verzekering?

Jazzy

MF veteraan
7 dec 2004
1.163
0
Breda
Sorry dat ik de vraag hier stel, maar het gaat om een auto. Ik dacht dat wat verzekeringen betreft dat niet zoveel verschil uitmaakt en hier zit de kennis!!

Het gaat dus om een auto die nu 1 maand en 4 dagen niet verzekerd is geweest. Nu zeggen dus alle maatschappijen dat ze die niet meer kunnen verzekeren. (unive, fbto, ohra, etc).

Wat kan ik hieraan doen? Lijkt me sterk dat ik die auto nu naar de sloop kan brengen.

gewoon geen auto kopen zou je zeggen, maarja, als je em gratis krijgt is het wat anders (en met gratis bedoel ik niet gestolen :P )

alvast bedankt voor de reacties

Greetz, Jazzy
 
En op basis waarvan kunnen ze hem dan niet meer verzekeren?
Als je een kenteken schorst is ie ook onverzekerd, daarna kan dat gewoon weer.
Als ik een auto koop/krijg van iemand die geen zin heeft verzekering te betalen, dan mag ik hem toch wél verzekeren?
Laat je niet zo afschepen, ze moeten je verzekeren (premie kan wel hoog zijn, als ze je bijvoorbeeld gewoon niet willen hebben omdat je BM trede -982 hebt ofzo, maar dan nóg moet ie te verzekeren zijn)
 
Heb het al eerder gehoord dat ze dan moeilijk doen.
Sneu voor jou in dit geval maar 'k zou er maar van afzien want degene die je uiteindelijk wel accepteerd zal wel een hele hoge premie rekenen gok ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan