Verzekering

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordy112

MF'er
20 apr 2008
107
0
Hallo allemaal,

Ik had even een vraagje omtrent een verzekering.
Ik heb afgelopen vrijdag online een verzekering afgesloten (ANWB) Hierbij heb ik geen rijbewijs nummer kunnen invullen, en heb ook nog geen polisnummer gekregen. De overige papieren en het polisnummer krijg ik binnen 10 dagen thuisgestuurd.

Maar mijn vraag is nu, ben ik wel verzekerd? ik heb alleen een bewijsje dat ik een verzekering hebt geaccepteerd, ik moet wel zeggen dat er op dat papiertje staat van; met ingang van 17-05-08 (dag dat ik de motor ging ophalen) dat ik dan voorlopig ben gedekt.

Alvast bedankt jongens!
 
Je bent voorlopig gedekt, dus verzekerd. Mochten ze de verzekering alsnog weigeren dan hebben ze een x-aantal dagen risico gelopen en was je die periode dus verzekerd. Hiervan brengen ze je schriftelijk op de hoogte of je ontvangt de polis, groene kaart e.d. :)
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik had even een vraagje omtrent een verzekering.
Ik heb afgelopen vrijdag online een verzekering afgesloten (ANWB) Hierbij heb ik geen rijbewijs nummer kunnen invullen, en heb ook nog geen polisnummer gekregen. De overige papieren en het polisnummer krijg ik binnen 10 dagen thuisgestuurd.

Maar mijn vraag is nu, ben ik wel verzekerd? ik heb alleen een bewijsje dat ik een verzekering hebt geaccepteerd, ik moet wel zeggen dat er op dat papiertje staat van; met ingang van 17-05-08 (dag dat ik de motor ging ophalen) dat ik dan voorlopig ben gedekt.

Alvast bedankt jongens!

Bellen met de ANWB en je weet het zeker!
 
Dat kan idd altijd wel even duren, totdat de verzekering je goedgekeurd of afgekeurd heeft en je daarover bericht heeft is er niets aan de hand!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan