verzekering....?

volgens mij is premievoordeel ook een soort tussenpersoon.... want heb me auto bij London en motor bij europeesche... via premievoordeel.com :]
 
ff een vraagje...

Moet je wel motor gaan rijden als de verzekeringspremie al een probleem wordt qua geld?

(ik weet uit ervaring dat een goedkope motorverzekering niet altijd de beste keuze is.. lees vooral ook de polisvoorwaarden!)

hopelijk een overweging om mee te nemen.
 
ff een vraagje...

Moet je wel motor gaan rijden als de verzekeringspremie al een probleem wordt qua geld?

(ik weet uit ervaring dat een goedkope motorverzekering niet altijd de beste keuze is.. lees vooral ook de polisvoorwaarden!)

hopelijk een overweging om mee te nemen.


:^

Ik begrijp het verhaal niet. Je kijkt toch voordat je een bepaalde motor koopt wat deze doet in verzekering, brandstof e.d. om zo je maandelijkse lasten te kunnen bepalen en dus ook tot een conclusie komt op je dat elke maand kunt opbrengen |(
 
Laatst bewerkt:
alle polisvoorwaarden zijn vrijwel altijd hetzelfde, soms verschilt de verzekerde som voor WA iets... maar dat verschil is minimaal...

En als er bepaalde clausules zijn waar je aan moet houden, MOETEN ze dat van te voren bekent maken! (en deze clausules zijn vrijwel bij elke verzekeraar hetzelfde)

dit geldt alleen voor motorrijtuigenverzekeringen zoals auto en motor (dat ik weet)

Een kennis van me werkt bij Centraal beheer dus vandaar dak dat weet... alleen centraal beheer was voor me Motor veel te duur dus vandaar dak daar niet verzekerd ben...
 
Ik heb mijn R6 verzekerd bij CentraalBeheer. Tis een goede verzekering, maar met VRO certificaten enzo geen kortingen. De R6 is WA + verzekerd.

Mijn R1 heb ik verzekerd bij de KNMV. Als je daar lid bent, en ook nog eens een VRO certificaat in je zak heb, krijg je toch al wat korting. Ik was daar Allrisk het beste uit.
 
nee voor mijn Yamaha FZ6 is de WA Casco premie wel te duur voor me...

Bij wie :?
Mijn tip? Neem even contact op met deze MF-er, welke bij Bikerpolis werkt :)
Geef hem alle info die hij nodig heeft voor premieberekening en ik denk dat je aangenaam verrast wordt. Dat was ik iig wel en dat terwijl ik een tamelijk goedkope verzekering heb :Y Dit is geen reclameverhaaltje van mijn kant, puur een tip! Ik heb er verder niets aan ;)

Lees anders dit topic even door, ik heb na aanleiding daarvan even de test gedaan ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan