Verzekering ????????

verzekeringsmaatschappij: NV Interpolis Schade

type motor: Suzuki GSXR600 ( 2001 )

all-risk: JA

premie en no-claim korting:750 pleuro 35% korting ivm schadevrije jaren en personeelkorting. Lekker goedkoop :(

wel of geen alarm verplicht
Ja

eventuele andere bijzonderheden
Standaard kledingdekking(kje) bedrag weet ik effe niet.

Kortom niet bij Interpolis verzekeren, want als je er niet werkt wordt het nog veeeeel duurder '(
 
Ik ben all-risk verzekerd bij Levob tot 15000 Pleuro's met 67,5% korting (trede 12) voor 62 Pleuro's per maand. (incl. opzittende verzekering)

a.s. vrijdag wordt m'n motor getaxeert, dan zal ik dit item nog eens rustig doornemen ;)

... en ga ik ook mijn verzekering eens even reviewen ...
 
verzekeringsmaatschappij:
Winterthur

type motor:
Honda CB750K7 (1978)

all-risk:
Nee, is een ocassion
Gewoon WA

premie en no-claim korting:
- € 41,72 per Jaar

wel of geen alarm verplicht:
Geen.
 
Op dinsdag 02 juli 2002 11:10 schreef Gizzmo het volgende:


Let op, ik wil weten:

verzekeringsmaatschappij
Amersfoortse
type motor
weet je wel
all-risk
Ja
premie en no-claim korting
€748,= 75% trede 19, 3 jaar nieuwwaarde
wel of geen alarm verplicht
Geen alarmplicht
eventuele andere bijzonderheden
Altijd te duur :+
 
verzekeringsmaatschappij
Lloyds

type motor
BMW K1200 RS 1999

WA Casco
+ Opzittenden verzekering

premie en no-claim korting
Maximale no Claim. Betaal nu nog € 532,00

geen alarm verplicht
Geen alarm of tweede slot verplichting

andere bijzonderheden
25/8 vorig jaar is mijn K1100 RS gestolen deze stond alleen op steurslot, en de verzekering heeft zonder probleem betaald. :P :P

Motor is nu voor €14000,00 verzekerd
 
Laatst bewerkt:
verzekeringsmaatschappij
Enra (via Motoport)

type motor
Kawasaki ZX-6R, 1998, ingeschaald op 8950 euro...

all-risk
Ja

premie en no-claim korting
€780, 70 %

wel of geen alarm verplicht
Niet dus... Wel verplichting een ART goedgekeurd slot te gebruiken ICM stuurslot.

eventuele andere bijzonderheden
Geen schadevrije jaren op de motor, wel 70% no claim en redelijke voorwaarden... Enra nam als enige de schadevrije jaren van de auto over zonder belachelijke eisen te stellen... Wel tussentijds een aanpassing van de voorwaarden en een duurdere polis gehad (in het lopende jaar!). Vinnik geen stijl! Ga over een jaar of wat toch naar Univé, maar dat is nu nog 270 euro duurder... Daarnaast: eerste jaar gewoon voor vervangingswaarde verzekerd. Afschrijven = aanschafbedrag (verzekerd bedrag) terug... Ook voor een schattige 3 jaar oude (op moment van verzekeren) ZX-6R...
 
Mijn auto en moto staan op mijn vaders naam omdat ik ze niet verzekerd kan krijgen op mijn naam. De verzekeringsmaatschappijen willen mij niet verzekeren omdat ik in de zogenaamde risicogroep val, daarbij komt dan nog eens dat ik twee zeer kleine ongevallen heb gehad met mijn koekblik toen ik nog maar een jaar ofzo reed, en een zeer zwaar ongeval met de wagen van me vader (moet nog voor de rechtbank komen). Hierdoor kan ik dus geen verzekering krijgen, gelukkig kan ik ze nog verzekeren op naam van me vader.
 
Mijn auto en moto staan op mijn vaders naam omdat ik ze niet verzekerd kan krijgen op mijn naam. De verzekeringsmaatschappijen willen mij niet verzekeren omdat ik in de zogenaamde risicogroep val, daarbij komt dan nog eens dat ik twee zeer kleine ongevallen heb gehad met mijn koekblik toen ik nog maar een jaar ofzo reed, en een zeer zwaar ongeval met de wagen van me vader (moet nog voor de rechtbank komen). Hierdoor kan ik dus geen verzekering krijgen, gelukkig kan ik ze nog verzekeren op naam van me vader.

Een beetje verzekering zal na wat snuffelwerk ook geen geld uitkeren als blijkt dat jij altijd in die auto/op de motor rijd en niet je pa. Dit soort dingen hebben ook wel eens in motorbladen gestaan.

Ik hoop wel dat de kentekens ook op naam van je pa staan? :)
 
Heb van het weekend me papieren binnen gekregen van me verzekering via de MAG.

€ 545,- All risk voor een 2002 R1
met alarmplicht
3 jaar nieuw waarde regeling en gunstige voorwaarden, dus geen problemen met binnen stallen ed.
75% no claim
kan ook nog een korting vanaf als je een rijvaardigstraining heb gevolgd.
let wel, dit is zonder rechtsbijstand en opzittenden verzekering, is namelijk al verzekerd.
De premie is als je per jaar betaald, bij kwartaal betaling wordt het ietsje meer.
Geen kleding ed meeverzekerd, deze wordt namelijk toch afgeschreven, dus blijft dan toch weinig over om uit te betalen.
En deze premie excl. winterstop, dus maak je gebruik van een winterstop, dan krijg je ook nog eens extra korting.

Ik ben er van overtuigd geen betere verzekering te kunnen krijgen.
 
maatschapij :
Stad rotterdam

type motor:
Yamaha FZR600

all-risk:
Nee. Wa + (beperkt casco

premie en no-claim korting:
- EUR. 20 per maand
- 5% korting omdat ik daar mijn auto verzekering heb (met 55%..grom..nemen ze niet mee)

wel of geen alarm verplicht:
Geen.

Leeftijd:
22

eventuele andere bijzonderheden:

Rechtshulp + opzittende ongevallen verzekering




Ik ga (denk ik over.. nog niet zeker) hem allrisk laten verzekeren incl. motorpak + helm. dat kost 800 euro per jaar.. snik..maarja als ik es te plat ga met bochtjes maken..
 
Terug
Bovenaan Onderaan