verzekeringsplicht (zowiezo omdat je ook op de openbare weg rijdt, en als het goed is, de persoon die jouw motor keurt, gaat er ook een eindje mee rijden op de weg).
elke verzekeringsmaatschappij wil je motorfiets wel verzekeren voor 1 dag, geen probleem, (zeker niet als je daarna bij hen de echte verzekering afsluit).
 
ja, je motor moet verzekerd zijn, je rijdt immers MET kenteken, en dus verzekeringsplicht (zowiezo omdat je ook op de openbare weg rijdt, en als het goed is, de persoon die jouw motor keurt, gaat er ook een eindje mee rijden op de weg).
elke verzekeringsmaatschappij wil je motorfiets wel verzekeren voor 1 dag, geen probleem, (zeker niet als je daarna bij hen de echte verzekering afsluit).
Centraal Beheer had voor de auto een soort van testperiode van een paar dagen waarna je kan opzeggen als het je niet bevalt. Voor mijn motor vorige maand had ik 10 dagen tijdelijke verzekering en daarna betaal je pas, moet alleen nog kopie van autoverzekering meesturen met de papieren
 
Terug
Bovenaan Onderaan