Verzekering

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kim46

MF veteraan
22 mei 2010
1.602
0
Hallo!

Ik heb een honda cb500 die 16 jaar oud is..
Nu is mijn vraag of iemand weet wat hiervoor de beste en goedkoopste verzekering is?
Alvast bedankt!

Groetjes Kim!
 
't zal nergens veel kosten, hooguit €10/maand voor kale WA
 
Laatst bewerkt:
Ligt mede aan je aantal schadevrije jaren annex opgebouwde no claim korting. Doe eens een aanvraag bij een paar verschillende verzekeraars.
 
Hangt ook een beetje van je persoonlijke situatie af.. :)
Ik weet niet of je scooter / brommer (zonder schade) gereden hebt en die bij unive verzerkert had, anders zeg ik meteen unive, maatje van mij heeft zijn schade vrije jaren mee mogen nemen van zn scooter :X en dan scheelt het gelijk een hoop :Y
Ik ben verzekert bij combimotors die was voor mij het goedkoopst met de beste voorwaarde (wel een all risk)
 
Nee, heb niks geen brommer of scooter gereden;)
dus dit word mijn eerste verzekering:P
 
Zo in het geval van een dergelijke motor eerder kijken naar extra voorwaarden dan maandelijks bedrag. Dit zal bij de verschilleden verzekerraars weinig verschillen. Maar bepaalde verzekeraars bieden dan weer winterstop aan terwijl bijvoorbeeld unive voor slechts 4,5 p/m pechhulp er bij bied.
 
Ja inderdaad. Ik kreeg al advies om ook te verzekeren voor schade van derden,diefstal,etc.
 
Ja inderdaad. Ik kreeg al advies om ook te verzekeren voor schade van derden,diefstal,etc.

weet niet van wie je dat advies kreeg, maar imho kunnen "de derden" gewoon voor zichzelf zorgen.

Persoonlijk zou ik gewoon de goedkoopste WA nemen, en dan gewoon even de grote namen af.
 
En verder kun je terecht in het centrale verzekeringstopic.

Slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan